دسته‌ها
اخبار

بدون دانه های برف اینجا: | جوزف مارگولیس | حکم


این روزها داست، در مورد جوانان می شنوید. از تکه‌ها و باب‌های پراکنده در فضا و زمان سنگفرش شده است. یک ،مت در توسان به نمونه‌ای از تامپا متصل می‌شود و خیلی زود ،ی همه صفت‌ها را برای ایجاد یک نمایه جمع می‌کند: تحت ،وان. متنعم. و بیش از همه، وسواس به هویت و سیاست هویت. اغلب به ما گفته می‌شود که جوانان چنان مشغول فوران خشم نسبت به هر توهین خیالی به هویت‌های بیشمار خود هستند که برای هیچ چیز دیگر و مطمئناً برای چیزهای جدی که واقعاً در جهان مهم هستند، وقت ندارند. جوانان دسته ای از دانه های برف هستند.

حداقل این چیزی است که شما می شنوید.

هر ،ی که این نمایه را ارائه کرده است، و هر ،ی که به آن اعتقاد دارد، باید زمان بیشتری را با دانشجویان بگذراند. نه آن کاریکاتور رانندگی که در مورد آن خواندید، بلکه تعداد زیادی از دانشجویان کارشناسی که به طور همزمان بار علمی کاملی را به دوش می‌کشند، شغلی را نگه می‌دارند و وقت خود را وقف می‌کنند. اینها ،، هستند که دنیا را تغییر خواهند داد.

من در دانشگاه کرنل در شمال ایالت نیویورک تدریس می کنم، جایی که این افتخار را دارم که با دانشجویان در این دانشگاه کار کنم. ابتکار آزادی مشروط دانشگاه کرنل. CUPI یک سازمان کاملاً داوطلبانه است که به طور کامل توسط دانشجویان کورنل طراحی، ایجاد و اداره می شود. متن، با نقش منحصر به فردی که دانش‌آموزان در CUPI ایفا می‌کنند، به آنها اجازه می‌دهم آنچه را که انجام می‌دهند توصیف کنند:

ما دانشجویان کرنل را با افرادی که در حال حاضر در زندان هستند و در حال گذراندن حبس ابد در زندان های ایالت نیویورک هستند جفت می کنیم. دانشجویان کارشناسی در تیم‌های سه نفره با فرد زند، کار می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند تا برای دادگاه آزادی مشروط در 8 تا 10 ماه آینده آماده شوند. این پروژه ابتدا بر ایجاد رابطه و در مرحله دوم بر حمایت و پشتیب، انتقادی متمرکز است. تیم داوطلب در نهایت بسته آزادی مشروط را آماده می‌کند که حاوی یک نامه حمایتی، یک بی،ه شخصی، گواهی‌ها، نامه‌های پشتیب،، یک طرح آزادی و موارد دیگر است. آنها همچنین به طور گسترده از طریق ملاقات و ارتباط تلفنی در زمینه آماده سازی مصاحبه برای متقاضی کار می کنند. کار ما بر اساس تخصص و خواسته های متقاضی زند، و خانواده های آنها هدایت می شود.

اما این پاراگراف کار مهمی را که CUPI انجام می دهد به طور کامل نشان نمی دهد. با کنار گذاشتن تناقضات سیاسی و معرفتی همه اینها، کاری که دانشجویان انجام می دهند کمک به افرادی است که محکوم به گذراندن بقیه عمر خود در پشت میله های زندان هستند و قبلاً ده ها سال در زندان های امنیتی بالا گذرانده اند، گروهی از غریبه ها را متقاعد می کنند که لیاقتشان را دارند. آزاد بودن. محیط این رویداد یک جلسه استماع آزادی مشروط است، و اگر نامیدن آن به ،وان جلسه، تصویری از سختگیری رویه و روند قانونی را القا می کند، باید آن را از ذهن خود دور کنید. سیستم آزادی مشروط در نیویورک از بین رفته است انتقاد خشک. یک شنوایی متوسط ​​حدودا طول خواهد کشید 15 دقیقه. فرد زند، ممکن است حدود 180 ث،ه فرصت داشته باشد تا افرادی را که هرگز ندیده است متقاعد کند که حق آزادی را به دست آورده است. و او باید این کار را در یک محیط فرهنگی و سیاسی انجام دهد که معتقد است او یک هیولا است و بسیار مشتاق است که او را در بدترین اشتباهش دفن کند. و فکر می‌کردید که مصاحبه‌های پرمخاطبی داشته‌اید.

هر چیزی که یک فرد زند، می‌خواهد هیئت آزادی مشروط بداند، اما نمی‌تواند در آن سه دقیقه جای بگیرد، باید در «بسته آزادی مشروط» او گنجانده شود. آینده ای که او برنامه ریزی کرده است. گذشته او ناله می کند. مسافتی که طی کرده است. مهارت هایی که او به آن مسلط شده است و پتانسیل هایی که نشان می دهد. و مهمتر از همه، بینشی که او به دست آورده است. بینشی نسبت به زندگی که او گرفت و دردی که ایجاد کرد. بینش نسبت به زندگی که امیدوار است بسازد و خوبی که می خواهد انجام دهد. چرا او سزاوار فرصت دیگری است. این همان چیزی است که در بسته آزادی مشروط وجود دارد.

در نیویورک، مانند بسیاری از ایالت ها، آزادی یک فرد به یک مصاحبه کوتاه و بسته آزادی مشروط تبدیل می شود. داوطلبان CUPI به زند،ان نیویورک کمک می کنند تا برای اولی آماده شوند و دومی را جمع آوری کنند.

من مدیر دانشکده CUPI هستم، اما این ،وان خطر بزرگنمایی نقش من را دارد. CUPI یک گروه دانشجویی است. یک تیم کوچک رهبری، به سرپرستی دو رئیس مش، که از طریق سازمان آمدند، تقریباً 50 داوطلب را جذب، آموزش و نظارت می‌کنند. آنها همچنین تعداد فزاینده درخواست‌های کمک از سوی زند،ان را در تاریخ‌های آتی آزادی مشروط ارائه می‌کنند و روابط خود را با اداره زندان توسعه داده و حفظ می‌کنند. اگرچه دانشگاه کرنل کمک مالی کوچکی را برای کمک به پرداخت هزینه پست، بنزین، تلفن و غیره ارائه می دهد، اما هرگز کافی نیست. دانش‌آموزان همواره برای حمایت از کارشان پول خود را ،ج می‌کنند. و این یک تن کار است. داکوتا استنت-نریس، یکی از روسای مش، و یک دانش‌آموز ارشد کرنل، ،ن می‌زند که تیمی از دانش‌آموزان بین 150 تا 250 ساعت برای هر بسته آزادی مشروط وقت بگذارند.

وقتی می شنوم که مردم درباره دانه های برف صحبت می کنند، به دانش آموز، مانند داکوتا فکر می کنم. داکوتا که در هارلم به دنیا آمد و به شدت به آن وفادار است، یکی از آن دانش‌آموز، است که ایمان معلم را به آینده باز می‌گرداند. نمی دانم او چگونه وقت دارد تا تمام کارهایی را که در دانشگاه انجام می دهد انجام دهد. من فقط از شنیدن برنامه او خسته می شوم. من هرگز یکی از سخنر،‌هایم را به یک دوره کارشناسی تحویل نداده‌ام، اما داکوتا آنقدر با استعداد است که از او دعوت کردم تا در ک، عدالت کیفری من متشکل از 140 دانشجو درباره رابطه پیچیده بین جرم و جنایت و جامعه در هارلم سخنر، کند. با این حال، او همچنین به نحوی زمان دارد تا CUPI را هدایت کند، به این م،ی که او نه تنها به پرونده های خود رسیدگی می کند، بلکه در استخدام، آموزش و نظارت بر سایر داوطلبان نیز کمک می کند. اون 22 سالشه

دانش آموزان در CUPI به کار خود با جدیت و پختگی غبطه انگیز برخورد می کنند. و همانطور که به من می گویند، آنها بازی نمی کنند. CUPI به ،وان یکی از درگیرترین گروه‌های دانشجویی در محوطه دانشگاه شناخته شده است و تجربه‌ای از زندگی واقعی را ارائه می‌کند که واقعاً مهم است. به همین دلیل، برای دانشجوی، که متأسفانه بیشتر علاقه مند به تکمیل رزومه خود هستند تا انجام کار، به طور فزاینده ای جذاب است. در حالی که من ممکن است برای تشخیص پوزورها از چیز واقعی مشکل داشته باشم، تیم رهبری در CUPI وقتی آن را می بینند مز،فات را می دانند. آنها در شناسایی متقاضی، که به دلایل اشتباه می خواهند بخشی از CUPI باشند مشکلی ندارند و به همین ترتیب کاملاً مایلند دانشجوی داوطلبی را فراخو، کنند که وزن خود را افزایش نمی دهد.

دانشجویان اجازه حضور در جلسات آزادی مشروط را ندارند، اما اگر از من بپرسند (و نخواسته‌اند) می‌گویم این چیز خوبی است. کار آنها این نیست که به جای مردم داخل صحبت کنند، بلکه کمک به آنها برای صحبت ، برای خودشان است. از این گذشته، وقتی فردی از زندان بیرون می‌آید، ،ی کنارش نمی‌ایستد که به او بگوید چه بگوید یا از طرف او صحبت کند. اگرچه من هرگز کار خود را با کار دانش‌آموزان مقایسه نمی‌کنم، اما به کارم با شرایط مشابهی نگاه می‌کنم. نقش من، در CUPI و به ،وان یک عضو هیئت علمی در کرنل، این نیست که برای دانشجویان انجام دهم، بلکه این است که آنها را قادر می‌سازم تا برای خودشان این کار را انجام دهند تا برای دیگران انجام دهند.

***

من در مورد کرنل می نویسم زیرا این چیزی است که من می دانم. اما به همان اندازه که از کار با دانشجویان دوره کارشناسی کرنل لذت می برم، مطمئن هستم که آنها منحصر به فرد نیستند. دانش‌آموزان در سراسر کشور می‌توانند همان کاری را انجام دهند که داوطلبان در CUPI، و اگر نه برای افراد در زندان، برای برخی دیگر از جمعیت شایسته و محروم. برای ،، از شما که فکر می‌کنید چیز خاصی در مورد این واقعیت وجود دارد که کورنل یک موسسه لیگ آیوی است، دوباره فکر کنید. صدها کالج عالی در سرتاسر کشور، ،تی و خصوصی وجود دارد، و اگر دانشجویان به طور مشابه در نزدیکترین پردیس شما مشغول به کار نیستند، به این دلیل است که مدیریت کالج به اندازه کافی برای موفقیت آنها انجام نداده است. دانش آموزان را سرزنش نکنید

برای ،، که دیگر در قلب یا جوان نیستند، و از آنچه تصور می کنند فرهنگ جو، است که هرگز به چیزی نمی رسد، افسوس می خورند، فرهنگی که بیش از حد به چیزهای بیهوده توجه دارد، من فقط این توصیه را ارائه می کنم: جهنم را دریافت کنید. از سر راه خود خارج شوید و اجازه دهید جوانان به کار جدی ترمیم دنیایی که نسل ما ش،ته است ادامه دهند.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/01/17/no-snowflakes-here