دسته‌ها
اخبار

ویلیامسون اطلاعات نادرست جدیدی در مورد تاریخچه پشت متمم دوم اضافه می کند – جاناتان تورلی


ما قبلاً در مورد اظهارات نادرست مکرر رئیس جمهور جو بایدن در مورد تاریخچه متمم دوم قانون اساسی و توانایی های سلاح های مختلف صحبت کرده ایم. اکنون، ماریان ویلیامسون، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری و نویسنده، «حقایق» نادرست خود را در چیزی که به نظر می‌رسد یک مسابقه است، اضافه کرده است. برای حزبی که مبارزه با اطلاعات نادرست را به یک فریاد تجمع (و منطق سانسور) تبدیل کرده است، ادامه ارائه نادرست حقایق مربوط به متمم دوم متمم دوم، دردسرساز است.

ویلیامسون به پیروان خود گفت که “زم، که بنیانگذاران متمم دوم را نوشتند، بزرگترین تفنگ هایی که در اختیار داشتند، تفنگ بود.” او افزود: «متمم دوم یک دلیل قانونی برای ممنوع ن، سلاح‌های تهاجمی نیست. حالا آنها را ممنوع کنید.»

ویلیامسون سپس یک نکته تاریخی را اضافه کرد که نشان می‌داد فریمرز با قدرت تقریباً جادویی یک تفنگ عقب‌نشینی می‌،د: “سلاح تهاجمی امروز برای آنها مانند قدرت یک توپ خواهد بود.”
ویلیامسون تا حدی تأثیرگذار است که تاریخچه و ظرفیت سلاح های انقلابی را اشتباه گرفته است.

تفنگ در انقلاب وجود داشت. معروف ترین آن شامل تفنگ بلند پنسیلو،ا بود که بلای جان بریت،ایی ها بود. این تسلیحات می توانست اه،ی را در فاصله 300 یاردی مورد اصابت قرار دهد و توسط تک تیراندازها علیه ،یسی ها مورد استفاده قرار گرفت. یکی از معروف ترین نمونه ها کشته شدن ژنرال سایمون فریزر در نبرد ساراتوگا بود.

به هر حال، تفنگ ها دارای یک پرتابه قابل توجه بودند. تفنگ‌های شارلویل مدل 1763 یک توپ کالیبر 69 شلیک ،د در حالی که تفنگ‌های مشکی معمولی براون بس یک توپ 75/0 شلیک ،د. مشکل با muskets قدرت توقف آنها نبود، بلکه برد کوتاه و دقت آنها بود.

البته، طیف گسترده ای از توپ های واقعی در طول انقلاب مورد استفاده قرار گرفت. ا،ریت اسلحه های 3، 4 یا 6 پوندی بودند. اسلحه های 12 پوندی بزرگتر نیز در میدان های جنگ دیده می شدند اما بیشتر توسط کشتی ها استفاده می شدند.

آسیب این توپ ها وحشتناک بود. آنها با سلاح های غیرنظامی مدرن اشتباه گرفته نمی شوند. توپ‌های جنگ انقلابی را می‌توان با گلوله‌های توپ جامد یا گلوله‌ها (متشکل از توپ‌های مقدس پر از پودر سیاه و روشن قبل از شلیک از توپ) پر کرد. شات همچنین می تواند شامل توپ های تفنگ، باک شات و شوت انگور باشد. در فاصله نزدیک، آنها می توانستند یک شرکت کامل را در یک لحظه نابود کنند.

شکی نیست که سلاح ها با سرعت و برد بیشتر قدرتمندتر شده اند. با این حال، این درست نیست که تفنگ وجود نداشته باشد یا Framers با سلاح هایی با قابلیت کشندگی بالا آشنا نبوده است.

بزرگترین مشکل با ادعاهای بایدن و ویلیامسون، عدم پذیرش محدودیت های قانون اساسی در هر قانون کنترل اسلحه است.

در حال حاضر وجود دارد ا،ریت قوی برای اصلاحات کنترل اسلحه با این حال، سیاستمداران بار دیگر با تمرکز بر آنچه که از نظر سیاسی در پایگاه رای خود محبوبیت دارد، آنچه را که طبق قانون اساسی ممکن است نادیده می گیرند.

در گذشته، سیاستمداران شهرهایی مانند نیویورک، شیکاگو و واشنگتن دی سی، ثابت کرده اند که بزرگترین دارایی لابی اسلحه هستند. آنها قو،ن و دعواهای نسنجیده ای را مطرح کرده اند که تنها به ایجاد سابقه ای علیه کنترل اسلحه کمک کرده است. دادگاه ها احتمالاً ،ت بایدن را تحت فشار قرار می دهند که چرا به دنبال ممنوعیت این مدل در هنگام فروش سایر سلاح های با کالیبر بالاتر است.

AR-15 می تواند انواع کالیبرها را کنترل کند. با این حال، آنها از سایر تفنگ های نیمه اتوماتیک با همان کالیبر قوی تر نیستند و در واقع کالیبر کمتری نسبت به برخی از سلاح های معمولی دارند که از مهمات 0.30-06، .308 و .300 استفاده می کنند. بسیاری از این اسلحه ها با همان سرعت – یا تقریباً ی،ان – شلیک می کنند که AR-15. هیچ یک از این سلاح ها به ،وان “سلاح های تهاجمی” واقعی نظامی طبقه بندی نمی شوند و بیشتر غیرنظامیان نمی توانند سلاح خودکار داشته باشند. (AR در AR-15 مخفف “ArmaLite rifle” است، نه تفنگ تهاجمی یا خودکار).

به همین ترتیب، پرزیدنت بایدن در پیشنهاد ممنوعیت استفاده از «سلاح‌های کالیبر بالا» مانند تفنگ‌های 9 میلی‌متری، همین عدم ارتباط را نشان داد و گفت: «یک گلوله کالیبر 22 در ریه‌ها قرار می‌گیرد و احتمالاً می‌تو،م آن را بیرون بیاوریم – شاید بتو،م آن را بیرون بیاوریم. و زندگی را نجات دهید یک گلوله 9 میلی متری ریه را از بدن خارج می کند.

در حالی که کارشناسان اسلحه مس،ه ،د این تصور که گلوله‌های 9 میلی‌متری اندام‌ها را از بدن خارج می‌کنند، استفاده رئیس‌جمهور از این تفنگ‌ها باعث شد بسیاری از استفاده از کشتار Uvalde برای اعمال ممنوعیت یا تعلیق مشابه کانادایی گریه کنند. گلوله 9 میلی متری محبوب ترین کالیبر اسلحه دستی در ایالات متحده است که بیش از نیمی از کل تفنگ های دستی تولید شده در سال 2019 از آن استفاده می کنند. صنعت تیراندازی مجله اگر بایدن ممنوعیتی را اعمال می کرد، بیش از 40 درصد از کل تپانچه های تولید شده در ایالات متحده را هدف قرار می داد

پشتیب، اندکی برای گفتن این که ممنوعیت قبلی سلاح های تهاجمی تأثیر قابل ملاحظه ای بر قتل عام داشته است، وجود ندارد. هیچ حمایتی برای این ادعا وجود ندارد که به طور کلی باعث کاهش خشونت با اسلحه شده است. خوشبختانه، تیراندازی های دسته جمعی از نظر آماری نادر است. حتی مطالعاتی که به کاهش تیراندازی های دسته جمعی در این دوره قبلی اشاره ،د، اشاره ،د که چنین ادعای علت و معلولی است. “بی نتیجه.”

علاوه بر این، ممنوعیت قبلی در سال 1994 – قبل از صدور حکم دادگاه عالی – اعمال شد ناحیه کلمبیا علیه ه، که حق حمل سلاح یک حق فردی است. هر گونه ممنوعیتی امروز با چالش بسیار بزرگتری در دادگاه روبرو خواهد شد و برای تصویب قانون اساسی به یک پایه واقعی بسیار قانع کننده نیاز دارد.

حتی با انتشار چنین اطلاعات نادرستی، من نمی‌خواهم ویلیامسون یا بایدن در رسانه‌های اجتماعی سانسور یا توسط پلتفرم‌ها ممنوع شوند. راه حل گفتار بد، گفتار بهتر است. مشکل اینجاست که چهره هایی مانند بایدن با دیدگاه های مخالف در مورد موضوعات مختلف به دنبال ،ت ، دیگران بوده اند. همانند سلاح های مرگبار بالا، Framers کاملاً با سانسور آشنا بودند. آنها در متمم اول به دنبال ممنوعیت آن بودند، اما این یکی از نکات روشن تاریخی است که به نظر می رسد بسیاری از رهبران ما از آن فرار می کنند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/18/misfire-williamson-adds-new-disinformation-on-the-history-behind-the-second-amendment/