دسته‌ها
اخبار

آیا شکایت از IRS امکان پذیر است؟


سرویس درآمد داخلی (IRS) هدف مکرر دعواهای حقوقی آمریکایی‌های ناراضی است که از نرخ مالیات، سرعت بازپرداخت مالیات خود ناراضی هستند یا از مفهوم خود پرداخت مالیات به ،ت فدرال برخی از شاکیان می دانند که دعوی آنها یک نبرد دشوار است در حالی که برخی دیگر ممکن است انتظارات غیرواقعی در مورد شکایت از یک نهاد ،تی داشته باشند. در زیر چند دلیل متداول وجود دارد که چرا برخی از آمریکایی ها وقت و تلاش خود را برای شکایت از IRS تلف می کنند:

تابلوی ساختمان IRSاگر بخواهم چگونه می توانم از IRS شکایت کنم؟

دعاوی مربوط به IRS در الف رسیدگی می شود دادگاه مالیاتی ایالات متحده، یک دادگاه اداری که به مسائل مالیاتی رسیدگی می کند. دادگاه مالیاتی یک نهاد مجزا از IRS است. دادگاه به دو شعبه ت،یم می شود، پرونده های مالیاتی کوچک برای مبالغ کمتر از 50000 دلار برای یک سال مالیاتی واحد و پرونده های مالیاتی عادی برای مقادیر بیشتر. دعوا در دادگاه مالیاتی یک محاکمه است، به این م،ی که فقط یک قاضی به پرونده رسیدگی می کند و هیچ حقی برای هیئت منصفه در دادگاه مالیاتی وجود ندارد. جلسات استماع ماهانه معمولاً در تمام ایالت ها در تمام ایالت ها برگزار می شود.

مالیات دهندگان می توانند از IRS شکایت کنند، اما فقط برای اه، خاصی. خساراتی مانند ناراحتی عاطفی یا خسارات تنبیهی ممنوع است. علاوه بر این، IRS بر اساس وضعیت خود به ،وان یک نهاد ،تی فدرال، از حمایت های مستقل برخوردار است. به ،وان مثال، شما نمی تو،د به دلیل نرخ های مالیاتی که کنگره تعیین می کند، از IRS شکایت کنید، زیرا راه حل این است که به نماینده یا سناتوری رأی دهید که سیاست های مالیاتی مورد نظر شما را ارتقا دهد نه طرح دعوی. درعوض، می‌تو،د برای موارد فنی مانند جمع‌آوری بازپرداخت مالیات یا به‌،وان دعوای متقابل در صورتی که IRS از شما برای مالیات‌های معوقه شکایت کند، شکایت کنید.

تماس های کلاهبرداری IRS

در چند سال گذشته، کلاهبردار، وجود داشته اند که معمولاً از طریق تلفن با افراد تماس می گیرند و ادعا می کنند که یک عامل IRS هستند. کلاهبردار ادعا می کند که قرب، به IRS پول بدهکار است و برای جلوگیری از ممیزی یا زندان باید به نماینده پول پرداخت کند. IRS با افراد تصادفی از طریق تلفن تماس نمی گیرد و مراحل قانونی به ،، داده می شود که IRS در تلاش برای دریافت دلار مالیات از آنها هستند. IRS برای مبارزه با این کلاهبرداری ها تلاش می کند، اما خود IRS مسئول رفتار یک کلاهبردار یا اگر قرب، اشتباهاً به یک کلاهبردار پرداخت کند، نیست.

شهروندی مستقل مبنای معتبری برای شکایت از IRS نیست

تابعیت مستقل یک نظریه حاشیه ای است که بر اساس آن مردم مشمول هیچ قانون، حکم یا قانونی نیستند مگر اینکه شهروندی با آنها موافقت کند. شهروندی مستقل اغلب با توجه به مالیات به ،وان شکلی از سرقت نامشروع مطرح می شود. با این حال، شهروندی مستقل هرگز در دادگاه موفق نبوده است.

علاوه بر این، منطق پشت شهروندی مستقل با سیستم مدنی لازم برای طرح دعوی در وهله اول ناسازگار است. دادگاه قضایی تنها در صورتی می تواند به پرونده رسیدگی کند که صلاحیت رسیدگی به موضوع و طرفین دعوی را داشته باشد. اگر یک شهروند مستقل صلاحیت دادگاه را به رسمیت نشناسد، در وهله اول نباید در آن دادگاه اقامه دعوی کند. برع،، یک شهروند مستقل که صلاحیت دادگاه را به رسمیت نمی شناسد، احکام دادگاه را به رسمیت نمی شناسد، حتی اگر خطر یک حکم نامطلوب برای پذیرش صلاحیت اساسی باشد.

آیا برای شکایت از IRS به وکیل مالیاتی نیاز دارم؟

اگر سازمان امور مالیاتی روند وصول خود را آغاز کرده است یا برای پرداخت بدهی های مالیاتی شما خواستار پرداخت است، باید با یک تماس بگیرید وکیل مالیاتی بلافاصله. مستقیما. قانون مالیات می تواند بسیار پیچیده باشد و یک وکیل مالیاتی ماهر می تواند بدهی های شما را ارزیابی کند، با IRS ارتباط برقرار کند و پرونده شما را به دادگاه مالیاتی ارائه دهد.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/10/07/is-it-viable-sue-the-irs/