دسته‌ها
اخبار

کارمند حقوقی در وزارت بهداشت و رفاه خانواده، گجرات


کمیسیون خدمات عمومی گجرات از درخواست های آنلاین برای پست افسر حقوقی، ک، II در خدمات مواد مخدر گجرات تحت اداره بهداشت و رفاه خانواده دعوت می کند.

درباره گجرات PSC

کمیسیون خدمات عمومی گجرات (PSC) نهادی است که توسط قانون اساسی هند برای انتخاب متقاضیان خدمات مدنی در ایالت گجرات هند با توجه به شایستگی های متقاضیان ایجاد شده است.

درباره فرصت

این یک فرصت شغلی ،تی در محل مستقر در گجرات است.

تعداد موقعیت ها

2 [SEBC: 1, ST: 1]

شایستگی

  • دارا بودن مدرک لیسانس حقوق/ LLB (ویژه) دوره های سه ساله/ مدرک لیسانس حقوق (یکپارچه) پنج ساله دوره های اخذ شده از هر یک از دانشگاه هایی که توسط یا تحت قانون مرکزی یا ایالتی در هند تأسیس یا ادغام شده اند. یا هر مؤسسه آموزشی دیگری که طبق بخش 3 قانون کمیسیون کمک هزینه دانشگاه، 1956 به ،وان دانشگاه شناخته شده یا اعلام شده است.
  • دارای حدود سه سال تجربه در این پست، نه کمتر از رتبه دستیار حقوقی، III در خدمات زیر مجموعه اداره کنترل غذا و دارو، ایالت گجرات؛ یا
  • دارای حدود سه سال سابقه وکالت / کار در بخش مدنی یا کیفری به ،وان وکیل / وکیل در دادگاه عالی / دادگاه های ناحیه / دادگاه تابعه / دادگاه.
  • چنین گواهی تجربه در مورد وکالتی که در دادگاه عالی مشغول به کار است توسط سردفتر کل و در سایر موارد توسط قاضی مدنی اصلی / قاضی دادگاه یا رئیس دادگاه در جایی که وی به ،وان وکیل یا وکیل فعالیت می کند تأیید می شود.
  • دارای حدود سه سال سابقه کار در امور حقوقی در ،ت / ارگانهای محلی / تعهدات ،تی / هیئت مدیره / شرکت / شرکتهای محدود تاسیس شده تحت قانون شرکتها، 2013 یا یک دانشگاه در پستی که می تواند معادل پستی که کمتر از رتبه معاون حقوقی ک، III در خدمات زیرمجموعه اداره امور اداری و کنترل ایالتی در نظر گرفته شود.
  • داشتن دانش اولیه در مورد برنامه های کاربردی رایانه همانطور که در قو،ن طبقه بندی و استخدام خدمات مدنی گجرات (عمومی)، 1967 مقرر شده است.
  • دانش کافی از گجراتی یا هندی یا هر دو را داشته باشید.

حقوق

ماتریس پرداخت – روپیه 53100-167800

چگونه درخواست شود؟

علاقه مندان می توانند از طریق لینک درج شده در انتهای پست اقدام کنند.

مهلت درخواست

31 جولای 2023

برای درخواست اینجا را کلیک کنید.

Lawctopus به طور مرتب به سازمان ها کمک می کند تا کارآموزان و کارمندان را استخدام کنند. به JD ایمیل بزنید [email protected] برای طرح های رایگان و پولی


منبع: https://www.lawctopus.com/legal-officer-health-and-family-welfare-department-gujarat/