دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل ایران گروه وکلای آریا دادیار-وکیل پرتاک

این امر نباید به شکلی پیش پا افتاده و ساده انگاشته شده و به دید عمومی به آن نگریسته شود. طول دوره کارآموزی برای فارغ‌التحصیلان کانون وکلا دو ساله و برای مشاوران حقوقی قوه قضاییه شش ماهه است. کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند. همچنین آنان باید در آزمون‌های متنوع به صورت شفاهی و کتبی شرکت کنند و موفق به پذیرش در تمامی آن‌ها شوند.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد.
  • با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد.
  • بستگان مقتول با انتشار نامه ای، یکی از دلایل اصرار خود را برای اجرای حکم قصاص، مصاحبه‌های متعدد وکیل مدافع «دل آرا» با رسانه‌های خارج از کشور عنوان کردند.
  • کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند.

در مقابل، ذکر این نکته نیز ضروری است که حقوق‌دانان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق بدون اخذ پروانه وکالت از مراجع قانونی و کانون وکلای دادگستری قادر به دفاع در برابر هیچ دادگاهی نیستند. آنان صرفاً می‌توانند اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی کنند و اجازه مداخله در قوانین و مراجع رسمی را ندارند. تمامی این سؤالات موجب می‌شوند تا حجم زیادی از سردرگمی و نگرانی را درباره آینده پرونده‌های شخصی، سازمانی و حقوقی با خود یدک بکشیم و به دلیل عدم آشنایی کامل با مسائل اینچنینی، امکان اشتباه بسیاری وجود داشته باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد، به طور کامل پیرامون انواع تخصص‌ها و مهارت‌های حقوقی وکلا صحبت کنیم و در ادامه به معیارهای مهم انتخاب بهترین وکیل ایران اشاره‌ای داشته باشیم.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است. با توجه به نوع پرونده، یک جلسه آنلاین با وکیل متخصص پرونده شما، در بستر واتساپ یا اسکایپ برگزار می‌شود. در این جلسه می‌توانید راهنمایی‌های لازم در خصوص پرونده را دریافت کنید. در صورتی که قرار باشد وکلای تیم دادنیک پرونده شما را انجام دهند، راه‌های وکالت دادن به وکیل در ایران را به شما توضیح می‌دهند. تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند.

مطالب پربازدید

ایشان کتاب بایسته های حقوقی را به عنوان نویسنده به چاپ رسانیده است و ویژگی های بارزی که این کتاب دارد این است که، به نکات و ماده های قانون مدنی، قوانین خاص مرتبط با قانون مدنیف شرح آرا وحدت رویه در حقوق اشاراتی می کند و این کتاب در حال حاضر در دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می شود. در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد. در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد.

در صورتی که انواع پرونده‌های کیفری مانند سرقت، انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، چک بلامحل و … دارید می‌تواند پرونده خود را به وکلای متخصص این‌کار در دادنیک بسپارید. این حقوقدان ایرانی که در اردیبهشت سال ۹۸ بر اثر ایست قلبی درگذشت، بیشتر تلاش می‌کرد در زمینه‌های مدیریتی، آموزشی، نقد و تفاسیر قانونی و حقوقی فعالیت کند. بهمن کشاورز به عنوان چهره‌ای اصلاح طلب و رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا شناخته می‌شد که ارتباط خوبی با رسانه‌ها و مطبوعات داشت. او با وجود گفتگو‌های متعدد و گاه نقطه نظر‌های متفاوت، همواره تلاش می‌کرد از محدوده خط قرمز‌ها عبور نکند و به همین دلیل به عنوان چهره‌ای رسانه‌ای شناخته می‌شد. طبق قوانین اسلامی بستن قرارداد وکالت فیمابین وکیل و موکل عقدی امانی محسوب می‌شود، بدین معنا که وکیل موظف به رعایت اصل امانتداری و حفظ اسرار موکل خود در حین انجام امور محوله است. به همین علت است که یکی از مهم‌ترن خصوصیات بهترین وکلای ایران، وجود چنین خصیصه ارزشمندی موسوم به جلب اعتماد و رازداری است.

با توجه به اینکه زمینه تخصصی دادنیک امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور هست، امکان پرداخت حق الوکاله از طریق pay pal یا کارت به کارت و … وجود دارد. در صورتی که خارج از کشور زندگی می‌کنید، شاید خیلی راحت نباشد که فقط صرف انجام امور بانکی به ایران مراجعه کنید. بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است.

سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولگری) یا همان سامانه تاک قدیم، راه دیگری برای وکالت دادن به وکیل در ایران هست. برای این کار باید در این سامانه ثبت نام کرده و یک پروفایل تشکیل دهید تا بتوانید کد رهگیری دریافت کنید. در صورتی که برای ثبت نام در هر یک از این سامانه‌ها نیاز به راهنمایی دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. خانه وکلا، مؤسسه‌ حقوقی و قانونی پشتیان وکلای دادگستریبهترین وکلای ایران برای گرفتن عنوان پایه یک دادگستری نیز همین مسیر را طی کرده‌اند.

سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی.

وقتتون بخیر باشه.من میخواستم پرینت پیامک خطی که بنام خودم هست ولی خط دسته همسرمه، رو دربیارم، پرینت پیامک و مسج های دو سال پیش رو میخام دربیارم، ریزمکالمات رو درآوردم ولی پیامک ها رو نمیدونم چکار باید کرد. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. بعد از مدت زمان گفته شده، دادنامه طلاق دریافت می‌شود و در صورت تمایل شما با پرداخت هزینه در دفتر طلاق به ثبت می‌رسد. در صورت وکالت دادن به وکلای مجموعه دادنیک، به هیچ وجه نیاز به حضور شما در ایران نیست.

یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است. وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند.