دسته‌ها
اخبار

برای تبدیل شدن به سخنران، مک کارتی قانون، نظم و کشور را زیر پا می گذارد | Laurence H. Tribe | حکم


امروز مجلس در مورد قو،ن است،اج شده از کوین مک کارتی رئیس جدید مجلس نمایندگان بحث می کند.اخلالگران آشفته”- دوره ریاست جمهوری نیوت گینگریچ رئیس جمهور سابق.

این اولین آزمایش برای مک کارتی پس از سیرک هفته گذشته خواهد بود که در آن او به طور موثر معامله شد اقتدار رهبری – و توانایی مجلس برای عملکرد – تا او بتواند این پست را به دست آورد. نسخه فیلم ممکن است با ،وان “عزیزم، کنگره را کوچک کردم” باشد.

در نهایت جاه طلبی را بر قانون، نظم و کشور برگزید.

قانون

سیاسی گزارش شده است شنبه در یک امتیاز کلیدی ساعت یازدهم مک کارتی – افزودن زبان به آن قط،امه مجلس ایجاد یک کمیته فرعی «انتخابی» جدید که برای «تحقیق از بازرسان» در 6 ژانویه طراحی شده بود. ظاهراً این قرارداد به کمیته فرعی قدرت می داد تا در مورد «تحقیقات جنایی در حال انجام» و، دادگستری تحقیق کند.

هدف آشکار، دادستان کل مریک گارلند است. او دو تحقیق را به جک اسمیت بازپرس ویژه واگذار کرده است که متحدان رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ از آنها متنفرند: یکی در مورد نقش ترامپ در منتهی به 6 ژانویه و در 6 ژانویه. دیگری به نگهداری غیرقانونی اسناد طبقه بندی شده مدت ها پس از ، سمت.

اقتدار کمیته فرعی گسترش یافته به احتمال زیاد بیشتر تنظیم شده است تا ماموریت جدی. به ،وان دادستان سابق ایالات متحده جویس ونس توییت کرد، درخواست کمیته فرعی ممکن است صرفاً بهانه ای برای استیضاح گارلند باشد، زم، که وی به طور قابل پیش بینی از ارائه جزئیات در مورد تحقیقات خودداری می کند.

گارلند سابقه ای در کنار خود خواهد داشت. دو دادستان کل قبلی با موفقیت در برابر تحقیقات کنگره در مورد تحقیقات جنایی در حال انجام مقاومت ،د، همانطور که برد می،، نماینده پیشین (D-NC) نوشته شده است.

در سال 1941، دادستان کل رابرت اچ ،ون – که بعداً به ،وان دادستان ارشد نورنبرگ و قاضی دادگاه عالی خدمت کرد –رد شد درخواست‌های کنگره برای گزارش‌های تحقیقاتی «برخاسته از . . . اختلافات کارگری [connected with] قراردادهای دریایی.» ،ون به کنگره گفت: «افشا ، گزارش‌ها می‌تواند . . . به طور جدی به اجرای قانون آسیب وارد می کند.»

در سال 1982، ویلیام فرنچ اسمیت، دادستان کل ریگان رد ارائه اسناد کنگره مربوط به یک اقدام اجرایی مربوط به آژانس حفاظت از محیط زیست. او گفت که افشای این خبر، “خطری اساسی ایجاد می کند که فشارهای کنگره بر روند تحقیقات تاثیر بگذارد.”

در ،یب فعلی تضاد منافع خاصی وجود دارد. کمیته فرعی بخشی از کمیته قضایی مجلس، به ریاست جیم جردن (R-OH). همانطور که او داشت مکالمات تلفنی با ترامپ و رئیس دفترش، مارک میدوز، در 6 ژانویه، از جمله در طول شورش، جردن خود شاهد بالقوه در تحقیقات و، دادگستری است.

هرزه. اندی بیگز (R-AZ)، که در کمیته قضایی است، می تواند به کمیته فرعی معرفی شود. اگر چنین باشد، عضویت او درگیری مشابهی را ایجاد خواهد کرد. کمیته 6 ژانویه معرفی شده او، همراه با اردن، به دلیل سرپیچی از احضاریه های آن، به کمیته اخلاق مجلس نمایندگان.

برای هرگونه تهاجم به تفکیک قوا توسط کمیته فرعی «منتخب»، از گارلند انتظار یک «نه» قاطع داشته باشید که همان چیزی است که پیشینیان او را منع، می کند. ممکن است درگیری دادگاهی رخ دهد، اما بازیگران گروه آزادی ممکن است تئاتر سیاسی یک استیضاح بیهوده را ترجیح دهند و بعید است که نگران فرسایش طول، مدت استیضاح به ،وان یک بررسی جدی نهادی باشند.

مطمئناً آنها را در فا، نیوز دریافت خواهید کرد تقویت جمع آوری کمک های مالی آنها

سفارش

شنبه نیویورک تایمز داستان در مورد امتیازات مک کارتی هشدار داد آمریکایی‌ها برای «احتمال به هم ریختگی دائمی کنگره در دو سال آینده آماده شوند».

این احتمال ناشی از تغییرات در قو،ن مجلس است که مک کارتی در نهایت به آن تن داد. آنها شامل اجازه دادن به یک عضو واحد برای درخواست رای برای جایگزینی او و اضافه كردن به اندازه کافی اعضای جناح راست در کمیته قو،ن به طور کامل کار قانونگذاری را به هم زده اند.

در مورد رای بی اعتمادی فوری به رئیس مجلس، جمهوری خواهان استدلال می کنند که این مسئله مهمی نیست، زیرا این قانون تا زم، که نانسی پلوسی وجود داشت. تغییر کرد با این حال، یک واقعیت ساده منجر به افزایش آستانه پلوسی شد. او خطری را که ما به تازگی شاهد آن بودیم تشخیص داد – روند قانونگذاری می تواند از طریق رای گیری های زنجیره ای که توسط یک عضو منفرد برای جایگزینی رئیس مجلس آغاز می شود، متوقف شود.

این موضوع از سوی پلوسی نیز از روی روشن بینی نبود. مارک میدوز (R-NC)، رئیس آن زمان گروه آزادی، در سال 2015 از این حرکت برای تخلیه استفاده کرده بود تا جان بونر (R-OH) را بی ثبات کند.

نماینده دان بیکن (R-NE) با اشاره به بی نظمی کنگره در هفته گذشته پرسید چگونه “دوست داریم این کار را هر هفته انجام دهیم؟”

روز جمعه همچنین تصویری از اختلال جسمی احتمالی در آینده را نشان داد. مایک راجرز (R-AL) باید مهار می شد از حمله به نماینده مت گاتز (R-FL) پس از اینکه گاتز به جای رای دادن به مک کارتی “حضور” رای داد.

علاقه مندان به تاریخ ممکن است جلسه سناتور پیش از جنگ داخلی سناتور پرستون برو، (D-SC) طرفدار برده داری را به یاد بیاورند. كتك زدن سناتور ضد برده داری چار، سامنر (R-MA) با عصایی با نوک طلا.

آنها حداقل اعضای احزاب مخالف بودند.

کشور

روز شنبه، مجله ی وال استریت گزارش شده است مک کارتی متعهد شد که کاهش شدید هزینه‌ها را به هر گونه افزایش سقف بدهی در ماه‌های آینده مرتبط کند. این تقریبا تکرار بحران نکول اعتباری ایالات متحده را تضمین می کند که تی پارتی در آن وارد شده است انداخت کشور در سال 2011

این بار رادیکال ها ممکن است ما را از لبه پرتگاه عبور دهند.

به طور مشابه، با تمرکز جمهوری خواهان تندرو کاهش مزایای تامین اجتماعی در بودجه بعدی، تلاش آنها برای تعطیلی ،ت احتمالاً مانند ،گوش در آوریل چند برابر خواهد شد. ل،ت به سلامتی سالمندان و کشور.

پوشش نقره ای ضعیف در همه اینها این است که بعید است که عموم مردم از آن حمایت کنند، چه در سال 2024 و چه قبل از آن. صدای آمریکایی های عاقل، به ویژه در نواحی نوس، که میانه روهای جمهوری خواه را انتخاب ،د، حیاتی خواهد بود.

انتظار داشته باشید که دموکراسی در دو سال آینده آزمایش شود. اطمینان از موفقیت در آزمونی که کوین مک کارتی ش،ت خورد، به عهده همه ما خواهد بود.




منبع: https://verdict.justia.com/2023/01/09/to-become-speaker-mccarthy-undercuts-law-order-and-country