دسته‌ها
اخبار

بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است-وکیل پرتاک

او دبیر حقوقی انجمن منحل شده صنفی روزنامه نگاران ایران بود و در طول دوران فعالیت خود بیشترین تمرکزش را روی قوانین، بررسی، نقد حقوقی و فعالیت‌های صنفی گذاشته بود. همه این‌ها در حالی است که ماجرای تعرفه‌های حق الوکاله‌ها نیز همچنان داغ است و در ماه‌های گذشته هم بحث‌های زیادی پیرامون آن مطرح شده است. در هر صورت پس از پزشکان، حالا وکلا هم جزو چهره‌های جذاب برای عموم مردم تبدیل شده و حتی می‌توان از برخی از آن‌ها به عنوان سلبریتی در حوزه خودشان نام برد! چهره‌هایی که مانند بازیگران و پزشکان، افسانه‌های زیادی درباره درآمد‌های میلیاردی شان شنیده می‌شود و چند وکیل نیز در گفتگویی جزییات جالبی از تعرفه‌های عرف رایج در حوزه پرونده‌های مختلف نام می‌برند. در مقابل، کارشناسان قضایی پس از اتمام دوره کوتاه کارآموزی خود، اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه دو می‌کنند. این دوره با دوره‌های عملی و کارآموزی‌های علمی همراه است و می‌توانند از محضر اساتید خود استفاده کنند.

  • عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است.
  • هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد.
  • با اهمیت ترین ویژگی یک وکیل عالی و بهترین وکیل تهران، قابل اطمینان بودن اوست.
  • شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

او قبل‌تر به صورت ویژه روی پرونده‌های سنگسار و همچنین نوجوانانی که زیر ۱۸ سالگی به اعدام محکوم می‌شدند فعالیت می‌کرد و در برخی از آن‌ها توانست صلح و سازش برقرار کند. مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران مجموعه‌ای فوق‌العاده و متشکل از برترین وکلا و زبده‌ترین متخصصان و کارشناسان حقوق در کلیه زمینه‌های حقوق اسلامی و حقوق بین‌الملل است. این مؤسسه توانسته است، با گردآوری بهترین‌ها در امور حقوقی، مکانی امن و پر از آرامش برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کند.

پشیمانی از طلاق توافقی

در سراسر ایران وکلای متعددی فعالیت می کنند که در نوبه خود بهترین هستند، در این بین انتخاب از میان آن ها سخت می شود. در این مطلب سعی داریم وکلای سراسر ایران را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل ایران در سایت برترین وکیل همراه ما باشید. اینکه وکلا قادر به دفاع از پرونده‌های حقوقی در محضر دادگاه هستند، موضوعی کلی و عامه است. هر پرونده دنیایی از موضوعات تخصصی مختلف است که تجربه، مهارت و علم مخصوص به خود را می‌طلبد.

تعهدات و حدود اختیارات بهترین وکیل ایران نسبت به موکل چیست؟

او به تلاش‌های پیگیرانه برای کسب نتایج مورد نظر موکلانش شهره است، اما با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه مطبوعات در برخی مواقع تلاش هایش نتیجه مورد نظر را در پی نداشته و البته در برخی موارد مانند روزنامه ایران، توانسته با دفاعیاتش برخی حکم‌ها را تقلیل دهد. در‌ این مطلب برخی از پرونده‌های وکلای معروف و سرنوشت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل‌های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه‌ها و قیمت‌ها و نحوه کار آن‌ها که می‌خواستید بدانید را به دست آوردیم. البته ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد؛ کمبود فضا مانع از آن شد که همه پرونده‌های این وکلای معروف را بررسی کنیم و بنابراین به مرور کوتاه چند مورد مشهور بسنده کردیم که به منزله تایید یا تایید نکردن مهارت آن‌ها نیست. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد. کلیه وکلای پایه یک دادگستری قادر به پذیرش این گونه پرونده‌ها به شرط تخصص در آن‌ها هستند.

شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم. در صورتی که برای پرونده حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارید، وکلای دادسو می توانند این کار را برای شما به بهترین صورت انجام دهند. زمانی که شما قصد انجام پرونده حقوقی به کمک وکیل در ایران را دارید، یکی از اعضای خانواده شما می‌تواند مستقیما به دفتر وکیل مراجعه و شرایط پرونده را به صورت حضوری برای ایشان توضیح دهد.