دسته‌ها
اخبار

کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین | panelgachikanaf

کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین | panelgachikanaf

برای جلوگیری از ایجاد ترک بین ساختار خشک و ساختار سنتی استفاده می شود. جهت نصب لوله های آب سرد و گرم و فاضلاب , panelgachikanaf رادیاتور ها از آن استفاده می شود . این سازه بار وزن این متعلقات را به استادهای مجاور انتقال می دهد. نوع بسیار متداول آن، مدرن و نورپردازی ال ای دی توکار است. اگر از متریال خوب استفاده نشود به سرعت ترک و خرابی ایجاد خواهد شد. ایمنی بالا در هنگام آتش سوزی دارد که این قابلیت در سقف های یونولیت و تیرچه وجود ندارد.

  • سازه خا و زیرسازی را خود شرکت با ضخامت 4/5/6 تولید می نماید.
  • درزهای ایجاد شده در محل اتصال صفحات کناف به وسیله یک نوار مخصوص درزگیر کناف و بتونه مخصوص درزگیری میشود.
  • در دیوار های پیوسته با طول زیاد نیاز به ایجاد درز انقطاع می باشد .
  • سازه F کناف باید به وسیله پروفیل U از سقف اصلی و با اتصال مستقیم پروفیل U به سقف کاملاً مهار شود و آویزگیری با سیم آرماتور بندی مجاز نیست.

انواع کناف همان عنوانی است که در این مقاله خود را بدان گره خواهیم زد تا بتوانیم پاسخ مهم‌ترین پرسش‌هایی که در خصوص کناف مطرح می‌شود را داده ولو اندک در این زمینه چراغ راهنما باشیم. ابعاد استاندارد این تایل ها 60×60 سانتیمتر می باشد و به طور معمول به رنگ سفید عرضه می گردد، اما بنابر سفارش می تواند در ابعاد و رنگ های دلخواه نیز تولید گردد. تایل های فلزی از ورق با ضخامت 0,7 میلیمتر به روش پانچ و پرس در دو نوع گالوانیزه و آلومینیومی تولید می گردد. این عایق دوغابی ازالیاف فله سرامیکی , چسب غیر آلی و مقداربسیار کمی چسب آلی و آب می باشد. این نوع عایق هم خاصیت صوتی و هم خاصیت حرارتی را در دیوار کناف بهبود می بخشد. نقش اصلی آن جلوگیری از آسیب ناشی از ضربه می باشد این سازه تاثیری خوبی در ایجاد لبه های گونیا و یکنواخت نیز دارد.

کناف سقف | قیمت کناف سقف | شهام دیزاین

برای طراحی و اجرای سقف کناف نیاز به هیچگونه نگرانی نیست زیرا امروزه طراحان برتر و معماران خلاق بهترین ایده و ترفند ها را پیاده سازی می کنند تا شاهد بهترین ها باشید. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید اقدام به طراحی و اجرای سقف کناف برای پذیرایی کنید باید بگوییم که با خیالی آسوده و راحت می توانید اقدام کنید زیرا مزیت های این نوع سقف به قدری زیاد است که نگرانی افراد از اجرای آن را به صفر می رساند. در نگاه اول از نظر قیمتی یکسان هستند، اما هزینه‌‌های جانبی مانند قیمت گچ کاری و سیمان کاری در رابیتس نسبت به کناف برای هر متر مربع بیشتر است. آماده سازی سطح کناف قبل از اجرای رنگ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، تا حدی که معمولا توصیه می شود این مرحله را به دست حرفه‌ای ها بسپارید.

صفحات گچی مقاوم در برابر حریق (FR)

همچنین در صورت نصب غیر اصولی کناف عملا امکان هیچ‌گونه تغییری در آینده وجود نخواهد داشت. «دستمزد اجرای کناف چطور حساب‌می‌شه؟»، «نرخ مشخصی توی بازار برای کنافکاری هست؟‌»، «قیمت کناف دیوار و سقف فرق‌ می‌کنه؟» اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید. کناف یا گچ‌ برگ، یکی از مصالح نوین در ساختمان‌های مدرن و امروزی است. از آن‌جایی که گچ‌کاری زمان‌بر است، استفاده از کناف بسیار رایج شده و طرفدار زیادی نیز دارد. ناگفته نماند، کناف کاری مزایای زیادی داشته و اجرای آن در برابر گچ‌کاری، مقرون به صرفه‌‎تر است.

سقف کاذب ثابت کناف یا همان سقف کاذب یکپارچه

در صورتتخریب شدن سازه، به دلیل سبکی سیستم کناف، خطر جانی برای ساکنان به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. علاوه بر سبک بودن پانل کناف، نحوه ی متصل شدن انعطاف پذیری پانل ها به پروفیل ها نیز به شیوه ای است که موجب کم شدن نیروی زلزله خواهد شد. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. برای اجرای کناف انواع تراز، شاقول، ریسمان رنگی، متر، ابزار برش و نصب (مثل هیلتی، دریل، فرز و …)، ابزار درزگیری و وسایلی برای حمل و جابجایی پانل‌ها مورد نیاز است.