دسته‌ها
اخبار

پروفسور تاریخ به دلیل از دست دادن آب نبات هایی با علامت “HeHim” و “SheHer” تعلیق شد – جاناتان تورلی


ریچاردسون گفت فقط در اخبار که به او اطلاع داده شد که آب نبات ها منع، کننده یک دیدگاه دوتایی ، انس، است که نقض سیاست های مدرسه تلقی می شود و “محیط کاری خصمانه” ایجاد می کند. او گفت که او همچنین به آزار و اذیت و تبعیض علیه همکاران “بر اساس ،ت” متهم شده است.

این سایت گزارش داد که ریچاردسون، که خود را محافظه‌کار همجنس‌گرا معرفی می‌کند، در حال حاضر به خاطر اظهارنظرهایی که در یک سمینار اجباری «آداب ضمایر» در اکتبر 2021 به رهبری استاد شیمی ترا،تی، جیمی مک‌آرتور ارائه شده بود، شکایت کرده است.

این حادثه شامل این بود که به شرکت کنندگان یک “تصویر کوچک” با فیلدهایی برای نام و هویت ، آنها داده شد. ریچاردسون به شوخی «Do, Re, Mi» را برای ثبت دیدگاه خود مبنی بر اینکه «ادراک غیرمنطقی از واقعیت … به دلایل ایدئولوژیک ارتباطات را ناکام می‌کند» قرار داد.

مک آرتور بعداً اعتراض کرد که این “شوخی” برای افراد ترنس “بسیار توهین آمیز” بود. ریچاردسون با استفاده از “Do, Re, Mi” به ،وان ضمایر خود پاسخ داد در حالی که مک آرتور را به ،وان “they” خطاب کرد، ضمایر ترجیحی مک آرتور.

پس از یک «تحقیق» شش ماهه، مدرسه متوجه شد که مک آرتور عمداً از «ضمایر دوم و سوم شخص به شیوه‌ای تمس،آمیز» استفاده می‌کند و زم، که ریچاردسون دیگران را روی یک پاسخ کپی می‌کرد، به دنبال ترساندن مک آرتور بود. علاوه بر نامه توبیخ رسمی، به ریچاردسون دستور داده شد که «فوراً استفاده از ضمایر به شیوه ای تمس،آمیز در محل کار را متوقف کند» اگرچه مدرسه رفتار «مس،ه کننده» را تعریف نکرده است.

مشخص نیست که آیا مدرسه آب نبات را به ،وان یک حادثه “مس،ه کننده” برای یک استاد در نظر می گیرد یا خیر.

همچنین به ریچاردسون دستور داده شد که آموزش های تنوع، برابری و گنجاندن را بگذراند. در نهایت، او معتقد است که به او گفته شده است که پاسخی کتبی در مورد آموخته‌هایش ارائه دهد و اینکه چگونه می‌تواند «محیط فراگیرتری ایجاد کند که بر همجنس‌گرا هراسی یا ترنس هراسی متمرکز نباشد» در خانه و «گروه مذهبی» خود.

ریچاردسون آشکارا مخالفت‌های سیاسی و اجتماعی با سیاست‌های ضمایر دارد، دیدگاهی که برخی از دانشگاهیان هم آن را دارند. دعوای حقوقی در سراسر کشور در مورد این موضوع هم شامل دانشجویان و هم اساتید می شود. برخی از آنها موفق شده اند یا به نفع حق امتناع از استفاده از چنین ضمایری، از جمله حکم مساعد دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه ششم در پرونده ای که شامل یک استاد کالج است، رضایت داده اند. با این حال، دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه هفتم اخیراً ا،اج معلم دبیرست، را که از پیروی از چنین سیاستی امتناع کرده بود، تأیید کرد.

ضمایر تحت تهدید مجازات های ضمایر به سرعت از گفتمان رایج محو می شوند. در واقع، بسیاری از اعضای هیأت علمی سعی می‌کنند از استفاده از ضمایر در ک، خودداری کنند، نه اینکه به دنبال ضمایر تعیین‌شده دانشجو بگردند. تأیید ضمایر درست می‌تواند در وسط ک،ی که به سرعت در حال حرکت است، چالش برانگیز باشد. دانش‌آموزان امروزی از رشد روزافزون شناسایی می‌شوند فهرست هویت های ،تی شامل، اما نه محدود به، جنس سیال، جنس سوم، آمالگاجندر، نیمه جنس، دو،ت، پانسجندر و یک جنس. ضمایر می تواند شامل شود، اما هستند محدود نیست به: او/او، آنها/آنها، زی/هر (زی، هییر، هیرس، خود)، زی/زیر (زی، زیر، زیر، زیر، ز)، اسپیواک (ای، ام، ایر، ایرس، ای) )، Ve (Ve، ver، vis، vis، verself)، و Xe (Xe، xem، xyr، xyrs، xe).

این مورد جالب است زیرا شامل یک کاسه آب نبات به ،وان وسیله نقلیه گفته شده ممنوع است. ریچاردسون اصرار دارد که او فقط از شر آب نبات های اضافی خلاص می شود، اما میله ها نیز یک بی،ه سیاسی بودند. دو سوال فوری در این پرونده وجود دارد. اول، حق ریچاردسون برای امتناع از پیروی از سیاست های ضمایر وجود دارد. دوم، مسئله حق سؤال عمومی (و بله، «مس،ه ،») چنین سیاست‌هایی وجود دارد.

موقعیت مدرسه نامشخص است. ریچاردسون به ،وان نماینده بخش تاریخ فعالیت می کرد. با این حال، مشخص نیست که آیا یک آب نبات با پیام سیاسی طنز مخالف، موضوع مجازات انضباطی قرار می گرفت یا خیر. به ،وان مثال، آیا یک استاد برای شوخی در مورد ،، که دارای دیدگاه های دوتایی در ک، یا در یک خانه باز است، تنبیه می شود؟ به همین ترتیب، آیا ریچاردسون می تواند به ،وان یک موضوع آزادی آکادمیک به این سیاست اعتراض کند، همانطور که برخی در مورد سیاست هایی مانند تصدیق زمین انجام داده اند؟

این احتمالاً منجر به دعوی قضایی بیشتر برای کالج جامعه ریچاردسون و Madera می شود. در واقع، پروفسور ریچاردسون می‌تواند به همان شیوه پاسخ دهد ژنرال آنتونی مک آلیف به درخواست تسلیم در نبرد بولج پاسخ داد:


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/11/just-nuts-history-professor-suspended-for-p،ing-out-candies-marked-hehim-and-sheher/