دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 23 فوریه 2023 – چقدر جذاب


دادستان های کل جمهوریخواه به دادگاه عالی می گویند که چه می خواهد بشنود. قضات به زودی تصمیم خواهند گرفت که آیا ،ت بایدن اجازه حکومت دارد یا اینکه فقط روسای جمهور جمهوری خواه می توانند این کار را انجام دهند. ایوت شکم این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در ساعت 10:00 توسط هوارد باشمن



“آزمون “سوالات عمده” دیوان عالی ایالات متحده ممکن است طرح بدهی دانشجویی بایدن را محکوم کند. جان کروزل از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:55 توسط هوارد باشمن



«دیسانتیس می‌خواهد آزادی مطبوعات را لغو کند – با چشم‌اندازی به لغو حکم دادگاه عالی. جمهوری خواهان فلوریدا به دنبال تضعیف قو،ن حمایت از رو،مه نگاران هستند. مت دی،ون از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:52 توسط هوارد باشمن



«ترامپ 2020 وکیل جان ایستمن با پرونده اخلاقی کالیفرنیا مبارزه می کند. قانونگذاران ایالتی می خواهند که ایستمن مجوز فعالیت را از دست بدهد. ایستمن معتقد است که پرونده اخلاقی دارای انگیزه سیاسی است. Zoe Tillman از Bloomberg News دارد این گزارش.

و در اخبار مرتبط، تیلمن گزارش می دهد که “پرونده اخلاقی تگزاس سیدنی پاول حامی کلاهبرداری ترامپ 2020 پرتاب شد. قاضی متوجه می شود که تنظیم کننده های وکالت ایالتی در حمایت از ادعاها ش،ت خورده اند. پاول نتایج انتخابات را در ایالت ها به چالش کشید

نوشته شده در 21:46 توسط هوارد باشمن



این سنت مبهم سنا ممکن است تصمیم بگیرد که آیا بایدن رکورد ترامپ را در قضات ش،ت دهد یا خیر. دموکرات‌ها در را برای محدود ، ادب «لغزش آبی» باز کرده‌اند و به جمهوری‌خواهان هشدار داده‌اند که از آن برای مسدود ، قضات منطقه‌ای که بر ایالت‌های خود نظارت می‌کنند سوء استفاده نکنند. ساحل کاپور از NBC News این گزارش.

نوشته شده در 21:37 توسط هوارد باشمن



“هرزه. اسکات پری می‌جنگد تا تلفن را از تیمی که حمله 6 ژانویه را بررسی می‌کند دور نگه دارد. ریچل وینر از واشنگتن پست دارد این گزارش.

زوئی تیلمن از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد کهاسکات پری متحد ترامپ استدلال می کند که و، دادگستری را از تلفن خود دور نگه دارد. پانل مدار DC در مورد جزئی مهر و موم شده استدلال ها را شنید. قانونگذار پنسیلو،ا مدعی حمایت قانون اساسی است

تیرنی اسنید و کاتلین پولانتز از CNN گزارش می دهند که “دادگاه استیناف دسترسی دادستان ها به تلفن یک قانونگذار جمهوری خواه که در تحقیقات انتخاباتی 2020 توقیف شده است را زیر سوال می برد.

و جاش گرشتاین از Politico گزارش می دهد که “دادگاه استیناف مصونیت نماینده پری از تحقیقات 6 ژانویه را بررسی می کند. دو نفر از سه قاضی DC Circuit که به این پرونده رسیدگی می کنند، به نظر می رسد که نسبت به دیدگاه تنگ نظرانه و، دادگستری در مورد حمایت قانون اساسی از “سخنر، یا بحث” برای قانونگذاران بدبین هستند.

این مدار DC آنلاین قرار داده است در این لینک صوت بخش عمومی بحث شفاهی امروز.

نوشته شده در ساعت 21:03 توسط هوارد باشمن



“ارائه تخصص حقوق خانواده به SCOTX | قاضی دبرا ،من”: می تو،د به ،مت جدید امروز “پاد،ت قانون استیناف تگزاس” دسترسی پیدا کنید. از طریق این لینک.

نوشته شده در 1:46 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«برهان های خشمگین همه دموکرات های جورجیا علیه سقوط مجسمه کلارنس توماس»: مارک پائولتا دارد این پست در فدرالیست

نوشته شده در 1:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مصاحبه: جفری ساتن.” هوگو روزن دارد این پست در وبلاگ “دبیرستان SCOTUS”.

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



چرا اورین هچ مشتاق کمک به بیل کلینتون بود. جذابیت انتخاباتی مدل تمکین: اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” او.

نوشته شده در 1:09 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



آیا قاضی بارت جایگزین قاضی گینزبورگ به ،وان سریعترین نظر نویس دادگاه شده است؟ قاضی بارت قبل از اینکه ا،ر همکارانش یکی را ارائه دهند، دو نظر ا،ریت ارائه کرده است. جاناتان اچ آد، دارد این پست در «توطئه ولوخ». البته نویسنده نظر در دیوان عالی آمریکا کنترل یکجانبه ای بر زمان صدور نظر ندارد.

نوشته شده در 10:56 توسط هوارد باشمن



سنتز گیدو کالابریسی: گیدو کالابرسی در زندگی و کار خود کیفیت های متفاوت و حتی متضاد را در خود و جهان هماهنگ کرده است. در وبلاگ “قانون و آزادی”، جان او. مک گینیس این پست استاد بازبینی حقوق نورمن آی. سیلبرکتاب، ”خارج از داخل: تاریخ شفاهی گیدو کالابرسی

نوشته شده در 10:22 توسط هوارد باشمن



«یک مورد دیگر از تفکیک قوا، دسترسی مطبوعات به محاکمه، و بیمه دریایی»: جان الوود دارد این پست “Relist Watch”. به “SCOTUSblog.”

نوشته شده در ساعت 10:16 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/23/#199432