دسته‌ها
اخبار

بحث شش روزه هیئت منصفه واینستین به چه معناست (و نه) | جفری آبرامسون | حکم


در محاکمه تجاوز ، در لس آنجلس، هاروی واینستین، مغول رسوایی، هیئت منصفه از 2 دسامبر در حال بررسی است بدون اینکه تاکنون به حکمی رسیده باشد. آیا برگه های چایی وجود دارد که از مدت زم، که هیئت منصفه صرف کرده اند خوانده شود؟

هیأت منصفه خود هیچ سرنخی را ارائه نکرده است. بدون یادداشت یا سوال برای قاضی. هیچ درخواستی برای بازخو، شهادت محاکمه وجود ندارد.

در موردی مانند این با قرب،ان متعدد (چهار) و اتهامات (هفت) این نشانه خوبی برای دادست، است که هیئت منصفه سریعاً با رأی برنگشت. اگر هیئت منصفه هشت مرد و چهار زن آنها با این استدلال دفاعی وسوسه شدند که برخوردهای ، با واینستین همگی توافقی بوده است – “معاملات” برای پیشرفت شغلی اینگونه است که دفاع وقایع را توصیف می کند – احتمالاً تا به حال تبرئه شده بودند.

در محاکمه قبلی واینستین در نیویورک در سال 2020، هیئت منصفه پنج روز طول کشید تا در مورد پنج اتهام مربوط به سه زن حکم صادر کند. برگه حکم در آن پرونده یک صفحه بود. بنابراین، در مقایسه، هیچ چیز بیش از حد در زم، که هیئت منصفه تا کنون در لس آنجلس طی کرده است، وجود ندارد برگه حکم که 16 صفحه دارد و 11 شمارش برای حل ، دارد.

اما هیئت منصفه نیویورک تا حدودی به نتیجه رسید حکم سازش، و همین امر می تواند در لس آنجلس اتفاق بیفتد. اگرچه هیئت منصفه نیویورک واینستین را به تجاوز ، به یک زن و تجاوز ، جنایی به زن دیگر محکوم کرد، اما او را به اتهامات تجاوز ، سریالی یا غارتگرانه محکوم ن،د که می توانست به حبس ابد محکوم شود (واینستین در حال حاضر 23 سال را برای نیویورک می گذراند. اعتقادات).

در لس آنجلس، هیئت منصفه ممکن است به سادگی در حال بررسی بیش از پنج هفته شهادت ده ها شاهد باشد. آنها باید مجرمیت یا بی گناهی واینستین را در هر مورد جداگانه تعیین کنند. اما اگر آنها در هر موردی مجرم شناخته شوند، باید تصمیم بگیرند که آیا واینستین همان جرم ، را علیه ،ن دیگر مرتکب شده است یا خیر. برگه حکم آنها را م،م می کند که بین تجاوز ،، نفوذ ، با جسم خارجی، جفت اجباری دهان، تجاوز ، به جرم و تجاوز ، متخلف تفاوت قائل شوند.

نشستن و سپس سنجش چنین شهادتی نمی تواند آسان باشد. این واقعیت که هیئت منصفه بی سر و صدا در حال بررسی اتهامات است، نشانه ای از کارکرد سیستم است، صرف نظر از اینکه احکام نهایی چه باشد.

احکام در لس آنجلس هر چه که باشد، واینستین باید باقیمانده دوران زندان خود را در نیویورک بگذراند. مگر اینکه درخواست تجدید نظر خود را در مورد آن محکومیت ها جلب کند. در ژوئن، دادگاه استیناف نیویورک رد شد اولین درخواست تجدیدنظر واینستین از محکومیت هایش، اما در ماه اوت، بالاترین دادگاه در نیویورک اعطا شده او حق درخواست تجدید نظر نسبت به این حکم را دارد.


منبع: https://verdict.justia.com/2022/12/11/what-the-weinstein-jurys-six-day-deliberation-does-and-doesnt-mean