دسته‌ها
اخبار

بازگشت مقداری Chill به WDTex




توسط دنیس کراچ

من دیروز در مورد تغییرات WDTex پست کردم. توزیع پرونده های ثبت اختراع تحت ،وان “Waco ممکن است در این زمستان دوباره داغ شود.” من دستور جدیدی از قاضی گارسیا را یادداشت کردم که به نظر می رسید به طور ضمنی پرونده های ثبت اختراع Waco را به قاضی آلن آلبرایت بازگرداند. من همچنین به آمار اولیه دسامبر 2022 اشاره کردم که نشان می دهد ا،ریت قریب به اتفاق پرونده های Waco به قاضی آلبرایت محول شده است. تنها استثنا تا کنون در ماه دسامبر، یک جفت پرونده مرتبط است که به قاضی Yeakel محول شده است.

این پست کمی عقب می نشیند. من اطلاعات را کمی بیشتر بررسی کردم و نتایج زیر حاصل شد:

  • 18 پرونده در بخش Waco WDTex تشکیل شده است.
  • 13 مورد از آنها به قاضی آلبرایت واگذار شده است. ولی، همه 13 مورد مستقیماً به پرونده ای در حال حاضر در برابر قاضی آلبرایت یا پرونده ای که در سال گذشته رد شده است، مرتبط هستند.
  • 2 مورد از پرونده ها به قاضی Yeakel محول شد. و 3 مورد از پرونده ها تعیین تکلیف نشده است. به نظر می رسد که هیچ یک از این موارد به پرونده ای که در حال حاضر نزد قاضی آلبرایت است مربوط نمی شود.

همه اینها به چه م،است: (1) هنوز مقداری توزیع در جریان است. و (2) ما از هیچ مقام رسمی نمی د،م واقعاً چه اتفاقی می افتد. نکته کلیدی پس از آن این است که ما باید منتظر بم،م و ببینیم موسی قاضی جدید چه اقداماتی را انجام می دهد.

در مجموع تعداد پرونده ها، برای دسامبر 2022، WDTex محبوب ترین منطقه باقی مانده است، اما NDIll و NDCal از نزدیک دنبال می شوند.

یک مورد جالب برای تماشا این است Apple Inc. v. AliveCor, Inc., Docket No. 5:22-cv-07608 (ND Cal. Dec 02, 2022). به نظر می رسد که AliveCor در ITC برنده پرونده خود است و نشان می دهد که اپل واچ در حال نقض قو،ن است. اکنون، اپل از AliveCor شکایت کرده و مدعی است که م،تورهای پوشیدنی قلب این استارت‌آپ حق ثبت اختراع اپل را نقض می‌کند. [APPLE ALIVECOR complaint].





منبع: https://patentlyo.com/patent/2022/12/throwing-chill-wdtex.html