دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکیل پرتاک

در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند. بنابراین این افراد ترجیح می دهند با مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند. به طور مثال زمانی که ما بیمار می‌شویم برای درمان خود نیاز به معالجه توسط دکتر داریم زیرا با خود درمانی عوارضی همچون مرگ می‌تواند نزدیک ما باشد.

  • برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید.
  • افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند.
  • در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.
  • در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود.
  • چنانچه در جریان رسیدگی های محاکم، قواعد و قوانین ماهوی رعایت نشده باشدف دیوان عالی کشور حکم را نقض می کند و برای رسیدگی درست و بر اساس قانون، پرونده را به دادگاه تالی ارجاع می دهد و در صورتی حکم صادره را موافق قوانین دریابد و تخلفی از قواعد و مقررات ماهوی ملاحظه نکند، آن را تایید می کند.

شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. باید توجه داشت که یکی از عوامل انتخاب بهترین وکیل، حق الوکاله است.

خانم فاطمه یعقوبی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران دفتروکالت تهران معزتماس بگیرید. همچنین می توانید به صورت آنلاین سوالات خود را با کارشناسان در میان بگذارید. که اولا از قوانین و مقررات مربوط به مسائل حقوقی کاملا آگاه بوده و ثانیا با داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف می‌تواند.

بنابراین، وکیلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به او اعتماد کنید و مطمئن شوید که وکیل از منافع شما محافظت کند. سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد. ارائه خدمات در رسته های مختلف به صورت تخصصی و آنلاین امکان ارتباط خصوصی با وکلا یا کارشناسان متخصص از طریق آدرس های ثبت شده امکان انتخاب وکیل یا کارشناس بر اساس سوابق، تخصص و .. عضویت وکلا و کارشناسان متخصص و توانا از سراسر کشور و جهان مشاوره حقوقی، خدمت دیگری است که ما افتخار ارائه ی آن را به هم وطنان عزیز پیدا کرده ایم.

وکیل خانم

جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد. مواردی مانند تعدد جرم و یا تکرار جرم از جمله عوامل تشدید کننده مجازات مواد مخدر است. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در مین پرونده های مواد مخدر و دیگر موارد در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

نماینده حقوقی کیفری با تسلط کامل بر قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و نیز تیزهوشی تمام می‌تواند شرایط پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد. بسیاری از افراد بدون مشورت با نماینده حقوقی کیفری اقدام به ثبت شکوائیه کرده و به دلیل طرح اشتباه پرونده موجب ضرر و زیان به خود می‌شوند. متهمین پرونده‌ها نیز باید توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ضرر‌های جبران ناپذیر از جمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی خود گردند. بنابراین استفاده از بهترین وکیل کیفری در دعاوی یاد شده بسیار راهگشاست.