دسته‌ها
اخبار

آیا شما یک پرونده دفاعی قابل قبول برای اخراج دارید؟


ا،اج می تواند یک روند قانونی طاقت فرسا و استرس زا باشد. احتمال از دست دادن خانه بدون نیاز به پر ، مدارک قانونی به اندازه کافی استرس زا است. بسیاری از مستاجران از وکلای خود انتظار دارند که آنها را از تخلیه نجات دهند بدون اینکه کار دیگری توسط آنها انجام شود. با این حال، وکیل در بسیاری از دعاوی تخلیه تنها می تواند تخلیه اجتناب ناپذیر را به تأخیر اندازد یا صاحبخانه یا صاحب ملک را متقاعد کند که به جای پرداخت کامل اجاره یا خسارت، یک تسویه حساب معقول را بپذیرد. در زیر نکاتی وجود دارد که باید هنگام ملاقات با یک وکیل به خاطر داشته باشید تا بهترین ارزش را برای پرونده خود داشته باشید:

ابلاغیه تخلیها،اج به دلیل عدم پرداخت اجاره بها

ا،ر موارد تخلیه به این دلیل آورده شده اند که مستاجر قادر به پرداخت اجاره نیست. اگر مستاجر اجاره بها را پس دهد و بتواند در آینده پرداخت کند، مالک یا مدیر ملک معمولاً با پایان دادن به تخلیه موافقت می کند. یک وکیل می تواند به مستاجر کمک کند تا با صاحبخانه یا مدیر املاک مذاکره کند، اما معمولاً به زودی به نتیجه می رسد.

ا،اج به دلیل نقض قرارداد

همچنین ممکن است مستاجران به دلیل ا،اج شوند نقض اجاره نامه. به ،وان مثال، مستاجری که حیوان خانگی را در زم، که ساختمان دارای سیاست منع حیوان خانگی است می آورد، ممکن است به دلیل نقض قرارداد اجاره، مشمول تخلیه شود. همچنین ممکن است مستاجران به دلیل استعمال دخ،ات در ساختمان غیرسیگاری، ایجاد مزاحمت یا آزار سایر مستاجران یا آسیب رساندن به اموال از خانه بیرون شوند. این موارد حول تفسیر طرفین از اجاره نامه و دفعات و شدت تخلفات خواهد بود. یک وکیل به طور بالقوه می تواند بر این نوع تخلیه غلبه کند، اما مالک، که اجاره نامه و شواهد محکمی دارند ممکن است در نهایت غالب شوند.

حقوق مالکیت صاحبخانه جایگزین حقوق مالکیت مستاجر می شود

در حالی که مستاجران ممکن است حق استفاده از یک ملک را داشته باشند، حقوق مالکیت مستاجر در نهایت تابع حق مالک ملک نسبت به ملکی است که مالک آن است. مالکان نمی توانند به طور تصادفی مستاجران را بیرون کنند، اما مالکان می توانند مستاجران را به دلایلی که در شرایط خاص ربطی به مستاجران ندارد، بیرون کنند.

در بسیاری از حوزه های قضایی، در صورت تصمیم مالک، مالک می تواند ملک خود را پس بگیرد ،ب و کار اجاره را ، کنید یا قصد دارید یکی از اعضای خانواده را به ملک منتقل کنید. یک وکیل می تواند به مستاجر کمک کند تا برای زمان اضافی یا غرامت با صاحبخانه مذاکره کند، اما از نظر قانونی اگر تخلیه مشروع باشد، مالک به ناچار ملک را دوباره به دست می آورد.

ا،اج های خودیاری

ا،ر ایالت ها یک روند قانونی برای مالکان دارند که در صورت ا،اج مستاجر باید از آنها پیروی کنند. مالکان عموماً از شرکت در آن منع می شوند تاکتیک های “خودیاری”. برای حذف مستاجر مالکان معمولاً نمی توانند قفل های یک واحد را عوض کنند، بخاری یا تهویه مطبوع را خاموش کنند، یا اقدامات دیگری برای قفل ، مستاجر یا تشویق آنها به نقل مکان از خانه انجام دهند.

مستاجر، که قرب، طرح‌های خودیاری هستند، ممکن است علاوه بر ادعاهای تلافی‌جویانه احتمالی، غرامتی برای اموال از دست رفته و استفاده از دست رفته از ملک دریافت کنند. مستاجرینی که توسط تاکتیک‌های خودیاری صاحبخانه مورد آزار قرار می‌گیرند باید فوراً با یک وکیل تماس بگیرند تا بهترین اقدام خود را مشخص کنند.

آیا نیاز به استخدام وکیل برای کمک در روند تخلیه دارم؟

تخلیه می تواند بسیار پیچیده باشد، چه مستاجر مس، باشید و چه مستاجر تجاری. اگر قرب، تاکتیک‌های خودیاری یا آزار و اذیت صاحبخانه هستید، مشورت با افراد ماهر ممکن است مفید باشد. وکیل مستاجر صاحبخانه. وکیل شما می تواند در مورد قو،نی که در مورد وضعیت شما اعمال می شود و همچنین نحوه حفظ حقوق خود به شما مشاوره دهد.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/10/03/do-you-have-a-viable-eviction-defense-case/