دسته‌ها
اخبار

اعضا و فعالان دموکراتیک خواستار تحقق وعده‌های گذشته از غرامت به شهرهای پناهگاه هستند – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در مورد درگیری در ایالت های دموکرات بر سر تحقق تعهدات سیاسی قبلی از غرامت به شهرهای مقدس است. ایالت‌های دموکرات مانند کالیفرنیا نمی‌توانند طرف مقابل را به خاطر ناتو، در اجرای تعهدات برای غرامت نقدی سرزنش کنند. که آنها را در تنگنا قرار می دهد. پرداخت‌های کوچک تعهدی را که وظیفه مدنی و ا،ام اخلاقی نامیده می‌شود، ناچیز می‌سازد. پس از سال ها مبارزات انتخاباتی در مورد این موضوع، انتظارات با،ت و به نظر می رسد که تنش ها در حال افزایش است.

در اینجا ستون است:

«زمان پرداخت است” این چهار کلمه از نماینده کوری بوش (D., Mo.) این ماه توسط سیاستمداران دموکرات در سراسر کشور شنیده می شود. برای بوش، بدهی به 14 تریلیون دلار برای غرامت برای هر سیاه پوست آمریکایی می رسد.

در کالیفرنیا، فعالان برای هر سیاه‌پوست 5 میلیون دلار طلب می‌کنند و از فرماندار ،ین نیوسام می‌پرسند که «پول کجاست». یکی از اعضای گروه ویژه غرامت نیوسام از ایالت خواست «قبض گناه» آن را بپردازد.

در نیویورک و شیکاگو، شهرداران از هزینه‌های سنگین حمل و نقل مهاجران از مرز به شهرهای «پناهگاه» خود چشم پوشی می‌کنند.

در تامپا، پس از درخواست 3 میلیون دلار برای هر ،ن سیاه پوست، شاهدی گفت که او و دیگران هستند قرار دادن «افرادی سفید پوست که ما غرامت خود را می خواهیم.» لوایح پس از سال ها مبارزات سیاسی در مورد این موضوعات به زودی ارائه می شود.

غرامت ها و شهرهای مقدس از دیرباز نان و نان سیاست هویت بوده اند. برای سال‌ها، سیاستمداران دموکرات بر اساس این «ا،امات اخلاقی» در تصویب قو،ن پناهگاه‌ها و تشکیل گروه‌های ویژه جبران خسارت مبارزه کرده‌اند. این معادل سود مرکب بدهی کارت اعتباری است. دموکرات ها در هر انتخابات از این موضوعات برای دستیابی به دستاوردهای سیاسی کوتاه مدت استفاده می ،د. اکنون این لوایح در حال انجام است و رهبران دموکرات در حال امتناع هستند.

پرزیدنت جو بایدن و کنگره در یک بازی مرگبار بالقوه بر سر نکول قریب الوقوع بدهی ما هستند. به نظر نمی رسد زمان ایده آلی برای درخواست 14 تریلیون دلار اضافی باشد، اما بوش اظهار داشت: “سیاه پوستان در کشور ما نمی توانند بیش از این صبر کنند.” او بود با عضویت اعضا مثل Reps باربارا لی، جمال بومن و رشیده طلیب.

این دیدگاهی است که در سراسر کشور توسط شهروندان سیاهپوست مطرح می شود که به آنها گفته شده است که این پرداخت ها یک تعهد اخلاقی غیرقابل انکار است. سال ها سیاست زدگی در مورد این موضوع احساس استحقاق برای پرداخت های نقدی کلان را ایجاد کرده است. به ،وان یکی از فعالان مشهور کالیفرنیا اعلام کرد: «این یک بدهی است، ما مج، کار کردیم. ما نمی پرسیم؛ ما به شما می گوییم.»

اخیراً فرماندار نیوسام از پرداخت غرامت خودداری کرد توسط کارگروه خود او توصیه شده است، اگرچه او اشاره کرده است که برخی از پرداخت های نقدی ممکن است هنوز انجام شود. نیوسام به چرخشی که مدت ها انتظارش را می رفت، پرداخت و به طور معمول گفت که پرداختن به میراث برده داری «خیلی بیشتر از پرداخت نقدی است». شاید برای آن چرخش خیلی دیر شده باشد. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد 77 درصد از سیاهپوستان آمریکایی در حال حاضر از غرامت حمایت می کنند – که در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

کشیش آموس براون، عضو گروه ویژه گفت که آنها هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرند و ،ت باید تمام مبلغ را متعهد کند و در صورت نیاز، “پرداخت ا،اط”

ماریو کومو معروف است که می گوید سیاستمداران در شعر کارزار می کنند، اما به نثر حکومت می کنند. با این حال، “نثر” بسیاری از رهبران دموکرات ،ب هیچ جایزه ای نیست.

در حالی که بسیاری حمل و نقل مهاجران به شهرهای پناهگاه را محکوم کرده اند، ا،ر آنها بطور خصوصی اعتراف می کنند که ،صری از عدالت شاعرانه وجود دارد. سال‌هاست که این شهرها به مهاجران غیرقانونی گفته‌اند که از آمدن به شهرهای خود استقبال می‌کنند، جایی که از آنها محافظت می‌شود. سپس آنها ظاهر شدند. این یک نسخه سیاسی از “ببین چه ،ی به شام ​​می آید” بود، فیلمی که در مورد زوجی لیبرال است که با ملاقات دخترشان و نامزد سیاه پوستش روبرو می شوند.

جذاب ترین لحظه در تا،تان مارتا بود، جایی که ،نان بیرون آمدند تا برای مهاجران کف بزنند و دست تکان دهند. . . همانطور که آنها به یک پایگاه نظامی در خارج از جزیره فرستاده شدند. شهر نیویورک مهاجران را به این شهر فرستاده است شهرهای دیگر که برای جلوگیری از جابجایی به دادگاه مراجعه می کنند. بسیاری از این شهرها اشاره می کنند که برخلاف شهر نیویورک، هرگز خود را پناهگاهی برای افراد غیرقانونی اعلام نکرده اند.

حتی اگر این شهرها به ،ری از هجوم ایالت هایی مانند تگزاس فرستاده شده اند، شهرداران در شهرهای پناهگاهی مانند شیکاگو اعلام کرده است که از کار افتاده است.

همانطور که در مورد ،، که انتظار غرامت دارند، این مهاجران به طور قابل درک گیج هستند. به آنها گفته شد که شیکاگو یک “شهر مقدس.» شیکاگو در سال 2022 این وضعیت را مجدداً تأیید کرد حمایت ها و مزایای گسترده در آن زمان، سیاستمداران به دنبال دوربین‌ها بودند تا مانند آلدروومن روسانا رودریگز، اعلام کنند که شیکاگو باید باشد.شهری خوش‌آمد برای مهاجران» و مجدداً تأکید کرد که «شهر ما مسئول عمل با همبستگی نسبت به مردمی است که بیشترین حاشیه‌نشینی را دارند و بیشترین تأثیر را از سیستمی که آنها را سرکوب می‌کند» است.

سپس تعداد بیشتری حضور یافتند و شهردار سابق لوری لایت فوت خواستار فرستادن مهاجران به جاهای دیگر شد یا در شهرهای مرزی که توسط تعداد بسیار بیشتری از مهاجران غرق شده اند نگهداری شوند.

در برخی موارد، چاره ای جز تلاش برای کنار گذاشتن بی سر و صدا از کمپین های قبلی که در سطح ملی مورد تحسین قرار گرفتند و آسیب جدی در سطح محلی ایجاد ،د، وجود ندارد. به ،وان مثال، برخی از ما شهرهایی مانند سانفرانسیسکو را به دلیل اعلام تحریم ایالت هایی که به دیدگاه های خود در مورد موضوعاتی مانند حقوق ترا،تی ها پایبند نبودند، انتقاد کردیم. من در آن زمان متذکر شدم که بایکوت برای شهر هزینه گزافی در قطع 22 ایالت با افزایش هزینه ها خواهد داشت. این کار انجام شد و شهر بی سر و صدا تحریم را پس از از دست دادن میلیون ها نفر لغو کرد. در حالی که رسانه‌ها نسبت به تصمیم اولیه توجه کمتری به لغو این طرح داشتند، دیگر تغییر مسیرها هزینه سیاسی بیشتری را برای چپ به همراه داشته است.

به ،وان مثال، شهرهایی که تلاش هایی را برای کاهش هزینه های پلیس انجام دادند در حال حاضر پول به پلیس بازپرداخت پس از افزایش نرخ جرم و جنایت و بازنشستگی و استعفای بالای پلیس. فعالان در شهرهایی مانند لس آنجلس آن را “سیلی به صورتبا توجه به سال ها وعده های سیاستمداران دموکرات.

در این میان، کارگروه نیوزوم خواستار مجموعه ای از تغییرات دیگر از جمله حذف وثیقه نقدی شده است. انصراف از تعقیب جرایم خاصیارانه ،ید خانه برای ،نان سیاه پوست و تضمین یکحق بازگشت” با در اختیار گرفتن پروژه های عمر، برای تضمین مالکیت مسکن سیاهان. برخی از این اصلاحات می توانند توسط سیاستمداران جریمه شوند، اما هیچ چرخشی وجود ندارد که عدم پرداخت نقدی را پنهان کند.

اینها طلبکاران حزب دمکرات هستند و به نظر می رسد اکنون قصد دارند سود مرکب سال ها سیاست هویتی را جمع آوری کنند.

این ستون قبلاً در Fox.com ظاهر شد

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/24/its-time-to-pay-democratic-members-and-activists-demand-fulfillment-of-past-promises-from-reparations-to-sanctuary-cities/