دسته‌ها
اخبار

اخراج مدیر شرکت به دلیل انتقاد از سیاست های تراجنسیتی در رسانه های اجتماعی – جاناتان تورلی


ما قبلاً در مورد نگر،‌های آزادی بیان در مورد شرکت‌هایی که کارگران را به دلیل دیدگاه‌های سیاسی ابراز شده در رسانه‌های اجتماعی یا سایر انجمن‌ها ا،اج می‌کنند، بحث کرده‌ایم. جدیدترین جنجال پس از تصمیم به وجود آمد بازی های اجرا محدود ا،اج کارا لین، مدیر جامعه، کارا گوچ، که به آن کارا گوچ نیز می‌گویند، به این دلیل که یکی از فعالان حقوق ترنس دریافته است که او نظرات انتقادی درباره سیاست‌های طرفدار ترنس‌ها داشته است. Limited Run Games اعلام کرد که کارمندی که چنین دیدگاه‌هایی را در خود دارد تهدیدی برای “محیط مثبت و امن” است. تمام این بحث بر سر این واقعیت آغاز شد که لین هری پاتر را دوست دارد.

مرگ لین زم، آغاز شد که او ظاهراً به این نتیجه رسید نظر بی گناه در مورد هیجان زده بودن برای بازی آینده میراث هاگوارتز. میلیون‌ها نفر نیز همین احساس را دارند، اما فعالان اکنون هر چیزی را که با مجموعه‌های هری پاتر مرتبط است، پس از انتقاد نویسنده جی‌کی رولینگ از اقدامات حقوق فراحقوق غیرقابل تحمل می‌دانند.

یکی از ،، که ظاهراً از ابراز علاقه به هری پاتر وحشت زده شده بود، کاربر توییتر Purple Tinker بود که شجاعت پست گذاشتن به نام خود را ندارد در حالی که به دنبال ت،یب حرفه شخص دیگری است.

Purple Tinker تصمیم گرفت در مورد لین تحقیق کند و بعداً او را به دلیل دیدگاه‌های محافظه‌کارانه و انتقاد از سیاست‌های حقوق ترانس‌حقوق به ،وان یک “ترنس هراس” محکوم کرد. PT اشاره کرد که لین از سایت ها و چهره های محافظه کار در توییتر مانند بن شاپیرو و لیبز تیک تاک پیروی می کند. پی تی همچنین پرونده‌ای در مورد توئیت‌های گذشته در لین ایجاد کرد که در آن می‌گوید: «اگر فکر می‌کنید # گریه‌های ترنس در مورد استفاده از حمام بیشتر از دیگران است. [sic] با بهانه گرفتن، تو چه بلایی سر این دنیا هستی.»

ظاهراً این تنها چیزی است که برای Limited Run Games انجام شد، که بلافاصله یک کارمند را به دلیل داشتن دیدگاه‌های محافظه‌کارانه ا،اج کرد. همان روزی که PT پرونده خود را در Lynne اجرا کرد، Limited Run توییت کرد که “تحقیق کرده است[ed] یک وضعیت» و اینکه یک کارمند «خاموش شده است». لیمیتد ران گفت که این تصمیم به این منظور اتخاذ شده است که[support] یک فرهنگ فراگیر» و «پرورش محیطی مثبت و امن برای همه».

ما در مورد موارد متعددی از ا،اج کارمندان و هنرمندان به دلیل اعمال آزادی بیان در خارج از محل کار صحبت کرده ایم. این نگر، را در مورد مشکل “برادر کوچک” در مورد تنبیه گفتار ایجاد می کند. قابل ذکر است که لین هیچ ارتباطی با این شرکت نداشت. این PT بود که این انجمن را ایجاد کرد تا این طرفدار هری پاتر را مجازات کند. از آن زمان PT ناپدید شده است، همانطور که اغلب در این کمپین‌های لغو رانندگی ناشناس اتفاق می‌افتد.

عدم تحمل دیدگاه‌های مخالف چپ که از طریق شرکت‌های خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند، رو به افزایش است. این پیام واضح است که بیان چنین نظراتی اکنون امرار معاش شما را به خطر می اندازد. Limited Run Games به سادگی می‌توانست بگوید که نیازی نیست کارمندان نظرات سیاسی خود را با دیدگاه‌های شرکت تأیید کنند. در عوض، بلافاصله به فلش موب اینترنت تسلیم می شود.

تقریباً نیمی از این کشور از محافظه کاران حمایت کرده است و بسیاری نیز این دیدگاه ها را دارند. در واقع، بسیاری از مشتریان بازی های Limited Run ممکن است این دیدگاه ها را داشته باشند. با این حال، Limited Run Games روشن کرده است که اگر کارمندان چنین نظراتی داشته باشند، هرگز نمی توانند آن را به صورت عمومی بیان کنند. تصور کنید که اگر شرکت‌ها به دلیل حمایت از سیاست‌های حمام ترنس یا پیروی از چهره‌ها یا سایت‌های لیبرال در توییتر شروع به ا،اج کارمندان کنند، سر و صدایی را تصور کنید. این مشکلی نیست زیرا بسیاری از جناح چپ به سادگی هر دیدگاه مخالف را به ،وان نفرت انگیز و بی ارزش بیان می کنند.

من اطلاعات کمی از دیدگاه‌های لین دارم، اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او به دنبال مرتبط ساختن شرکت با این دیدگاه‌ها بوده باشد. این امر مست،م یک مداخله گر ناشناس بود که می دانست شرکت به جای دفاع از حق همه کارمندان برای داشتن نظرات مخالف و ابراز آن، غافل می شود.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/14/gaming-free-s،ch-company-fires-manager-for-criticizing-transgender-policies-on-social-media/