دسته‌ها
اخبار

آکین گامپ دادخواستی را ارائه می کند که به دلیل ادعای اینکه وکیلش مخترع واقعی است، استناد به فروشنده سابق را صادر کند.


توسط دیوید هریک، دانشکده حقوق مرسر

پیشینه این مورد جالب. وقتی کنگره در حال بررسی لایحه‌ای است که اساسنامه موجود را تغییر می‌دهد، این لایحه زبان جدیدی را با خط‌کشی و حذف ، متن موجود به‌واسطه اعتصاب نشان نمی‌دهد. در عوض، یک صورت‌حساب باید چیزی مانند «در 28 USC 1332، 75000 دلار را زده و آن را با «100000 دلار» جایگزین کنید. این می تواند پیچیده شود، با تمام قو،ن فدرال که به یکدیگر اشاره می کنند، تاریخ های مختلف تصویب، و غیره. این مشکل ظاهراً برای مدتی در زمینه نرم افزار تهیه پیش نویس قانون نیز شناخته شده بود.

در سال 2019، یک وکیل آکین گامپ ظاهراً با یک شرکت فناوری قانونگذاری، Xcential Legislative Technologies تماس گرفت. با یک وکیل محکم ملاقات کرد که آن مشکلی را توصیف کرد که ظاهراً باز هم افراد در این زمینه از آن مطلع بودند اما هیچ ، آن را حل نکرده یا حداقل به نحوی خوب آن را حل کرده است.

Xcential برای انجام این کار اقدام کرد. طبق دادخواست (که در زیر مورد بحث قرار گرفته است)، وقتی Xcential بازگشت تا راه حل خود را به وکیل آکین گامپ نشان دهد، وکیل آکین گامپ بارها و بارها “معموم”… اما از قیمت آن مخالفت کرد.

پس از آن Xcential اولین و ظاهراً تنها ،ی بود که یک درخواست ثبت اختراع با نام کارشناس برنامه نویسی قدیمی خود به ،وان مخترع ارائه کرد. درخواست ثبت اختراع اینجاست.

در سال 2022، آکین گامپ دادخواستی را برای ایجاد اشتقاق ارائه کرد و ادعا کرد که وکیل در واقع به اختراع ادعایی رسیده است. پیوندی به دادخواست آکین گامپ در اینجا است. علاوه بر دادخواست، آکین گامپ علیه Xcential و مخترع نامبرده شکایت کرد (اینجا). بسته به اینکه شما به چه ،ی اعتقاد دارید، وکیل – که ظاهراً تجربه کدنویسی ندارد – قبل از اینکه به او نشان داده شود، اختراع ادعا شده را تصور کرده بود. می تو،د در مورد این کت و شلوار بیشتر بخو،د اینجا. بی،ه مطبوعاتی این شرکت در اینجا است. (من چیزی در سایت آکین گامپ نمی بینم که در مورد کت و شلوار صحبت کند.)

Xcential دعوای متقابلی را به دعوا ارائه کرده است (اینجا). از جمله موارد دیگر، سوء استفاده از اطلاعات محرمانه، تهمت ،وان و سایر ادعاها را ادعا می کند.

گوش به زنگ باشید…


منبع: https://patentlyo.com/hricik/2022/12/pe،ion-ins،ute-derivation.html