دسته‌ها
اخبار

چهارم ژوئیه مبارک!!! – جاناتان تورلی


روز استقلال مبارک!

چهارمین تعطیلات یکی از تعطیلات مورد علاقه من به ،وان فرصتی برای همه ما برای جشن گرفتن اصل اعتقادی مش،مان در استقلال ملتی متعهد به آزادی و حقوق فردی است. این کشور همچنان بزرگترین امید برای آزادی در جهان است و این اعتراضات دوباره بر این حقوق تاکید می کند. ما آرمان‌های افرادی را که می‌کوشیم باشیم – و میلیون‌ها نفری که پیش از ما آمده‌اند، جشن می‌گیریم. با تصویب اعلامیه استقلال، فرامرها خود و خانواده هایشان را در بزرگترین خطر برای اصول تعیین سرنوشت و حکومت دموکراتیک قرار دادند. جمهوری آمریکا همیشه قرار بود کاری در حال پیشرفت باشد. با این حال، قانون اساسی ما موفق ترین و باثبات ترین نظام قانون اساسی را در تاریخ جهان ایجاد کرد.

این یک روز عالی برای خانواده و غذا و سرگرمی است. همچنین روزی است برای یادآوری و جشن گرفتن آنچه در حفاظت از آزادی به دست آورده ایم. ما توانایی تغییر جامعه خود را داریم، اما نظام قانون اساسی ما همچنان بزرگترین ابزار عدالت و برابری در جهان است. چیزهای بیشتری وجود دارد که ما را متحد می کند تا اینکه ما را از هم جدا کند و این تعطیلات یادآور آن واقعیت متعالی است. بسیاری از ما امروز برای تجلیل از این ایالات متحده و تاریخ و ارزش‌های آن به آن می‌پیوندیم.

من واقعاً این تعطیلات را دوست دارم، زیرا به طور ایده‌آل چیزهای مش، ما را جشن می‌گیرد، برخلاف آنچه ما را از هم جدا می‌کند. با وجود تمام خطاها و ناکامی‌هایمان، بر شرارت‌های بزرگ از بیرون و درون پیروز شده‌ایم. Framers به ​​ما سیستمی داد که در طول آزمایش زمان و آشفتگی در برابر آن مقاومت کرده است. این روزها مقاومت خواهد کرد و ما به ،وان یک ملت مسیر رو به جلو خواهیم یافت.

یک بار دیگر، به ،وان یک محقق مادیسونی، باید نقل قول من از جیمز مدیسون از مقالات را ببخشید. رو،مه ملی، 1792:

مدیسون«در اروپا، منشورهای آزادی توسط قدرت اعطا شده است. آمریکا نمونه ای از منشورهای قدرتی است که توسط آزادی اعطا شده است. این انقلاب در عمل جهان، با ستایش صادقانه، پیروزمندانه ترین دوران تاریخ خود و تسلی بخش ترین پیشگوی سعادت آن خوانده می شود.»

چهارمت مبارک همگی

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/04/happy-fourth-of-july-14/