دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 13 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«سن. ،وج دایان فاینشتاین از کمیته قضایی سنا چیز مطمئنی نیست. جو گاروفولی از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

نوشته شده در 20:47 توسط هوارد باشمن



“مدار 5 یک هجو در مورد قرص سقط جنین را آشکار می کند”: روت مار، ستون نویس دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 20:40 توسط هوارد باشمن



جراحات و بیماری کندی سناتورها، و همچنین خود سنا. غیبت های پرحاشیه با بازگشت کنگره برای دموکرات ها پیچیدگی هایی ایجاد کرده و سوالات جدیدی را در مورد آینده رهبری جمهوری خواهان ایجاد کرده است. کارل هالس و آنی کارنی از نیویورک تایمز دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:30 توسط هوارد باشمن



«روانشناس سابق سیا تکنیک های بازجویی را برای دادگاه گوانتانامو دوباره اجرا می کند. وکلای یک زند، سعودی از روانشناس خواستند تا برخی از اقدامات خود را در تلاش برای حذف شواهدی که از شکنجه به دست آمده است نشان دهد. کارول روزنبرگ از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:27 توسط هوارد باشمن



«احتمالاً دادگاه نظریه قانونگذاری ،ت مستقل را رد می کند. و این امید به دموکراسی آمریکایی را می دهد. سابق مدار چهارم قضاوت کنید جی مایکل لوتیگ دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در 19:24 توسط هوارد باشمن



فرماندار کارنی نامزدهای دیوان عالی را اعلام کرد: دفتر فرماندار دلاور جان کارنی صادر کرد این خبر امروز.

نوشته شده در ساعت 19:20 توسط هوارد باشمن



میلیاردر هارلن کرو از کلارنس توماس املاک ،ید. دادگستری معامله را فاش نکرد. این معامله اولین نمونه شناخته شده پولی است که از کرو به قاضی دادگاه عالی سرازیر می شود. این فروش باعث شد دو قطعه خالی و خانه‌ای که مادر توماس در آن زندگی می‌کرد، برای مگادونور GOP به همراه داشته باشد. جاستین الیوت، جاشوا کاپلان و ال، میرجسکی از ProPublica این گزارش.

نوشته شده در 5:50 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“حکم دادگاه تجدید نظر می تواند هزینه های سنگین را در اقدامات دسته جمعی کلاهبرداری مصرف کننده کاهش دهد”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست در باره یک حکم که هیئت سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه یازدهم دیروز صادر شد.

نوشته شده در 5:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“چرا شما هرگز در مورد شرکت پشت قرص سقط جنین نشنیده اید. دانکو به دلیل تهدید، مدیر عامل، هیئت مدیره یا سرمایه گذاران را فاش نمی کند. حکم تگزاس می تواند مایفپریستون را از بازار ایالات متحده خارج کند. فیونا رادرفورد از بلومبرگ نیوز این گزارش.

نوشته شده در 5:15 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



قانونگذار فلوریدا ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین را تصویب کرد. این ممنوعیت یکی از محدودکننده‌ترین ممنوعیت‌ها در کشور خواهد بود و فلوریدا دیگر مقصدی برای زن، از سراسر اعماق ج، نخواهد بود که به دنبال سقط جنین هستند. پاتریشیا مازی، دیوید دبلیو چن و ال،اندرا گلوریوسو از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 4:56 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«Mifepristone و حاکمیت قانون، بخش III. تصمیم مدار پنجم نیز اشتباه است. آدام یونیکوفسکی دارد این پست در سایت زیرمجموعه “خبرنامه حقوقی آدم”.

نوشته شده در 3:54 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“بدون پیش بینی، بدون اشاره”: هدیه روت بادر گینزبورگ به نامزدهای آینده دیوان عالی.” اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 2:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



رویارویی دادگاه عالی در مورد سبت می تواند محل کار را در سراسر ایالات متحده تغییر دهد. یک کارمند سابق پست حکمی می خواهد که بین کار و عبادت تعادل برقرار کند، او می گوید: دوین دوایر و ایزابلا منسس از ABC News دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:53 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“رینولدز قبل از بحث شفاهی در مورد پرونده سقط جنین در دفتر امن دادگاه عالی بود”: کلارک کافمن از آیووا کپیتال دیسپچ دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“در آن قضات محافظه کار تا کجا پیش خواهند رفت”: کارلوس لوزادا ستون نویس دارد این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مور قاضی ارشد گفت که در حال درخواست برای ا،اج قاضی نیومن از حوزه فدرال است”: Gene Quinn از IPWatchdog دارد این پست.

نوشته شده در ساعت 13:10 توسط هوارد باشمن



و، دادگستری از دادگاه عالی بخواهد در پرونده قرص سقط جنین مداخله کند. گارلند می گوید ،ت به دنبال اقدام اضطراری در مورد دارو خواهد بود. حکم دادگاه پایین‌تر در دسترس بودن میفپریستون را محدود می‌کند: گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:20 توسط هوارد باشمن



«قاضی توماس، فردریک داگ، و اطلاعات نادرست قانون اساسی»: اریک سگال دارد این پست در “Dorf on Law”

نوشته شده در ساعت 10:30 توسط هوارد باشمن



قانون اصلی Comstock از تصمیم جدید ضد سقط جنین حمایت نمی کند. قاضی متیو کا،ماریک نظر خود را در مورد سقط جنین دارویی از طریق قرائت تحریف شده قانون 1873 که مدت ها خفته بود، منطقی کرد. استاد لورن مک آیور تام، دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 10:15 توسط هوارد باشمن



دادگاه می‌گوید قرص سقط جنین می‌تواند همچنان در دسترس باشد، اما محدودیت‌های موقتی اعمال می‌کند. قضات از ارسال دارو به بیماران از طریق پست جلوگیری ،د و سایر اقداماتی که ،ت برای سهولت دسترسی انجام داده بود را لغو ،د. پم بلوک از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

پری استین، آن ای. ماریمو و نیها مسیح از واشنگتن پست گزارش می دهند که «دادگاه تجدید نظر به طور موقت قرص سقط جنین را در دسترس نگه می دارد اما دسترسی را محدود می کند

لورا ،یستو از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهدادگاه تجدیدنظر اجازه می دهد قرص سقط جنین با محدودیت در بازار باقی بماند. تصمیم به این م،ی است که قرص سقط جنین در حال حاضر در دسترس خواهد بود، اما فقط برای استفاده زودتر در بارداری

جان فریتز و کریستین فرناندو از یو اس ای تودی گزارش می دهند که «دادگاه تجدید نظر تاییدیه FDA را برای قرص سقط جنین میفپریستون احیا می کند و اجازه می دهد برخی از محدودیت ها پابرجا بماند

ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد کهدادگاه استیناف فدرال استفاده از قرص سقط جنین را محدود می کند، اما تایید FDA را ممنوع نمی کند

و استیو ولدک در سایت “One First” Substack خود پستی با ،وان “پاداش 22: آشفتگی Mifepristone، ادامه. Fifth Circuit به نوعی بخشی از رای عمیقاً معیوب mifepristone قاضی Kacsmaryk را در یک حکم عمیقاً ناقص خود متوقف کرد، حکمی که دادگاه عالی را در موقعیت بسیار ناخوشایندی قرار می دهد.

شما می تو،د به حکم دیشب یک هیئت سه قاضی نیمه ت،یم شده دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم در این لینک.

نوشته شده در 10:08 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/13/#202305