دسته‌ها
اخبار

برنامه ریزی املاک برای زوج های همجنس پس از قانون احترام به ازدواج


کنگره اخیرا قانون احترام به ازدواج را در پاسخ به نگر،‌هایی که ممکن است دیوان عالی ایالات متحده در نهایت این نقطه عطف را بررسی و مع، کند تصویب کرد. اوبرگفل علیه هاجز موردی که ازدواج همجنس گرایان را در سراسر کشور قانونی کرد.

این قانون فدرال، ،ت فدرال و ایالت ها را م،م می کند که ازدواج های همجنس گرا و بین نژادی را که در ایالتی که ازدواج همجنس گرایان را به رسمیت می شناسد، به رسمیت بشناسند. این بدان م،است که اگر در نیویورک ازدواج کرده اید اما به تگزاس نقل مکان کرده اید، جایی که هیچ قانونی ایالتی وجود ندارد که ازدواج همجنس گرایان را مجاز کند، تگزاس باید ازدواج شما را به رسمیت بشناسد. اما این قانون همچنین شامل حمایت از آزادی مذهبی با اجازه دادن به تگزاس برای منع ازدواج زوج های همجنس در تگزاس است.

تاریخچه مختصری از قانون ازدواج همجنس گرایان

قانون احترام به ازدواج اولین قانون فدرال است که ازدواج همجنس گرایان را به رسمیت می شناسد. در واقع، بر اساس قانون دفاع از ازدواج (DOMA) در سال 1996:

  • تعریف ازدواج، پیوند قانونی زن و مرد بود.
  • ایالت ها می توانند از به رسمیت شناختن ازدواج های همجنس گرایان که طبق قو،ن یک ایالت دیگر مجاز است خودداری کنند.
  • ،ت فدرال مزایا را به شرکای همجنس کارمندان ،ت رد کرد، از مزایای بازماندگان تامین اجتماعی محروم شد و به زوج های همجنس اجازه نداد اظهارنامه مالیاتی مش، ارائه کنند.

با این حال، در سال 2003، ماساچوست اولین ایالتی بود که ازدواج همجنس گرایان را پس از دادگاه عالی قضایی خود قانونی کرد. گودریج در مقابل دپارتمان بهداشت عمومی ایالت را م،م کرد تا ازدواج همجنس گرایان را طبق قانون اساسی ایالت خود به رسمیت بشناسد. بسیاری از ایالت ها از این روش پیروی ،د و ازدواج همجنس گرایان را از طریق اصلاحات قانون اساسی، تصمیمات دادگاه یا رأی مردم قانونی ،د.

در سال 2015، تصمیم دیوان عالی کشور اوبرگفل علیه هاجز ازدواج همجنس گرایان را قانونی کرد فرآیند من، و حفاظت برابر بند اصلاحیه چهاردهم با این حال، طبق نظر موافق قاضی کلارنس توماس در سال 2022 سازمان بهداشت ،ن دابز علیه ،ون (واژگون شدن رو در مقابل ویدوی پیشنهاد داد که دادگاه این موضوع را بررسی کند اوبرگفل حکم می کند.

طرفداران برابری ازدواج نگران این است که اگر دادگاه قطع شود اوبرگفل، ازدواج همجنس گرایان تحت قانون اساسی حمایت نمی شود.

قانون احترام به ازدواج دو حزبی کنگره را تصویب کرد و منتظر امضای رئیس جمهور بایدن است. این مهم ترین قانون فدرال از زمان لغو سیاست “نپرس، نگو” توسط ارتش ایالات متحده است که اعضای ارتش را از بحث در مورد تمایلات ، خود منع می کرد.

آیا برنامه ریزی املاک برای زوج های همجنس تغییر می کند؟

اما چه می کند قانون احترام به ازدواج اگر شما یک زوج همجنس هستید با برنامه ریزی املاک ربطی دارید؟ این مقاله مسائل خاصی را که باید هنگام تنظیم وصیت نامه، دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا وکالتنامه مورد توجه قرار گیرد، برجسته می کند.

آ،ین وصیت و عهد

اگر بدون وصیت بمیرید، «بی ارث» هستید، ی،ی ،ت قو،نی برای توزیع پول و دارایی شما دارد. به ،وان مثال، فرض کنید شما در 20 سال گذشته با شریک زندگی خود زندگی می کنید اما ازدواج نکرده اید و بچه ندارید. اگر بدون وصیت بمیرید، دارایی شما به طور خودکار به نزدیکترین خویشاوند زنده شما می رسد. اگر اراده ای داشتید، دارایی شما به ذینفعان انتخابی شما می رسد.

طبق قو،ن بی‌وصیت ایالتی، اگر متاهل هستید و وصیت نامه ندارید، همسر بازمانده‌تان بخشی از دارایی شما را دریافت می‌کند که «سهم انتخابی» نامیده می‌شود. بر اساس این سیستم، همسر و والدین شما هر کدام سهمی از پول و دارایی شما را دریافت می کنند. بنابراین با برنامه ریزی صحیح املاک می تو،د کل دارایی خود را با وصیت نامه در اختیار همسر خود قرار دهید.

غذای آماده: وصیت کن! حتی اگر متاهل باشد، همسرتان تمام دارایی های شما را به ارث نمی برد مگر اینکه در وصیت نامه ای پیش بینی کنید.

وکالت مالی

اگر می خواهید وکالت نامه ای را برای تصمیم گیری مالی در صورت عدم توانایی نام ببرید، باید آن را کتبی بنویسید. زوج‌های متاهل ممکن است گاهی در معاملات خاصی حرفی برای گفتن داشته باشند، اما اغلب باید صاحب حساب مش، باشند یا مجوز قبلی برای اقدام به جای همسرشان داشته باشند.

غذای آماده: حتی اگر متاهل باشد، همسرتان نمی تواند تمام امور شما را اداره کند، مگر اینکه آنها را به ،وان وکالت نامه خود نام ببرید.

دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا اراده زندگی

دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا زندگی به شما این امکان را می دهد که یک نماینده را برای تصمیم گیری پزشکی برای شما و انجام خواسته های پایان زندگی خود تعیین کنید. اگر ازدواج نکرده باشد، شریک زندگی شما نمی تواند وارد عمل شود و در مراقبت از شما کمک کند. شما باید آنها را در دستورالعمل مراقبت های بهداشتی (که مراقبت های بهداشتی یا وکالت نامه پزشکی نیز نامیده می شود) نام ببرید.

زوج های متاهل گاهی اوقات می توانند به ،وان نماینده یکدیگر عمل کنند. به ،وان مثال، در فلوریدا، بدون دستورالعمل مراقبت های بهداشتی، همسر شما نماینده پیش فرض شما است. با این حال، این یک تضمین نیست.

غذای آماده: ،ی را نام ببرید که در مواقعی که نمی تو،د تصمیمات مراقبت بهداشتی شما را انجام دهد. حتی اگر متاهل باشند، یک پزشک یا بیمارستان ممکن است فقط با یک دستورالعمل کتبی مراقبت های بهداشتی به دستورات خود احترام بگذارد.

و به رسمیت شناختن فدرال جدید به زوج‌های متاهل همجنس اجازه می‌دهد تا از مزایای همسری مشابه زوج‌های همجنس، مانند حقوق مالکیت مش، و معافیت‌ها از مالیات بر املاک ایالتی و فدرال برخوردار شوند. به ،وان مثال، اگر شما مجرد هستید و در پنسیلو،ا فوت می کنید و دارایی خود را به شریک زندگی خود می سپارید، طبق قانون ایالتی، آنها 15 درصد مالیات بر املاک می پردازند. با این حال، اگر متاهل هستید، مالیات بر املاک وجود ندارد.

یادگیری در مورد قو،ن برنامه ریزی املاک همیشه ارزشمند است، به خصوص اگر می خواهید بد،د که این قانون جدید چگونه بر شما تأثیر می گذارد. منابع DIY زیادی برای ایجاد اراده، وکالت نامه، دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی و وکلای متخصص در قانون LGBTQ و برنامه ریزی املاک وجود دارد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/estate-planning-for-same-،-couples-after-the-respect-for-marriage-act/