دسته‌ها
اخبار

آیا اصلاحات Jaywalking شما را ایمن تر می کند؟


کالیفرنیا قانون جدیدی را به تصویب رسانده است که گاهی اوقات جی واک را ممنوع می کند. از اول ژانویه 2023، افسران پلیس در کالیفرنیا فقط زم، می توانند عابران پیاده را بلیط بگیرند که رفتار آنها احتمال برخورد را ایجاد کند. کالیفرنیا به ویرجینیا، ماساچوست، نوادا، فیلادلفیا و کانزاس سیتی، میسوری می‌پیوندد که اخیراً قو،ن و شیوه‌های اجرایی خود را اصلاح کرده‌اند.

قو،ن Jaywalking حدود یک قرن است که وجود دارد. قبل از اینکه ماشین ها در خیابان ها حکومت کنند، مردم هر جا که می خواستند راه می رفتند. با رایج شدن خودروها در دهه 1920، تصادفات عابران پیاده و همچنین مرگ عابران پیاده به شدت افزایش یافت. فعالان نگران ضد اتومبیل شروع به فشار برای قو،نی برای تنظیم رانندگان ،د. در همان زمان، خودروسازان و باشگاه‌های رانندگی قو،نی برای jaywalking را برای تنظیم عابران پیاده تحت فشار قرار دادند. در پایان، قو،ن jaywalking که مکان و زمان حضور مردم در خیابان را تنظیم می کرد، برنده شد.

پشت این تغییرات چیست؟

بنابراین، چرا در حال حاضر فشاری برای کاهش قو،ن jaywalking وجود دارد؟ یکی از انگیزه های اصلی تغییر در این قو،ن است تمایل به کاهش مشخصات نژادی. برای مثال، سیاه‌پوستان حدود 9 درصد از جمعیت لس‌آنجلس را تشکیل می‌دهند، اما تقریباً دریافت می‌کنند یک سوم از تمام بلیط های jaywalking در شهر در دهه گذشته.

یکی دیگر از دلایلی که فعالان خواهان اصلاح قو،ن jaywalking هستند، تشویق مردم به رها ، اتومبیل و پیاده روی بیشتر است. حامیان شهرهای دوستدار عابران پیاده می گویند که اجرای ناعادلانه قو،ن jaywalking و قو،ن عبور غیرواقعی – مانند محدود ، عبور از خیابان به عابر پیاده – باعث می شود مردم نتوانند سبک زندگی فعال تری داشته باشند.

ایمنی عابر پیاده در نقطه پایین

اما از آنجایی که اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا نابرابری‌ها را برطرف کنند و شیوه‌های جایگزین حمل و نقل را با تسهیل قو،ن پیاده‌روی تشویق کنند، مرگ و میر عابران پیاده به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسیده است. رانندگان حدود 7485 نفر کشته شدند عابران پیاده در سال 2021. از آنجایی که سرعت زیاد، رانندگی در حالت مستی و رانندگی حواس پرت نیز در این مدت افزایش یافته است، مشخص نیست که آیا ادامه اجرای قو،ن پیاده روی عابران پیاده را ایمن تر می کند یا خیر. طرفداران اصلاح قانون جی واکینگ استدلال می کنند که اجرای قو،ن جی واکینگ از زم، که قو،ن به تصویب رسیده است ایمنی را افزایش نمی دهد. از رانندگان محافظت کنید از مسئولیت، نه برای محافظت از عابران پیاده در برابر آسیب.

طرفداران پیاده روی می گویند راه برای بهبود ایمنی عابر پیاده از طریق اجرای قو،ن jaywalking نیست. از نظر آنها، برنامه ریزی شهری که پیاده روی ایمن و سایر روش های حمل و نقل جایگزین را در اولویت قرار می دهد، عابران پیاده را ایمن تر می کند. شهرها و شهرک‌ها می‌توانند از پیاده‌روها، روشنایی بهتر در شب، گذرگاه‌های مرتفع و جزایر عابر پیاده برای ایمن‌تر ، خیابان‌ها برای عابران پیاده استفاده کنند. تحقیقات اولیه نشان می دهد که اقدامات آرام سازی ترافیک نیز می تواند مفید باشد.

اثرات اصلاحات Jaywalking

با توجه به اینکه اصلاحات jaywalking بسیار جدید هستند، خیلی زود است که بگوییم آیا کاهش قو،ن نتیجه ای خواهد داشت یا خیر اثر قابل اندازه گیری در مورد مع، ، تبعیض نژادی یا مرگ عابران پیاده.

وقتی صحبت از افزایش اخیر مرگ و میر عابران پیاده در سطح ملی می شود، به نظر می رسد ویرجینیا این روند را دنبال نمی کند. از زمان اصلاح قو،ن jaywalking در سال 2020، افزایش مرگ و میر عابران پیاده در آنجا گزارش نشده است. کانزاس سیتی، میسوری، که قو،ن جنایی خود را در سال 2021 به طور کامل لغو کرد، گزارش نداده است که اطلاعات مرگ عابران پیاده به روز است. نوادا، که در ژوئن 2021، jaywalking را از یک جنایت جنایی به جریمه مدنی تغییر داد، 85 مورد مرگ عابران پیاده را در سال 2021 گزارش کرد که از 82 مورد در سال 2020 افزایش یافته است.

در حالی که قو،ن jaywalking در برخی نقاط در سراسر کشور در حال تغییر است، عابران پیاده همچنان با بلیط برای jaywalking در ا،ریت قریب به اتفاق ایالات متحده مواجه هستند، اگر در چنین موقعیتی قرار دارید، وکیل مجرب بلیط ترافیک ممکن است بتواند کمک کند.

منابع مرتبط:

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/personal-injury/will-jaywalking-reforms-make-you-safer/