دسته‌ها
اخبار

وکیل در شیراز مشاوره حقوقی آنلاین در شیراز گروه وکلای دادورزان صلح و سازش

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که وکلای متخصص در زمینه های مختلف توسط هیچ نهاد یا ارگانی تعیین و مشخص نمی شوند. بنا براین اگر وکیلی خود را متخصص در زمینه خاصی معرفی نمود حتما از رزومه کاری، مقالاتی که منتشر نموده و پیروزه های مشخصی که داشته مطلع شوید. تا جایی که امکانش هست قبل از قرارداد از متبحر بودن وکیل مطمئن شوید. وکیل پایه یک دادگستری / برای تعیین وقت ملاقات، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ و یا ۱۶ تماس بگیرید.

  • از طریق یکی از روش های ارتباطی نظیر تماس تلفنی، سایت، اپلیکیشن و گفتگو آنلاین با ما در تماس باشید.
  • این به آنها امکان می دهد واکنش های اعضای هیئت منصفه و صداقت شاهدان را بسنجند.
  • از اصلی ترینویژگی های وکیل خوبمی تواند این باشد که به مسئولیت های خود آگاهی کامل داشته باشد.
  • که بسته به پرونده قضایی بهتر است با وکیلی که در آن زمینه خاص مجرب تر است مشورت نمایید.

در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند. وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند.

سایت پی جو با معرفی بهترین وکیل در شیراز به شما این امکان را می دهد تا بهترین دفاتر وکالت جهت گرفتن مشاوره حقوقی را پیدا کرده و به صورت آنلاین به شماره تلفن و آدرس آن ها دسترسی پیدا کرده و دفتر وکالت مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید باشد و کمک کند وکیل مورد نظرتان را بیابید. از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند.

ادامه ارث

شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. لطفا توجه فرمایید ما به ازای هر اتاق، وارد کردن یک کد ملی ( شماره پاسپورت) معتبر الزامی می باشد. کسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت. هم اکنون کد تایید برای شما پیامک شد، لطفا آن را در کادر زیر وارد و دکمه تایید را بزنید. قیمت مناسب ، صبحانه مناسب ، برخورد پرسنل محترمانهدرکل به نسبت قیمت مناسب بود ولی قطعا از این هتل بهترهم هست.فکرنمیکنم مجددا بخوام این هتل رو انتخاب کنم.

بهترین وکیل خیابان ارم شیراز

در چه مواردی به وکیل نیاز داریم؟مسائل حقوقی مانند مهریه، طلاق، کلاهبرداری، سرقت، قتل، مزاحمت، نفقه، کودک آزاری، تجاوز و … از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.

او قبل از اینکه به جلسات دادگاه وارد شود و از موکلان خود دفاع نماید، باید پروژه ها را به طور کامل مررو کرده باشد و اطلاعات کافی در مورد آن پرونده به دست آورده باشد. یکوکیل خوب در شیراز وضیفه دارد تا همه سعی خود را برای موفقیت در پرونده موکل انجام دهد. مسائل و مشکلات حقوقی تا حدود زیادی پیچیده است؛ بنابر این در اغلب موارد احتیاج داریم از مجرب ترین وکیل در شیراز کمک بگیریم و با شماره وکیل پایه یک دادگستری در شیراز تماس بگیریم. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.