دسته‌ها
اخبار

به متقاضیان گفته شد که نام مدارس را در رزومه خود حذف کنند – جاناتان تورلی


کالج‌ها و دانشگاه‌ها اصلاحات بحث‌برانگیز جدیدی را در زمینه تنوع، از جمله حذف نمرات آزمون استاندارد، که معیارهای عینی را در پذیرش تحصیلی یا پیشرفت حذف می‌کند، اجرا کرده‌اند. اکنون، مشاوران HR&A، مشاور املاک مبتنی بر TriBeCa، دارد جلب توجه کرد به آن ارسال لینکدین درخواست از متقاضیان برای حذف “همه ارجاع نام مدارس کارشناسی و کارشناسی ارشد” از رزومه خود. برای دستیابی به اه، تنوع، این شرکت از متقاضیان می خواهد که فقط مدرک را ذکر کنند و نه اینکه از کجا آمده است. عدالت از طریق ابهام است. حذف هر گونه توجه به یک موسسه دانشگاهی به همان اندازه غیرمنطقی است که اتکای انحصاری به موسسه دانشگاهی است.

این شرکت اصرار دارد که این سیاست جدید را به ،وان بخشی از “کار مداوم برای ایجاد یک سیستم استخدامی فارغ از تعصب و بر اساس شایستگی و عملکرد نامزدها” اتخاذ می کند. با این حال، شناسایی این مؤسسات منع، کننده «شایستگی و عملکرد» است.

می تواند تفاوت های زیادی در سخت گیری علمی موسسات دانشگاهی وجود داشته باشد. صرف درجات رفتن آشکارا غیر منطقی است. مثل این است که بگوییم شما در یک تیم بیسبال شرکت کردید اما به تیم یا لیگ خاصی برای سنجش سطح عملکرد اشاره نکردید. شما می توانستید برای می،ای ،ونویل جامبو یا نیویورک یانکیز بازی کنید.

من مطمئناً موافقم که مدارس می توانند فرهنگ نخبه گرا را از طریق چنین رتبه بندی هایی تداوم بخشند. علاوه بر این، بسیاری از دانش‌آموزان توانایی تحصیل در دانشگاه‌های برتر را ندارند یا در دوران تحصیلات ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان با موانع اقتصادی یا اجتماعی مواجه بودند.

علاوه بر این، ممکن است اهمیت زیادی به وابستگی به مدرسه داده شود. علیرغم توجه شخصی و فکری من به او، زم، که قاضی فقید آنتونین اسکالیا به دانشجویان حقوق دانشگاه آمریکایی گفت که آنها نباید تصدی گری دیوان عالی را تصور کنند، به شدت از قاضی فقید آنتونین اسکالیا انتقاد کردم. من همچنین از منتقدان قدیمی هاروارد و ییل در آرایش دادگاه بوده ام.

با این حال، مشکل نخبه گرایی کور به طور کلی بهتر می شود. شکاف بزرگی بین ده دانشگاه برتر و بسیاری از کالج ها و دانشگاه های این کشور وجود ندارد. علاوه بر این، بسیاری از مدارس عالی به دلیل استانداردهایی که باعث بی ارزش شدن یا تضعیف برتری دانشگاهی می شوند، مورد انتقاد قرار گرفته اند.

با این وجود، تفاوت های قابل توجهی در کیفیت آموزش بین بسیاری از مدارس وجود دارد. این امر به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد صادق است. همچنین درست است که برخی از مدارس در زمینه های خاص برتری دارند. برای مثال، با پسری که در شرف رفتن به دانشکده پزشکی است، آموخته‌ام که دانشکده‌های پزشکی برتر رتبه‌بندی‌های مرسوم را در مورد بسیاری از تخصص‌ها دنبال نمی‌کنند. در سنجش انتخاب یک پزشک در مراقبت های اولیه، شما باید دانشکده پزشکی متقاضی را برای ارزیابی آموزش آنها در نظر بگیرید.

به همین ترتیب، رتبه بندی برترین مدارس مددکاری اجتماعی دانشگاه هایی مانند دانشگاه شیکاگو و همچنین مدارسی مانند کیس وسترن، براندیس و پیتسبورگ که معمولاً رقیب یکدیگر نیستند نیز وجود دارد. دانش آموزان در این مناطق برای گرفتن پذیرش و آموزش در این مدارس عالی بسیار سخت کار می کنند. این مدارس سرمایه گذاری زیادی در این زمینه ها می کنند تا با اساتید برتر و منابع فراوان رقابتی باقی بمانند.

مشاوران HR&A بدیهی است که در اتخاذ هر سیستم ارزیابی که برای متقاضیان جدید من، می بیند، آزاد است. با این حال، حذف نام مؤسسه آکادمیک برای متقاضیان، بسیاری از متقاضیان را از کار و دستاورد قبلی خود محروم می کند. همچنین داده ها یا اطلاعات مربوط به کارفرما را در مورد سابقه متقاضی رد می کند.

همه این متقاضیان به تمایز تضمین مدارک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دست یافتند. با این حال، کوری عمدی است که بگوییم همه مدارک ی،ان هستند یا تفاوتی در درجات خاص بین مؤسسات وجود ندارد. بسیاری از دانشجویان فداکاری مالی و خانوادگی قابل توجهی برای رفتن به یک دانشگاه دقیق تر یا دانشگاهی با برنامه های برتر انجام می دهند. این تلاش نباید به سادگی توسط کارفرمایان کنار گذاشته شود.

در نهایت، رویکرد از مشاوران HR&A به نظر می رسد سیگنال فضیلت بدون ماهیت واقعی در سطح عملی. اگر دانش‌آموزان ریز نمرات یا رفرنس‌های هیئت علمی خود را ارسال کنند، هویت مدارس آنها مشخص می‌شود. علاوه بر این، در مصاحبه ها، برای متقاضیان سخت خواهد بود که در مورد آموزش آکادمیک خود صحبت کنند و در عین حال هر مرجع یا اشاره ای را در مؤسسه دانشگاهی ویرایش کنند. به ،وان مثال، اگر دانشجویی زیر نظر یک چهره شناخته شده در رشته املاک یا بازرگ، تحصیل کرده است، آیا قرار است از ذکر نام استاد برای مخفی نگه داشتن موسسه آموزشی خود اجتناب کند؟

به نظر می رسد داشتن آموزش یا دستورالعمل هایی برای رسیدگی به سوگیری آستانه منطقی تر باشد. وابستگی مدرسه به تنهایی نباید عامل تعیین کننده ای در تصمیم گیری باشد. می توان آن را با عوامل مختلف دیگری در بررسی کل نگر سوابق نامزد سنجید. شناسایی سوگیری بالقوه می تواند تا حد زیادی تاثیر آن را بر تصمیمات استخدام کاهش دهد.

جایگزین این است که موسسات آموزشی را معادل سفید کننده ها بد،م، محصولاتی که تا حد زیادی در سطح شیمیایی ی،ان هستند. آیا تفاوت بین موسسات دانشگاهی صرفاً بطری و بر،ب است؟ من حتی به ،وان منتقد ارتد، فعلی که آموزش عالی را کنترل می کند، معتقد نیستم که همه دانشگاه ها قابل تعویض هستند. راه حل سوگیری کوری نیست بلکه تعادل است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/06/diversity-through-obscurity-company-asks-applicants-to-delete-names-of-sc،ols-on-their-resumes/