دسته‌ها
اخبار

بورسیه تحصیلی خانواده Remala برای LLM در دانشکده حقوق سیاتل U


به لطف هدیه سخاوتمندانه بنیاد خانواده ساتیا و رائو رمالا، دانشجوی، که نیازهای مالی از هند دارند، برای دریافت مدرک تحصیلی حقوق از برنامه کارشناسی ارشد حقوق (LLM) دانشکده حقوق دانشگاه سیاتل، حمایت خواهند شد.

درباره بورسیه تحصیلی

این برنامه – به نام بورس تحصیلی خانواده Remala – هر سال به یک دانشجوی هندی کمک هزینه تحصیلی کامل ارائه می دهد تا آنها بتوانند مدرک خود را تکمیل کنند. را بورس تحصیلی برای دانش آموزان شایسته ای که نیاز مالی نشان می دهند باز است. علاوه بر شهریه، همراهان خانواده Remala از حمایت علمی و راهنمایی برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن و فرصت برای موفقیت برخوردار خواهند شد.

رائو رمالا، که به همراه همسرش ساتیا، بنیاد را رهبری می‌کند، گفت: «ما مفت،یم که از تلاش‌های دانشکده حقوق دانشگاه سیاتل برای ایجاد پل ارتباطی با هند و حقوقدانان آینده آن حمایت می‌کنیم. روح این بورسیه کاملاً با تلاش‌های بنیاد خانوادگی ما برای دسترسی دانشجویان مشتاق هندی به برنامه‌های آموزش عالی درجه یک مطابقت دارد، بنابراین آنها می‌توانند زندگی بهتری برای خود بسازند، همانطور که من توانستم انجام دهم.»

آنتونی ای. وارونا، رئیس دانشکده حقوق، گفت: «بورسیه تحصیلی خانواده Remala ما را قادر می سازد تا نسل بعدی رهبران حقوق را از هند جذب و آموزش دهیم. اعضای خانواده Remala که در سال‌های آینده این بورسیه‌ها را دریافت می‌کنند، از فرصت‌های متحول کننده زندگی در اینجا در سیاتل U Law بهره‌مند می‌شوند تا شغل خود را به جلو ببرند و برای جوامع خود سود ببرند. علاوه بر این، حضور این دانشمندان برجسته در دانشگاه سیاتل، زندگی فکری ما را تقویت می کند و تعامل ما با هند، بزرگترین دموکراسی جهان را عمیق تر می کند.

برنامه LLM قانون سیاتل U دو گزینه ارائه می دهد. یک LLM متمرکز بر فناوری در فناوری، نوآوری و کارآفرینی، وکلا و فارغ‌التحصیلان حقوق اخیر را قادر می‌سازد تا تخصص خاصی را در زمینه‌های مختلف حقوقی، از جمله قانون حفظ حریم خصوصی، داده‌ها و امنیت سایبری، قانون اینترنت و تجارت دیجیتال، فناوری مالی، و هوش مصنوعی توسعه دهند. .

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

همچنین یک LLM عمومی در مطالعات حقوقی آمریکا موجود است که به وکلای آموزش دیده خارجی و فارغ التحصیلان دانشکده های حقوق غیر ایالات متحده که می خواهند قو،ن ایالات متحده را بیاموزند و/یا در امتحانات واجد شرایط برای وکالت در ایالات متحده شرکت کنند، خدمت می کند.

“ماهیت جه، تجارت و فناوری در هند به این م،ی است که وکلای دادگستری به تجربه رسیدگی به مسائل حقوقی فرامرزی نیاز دارند. سیتال کلانتری، دانشیار تحصیلات تکمیلی و برنامه های بین المللی و دانشیار حقوق، گفت: دانشجویان در برنامه LLM قانون سیاتل U دانش و آموزش ارزشمندی در این زمینه و سایر موضوعات ،ب می کنند.

دانشگاه سیاتل ارتباط قوی با هند دارد. مرکز هند برای قانون و عدالت، که توسط Kalantry تأسیس شده است و مستقر در قانون سیاتل U است، تعامل با هند را از طریق برنامه های تبادل و میزب، از سخنرانان برجسته و کنفرانس های دانشمندان حقوقی و حقوقدانان از هند و ایالات متحده ترویج می کند و همچنین پیشگام توسعه برنامه های نوآورانه با مدرک دوگانه سریع با دانشکده های حقوقی پیشرو در هند – از جمله دانشکده حقوق جه، Jindal – که در آن دانشجویان می توانند هم مدرک حقوق هند و هم مدرک حقوق آمریکایی را تکمیل کنند.

بنیاد خانواده ساتیا و رائو رمالا توسط رائو رمالا و همسرش ساتیا تأسیس شد و دخترانشان سریلاتا و سریلاکشمی مدیریت عملیات روزانه را بر عهده داشتند. رائو که اصالتاً هندی بود، از تحصیلات خود بهره فراوان برد. او در سال 1981 به ایالات متحده مهاجرت کرد تا برای مایکروسافت کار کند و 29 سال شدهفتم کارمند به طور کلی و اولین از ج، آسیا.

او در طول 21 سال فعالیت حرفه ای خود، مستقیماً به بیل گیتس گزارش داد و روی بسیاری از محصولات شناخته شده این شرکت از جمله ویندوز و آفیس کار کرد. از زمان بازنشستگی از مایکروسافت، او تمرکز خود را به سرمایه گذاری فرشته و بشردوستی از طریق حمایت بنیاد خانواده اش معطوف کرده است. او در حال حاضر با Cronus Ventures، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در Bellevue است که توسط مدیران سابق مایکروسافت تأسیس شده است.

این برنامه بورسیه تحصیلی خانواده Remala در وب سایت قانون سیاتل U منتشر شده است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

توجه: این یک پست حمایت شده است.


منبع: https://www.lawctopus.com/remala-family-sc،lar،p-for-llm-at-seattle-u-sc،ol-of-law/