دسته‌ها
اخبار

چهارشنبه، 3 مه 2023 – چقدر جذاب


«25. استقلال قضایی در مقابل پاسخگویی قضایی؛ بحث در مورد اینکه آیا قضات فردی در موارد خاص رفتار من،ی داشته اند یا خیر نشان می دهد که چرا برای دیوان عالی به ،وان یک نهاد بسیار مهم است که پاسخگوتر باشد. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



«بازنشستگی اجباری؟ ارزیابی های شناختی؟ بررسی بحث تن، اندام قاضی در مورد تصدی مادام العمر. پرونده پائولین نیومن همچنین به مشکل گفتن قضات مسن‌تر زم، که بیش از یک قدم از دست داده‌اند، می‌پردازد. آوالون زوپو از مجله حقوق ملی این گزارش.

نوشته شده در 21:37 توسط هوارد باشمن



«قاضی اوکانر چارچوب و قلب زبان را برای نظر موافق قاضی رنکویست در پرونده بوش علیه گور ایجاد کرد: درک مو، دارد این پست در «وبلاگ قانون انتخابات».

نوشته شده در ساعت 21:35 توسط هوارد باشمن



“اخلاق، اخلاق”: شما می تو،د به ،مت جدید این هفته پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:28 توسط هوارد باشمن



«از ک، درس تا دادگاه: مصاحبه با نیل کاتال. یک استاد حقوق که به وکیل دادگاه عالی تبدیل شده است، سرپرست سابق وکیل عمومی بیش از هر وکیل اقلیت دیگری در مورد پرونده های SCOTUS بحث کرده است. می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “Original Jurisdiction” دیوید لات دسترسی پیدا کنید از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:14 توسط هوارد باشمن



«دادگاه استیناف ایالات متحده به دلیل اعتراض وکلا، تشکیل پرونده های نیمه شب را متوقف کرد»: اندرو گودسوارد از رویترز دارد یک گزارش که شروع می‌شود، «یک دادگاه تجدیدنظر فدرال روز سه‌شنبه پیشنهادی را به تصویب رساند که بر اساس آن، ا،ر اسناد حقوقی و سایر اسناد دادگاه باید تا ساعت 5 بعد از ظهر روز مقرر ارائه شوند، و به فعالیت وکلا و وکلا که تا نیمه‌شب کار می‌کنند پایان می‌دهد. پرونده های کامل.”

نوشته شده در ساعت 12:57 توسط هوارد باشمن



“او یک دمنده برگ 500 دلاری گرفت اما دادگاه عالی اوهایو می گوید که دزدی نبوده است”: لورا آ. بیشوف از The Columbus Dispatch دارد این گزارش.

و دن ترواس از کورت نیوز اوهایو گزارش می دهد که “محکومیت دزدی برای مردی که برای دزدیدن دمنده برگ به گاراژ باز رفت تخلیه شد

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه عالی اوهایو در این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:52 توسط هوارد باشمن



«شلدون وایت هاوس در برابر دادگاه عالی: یک شاهد طرح سناتور برای کنترل قضات را خنثی می کند». این سرمقاله در نسخه امروز وال استریت ژورنال ظاهر می شود.

نوشته شده در ساعت 12:45 توسط هوارد باشمن



«مسائل اخلاقی دیوان عالی همه ی،ان ایجاد نمی شوند. اما این تقصیر خود قضات است که همه با هم جمع شده اند.» داهلیا لیتویک و مارک جوزف استرن دارند این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 12:43 توسط هوارد باشمن



“اخلاق قضات مقصر مشکلات مشروعیت دادگاه است”: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



«پرونده‌های SCOTUS که زم، خصوصی بود نشان می‌دهد که چگونه قضات نگران ظاهر نشدن سیاسی در پرونده کلینتون علیه جونز بودند». دوان کول از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:22 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/03/#203697