دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل خوب در تهران-وکیل پرتاک

در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. خانم دکتر نسرین طافی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلای قوه ی قضائیه هستند. ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است. خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

  • دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.
  • بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد.
  • یک وکیل مجرب باید در حوزه کاری‌اش متخصص و متبحر باشد و با ورود به پرونده‌های مرتبط با حوزه فعالیتش به یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه شناخته می‌شود.

این آزمون که تحت نظارت جدی کانون وکلا دادگستری (اسکودا) طراحی و انجام می‌شود، به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور برگزار شده و از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید. چنانچه وکیل مورد نظر، دارای سایت باشد، می‌توانید از طریق سایت وی به آن وکیل دسترسی پیدا کنید. اما اگر وکیل مورد جستجوی شما سایتی نداشته باشد، اطلاعات آن وکیل در سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت کانون وکلا خواهد بود.

پنج وکیل برتر تهران | معروف ترین وکیل تهران | بهترین وکیل در تهران

ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است. بهترین وکیل تهران وکیلی است که متخصص دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول است. معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد.

بهترین وکیل خانم در تهران

اما با تمهیدات انجام شده از سوی قوه قضاییه و دولت برخی از فارغ التحصیلان رشته حقوق، در آزمون‌های مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه شرکت می‌نمایند. آزمون مرکز مشاوران تقریبا با فاصله کمی از آزمون کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد. آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه کمی آسان‌تر از آزمون کانون وکلای دادگستری است ولی در روش برگزاری و طی دوره کارآموزی به یکدیگر شباهت دارند. وکیل پایه یک دادگستری، موظف است که بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه را برای موکل خود انتخاب نماید و در دفاع از موکل خود تمامی منافع او را در لحاظ کند. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری، معمولا در توانایی همه دانش‌آموختگان و وکلا نیست و باید گفت افراد باهوش و با تجربه و البته با دانش حقوقی عالی میتوانند در آزمونهای کانون وکلا موفق شده و کسب این عنوان نائل شوند. همانطور که ذکر شد اشخاصی که فارغ التحصیل رشته حقوق و مبانی فقه و حقوق اسلامی هستند برای دارد شدن به دوره کارآموزی وکالت، باید در آزمون وکلا دادگستری که تحت نظارت کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد، شرکت کنند.

حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد. وکلا برای انجام وکالت باید پروانه وکالت داشته باشند و در این رشته تحصیل کرده باشند. وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. دلیل اینکه امکان تعیین وکیل تسخیری در قانون پیش‌بینی شده این است که عدم تمکن مالی افراد موجب تضییع حقوقشان نشود.