دسته‌ها
اخبار

وبینار در مورد اجرای سیاست ضد دوپینگ در هند توسط UPES


مرکز حقوق ورزش، UPES (CSL) در 14 آوریل 2023 “وبینار ملی در مورد اجرای سیاست ضد دوپینگ در هند” را برگزار می کند.

درباره مرکز

هدف مرکز حقوق ورزش فراهم ، دسترسی دانشجویان و متخصصان حقوقی جوان به پزشکان و سایر افراد در زمینه‌های حقوق ورزش و سرگرمی است و به آنها فرصتی برای پیگیری و کشف بسیاری از زمینه‌های حقوق ورزش و سرگرمی می‌دهد.

درباره وبینار

دوپینگ در ورزش یک مشکل گسترده است که روحیه بازی جوانمردانه را تضعیف می کند و سلامت ورزشکاران را به خطر می اندازد. هند، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، برای مبارزه با دوپینگ در ورزش و اجرای سیاست های موثر ضد دوپینگ تلاش کرده است.

هدف این وبینار تحلیل انتقادی وضعیت فعلی سیاست‌های ضد دوپینگ در هند، بحث در مورد چالش‌ها و فرصت‌ها در اجرای سیاست‌های موثر ضد دوپینگ و رویکردهای جایگزین برای مبارزه با دوپینگ در ورزش است. اه، خاص عبارتند از:

  • برای بحث در مورد چارچوب سیاست فعلی برای مبارزه با دوپینگ در هند و اثربخشی آن
  • شناسایی چالش ها و فرصت ها در اجرای سیاست های ضد دوپینگ در هند
  • برای کشف رویکردهای جایگزین برای ریشه کن ، دوپینگ در ورزش، با تمرکز بر استراتژی هایی که فراگیرتر و عادلانه تر در کشورها و مناطق مختلف هستند.

برای اطمینان از پوشش جامع اجرای سیاست های ضد دوپینگ، از کارشناسان حوزه های مختلف دعوت کرده ایم تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارند. پانل سخنرانان ما شامل کارشناسان صنعت ورزش، دانشگاهیان مشهور و سیاست گذار، است که تجربه و دانش ارزشمندی در این زمینه دارند. آنها با هم طیف متنوعی از دیدگاه ها را ارائه خواهند کرد و در بحث های م،ادار در مورد وضعیت فعلی سیاست های ضد دوپینگ در هند شرکت خواهند کرد.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

برای کیست؟

ما صمیمانه از دانشجویان، دانشگاهیان و متخصص، که مشتاق گسترش درک خود از سیاست های ضد دوپینگ هستند دعوت می کنیم تا برای این وبینار آموزنده به ما بپیوندند. این فرصت عالی را از دست ندهید تا درباره نحوه مبارزه با دوپینگ در ورزش بیشتر بد،د و برای ایجاد یک محیط ورزشی عادلانه تر و ایمن تر با یکدیگر همکاری کنیم.

جزئیات ثبت نام

هزینه ثبت نام: این رویداد کاملا رایگان است و شرکت کنندگان پس از گذراندن یک مسابقه کوچک در پایان جلسه گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.

مراحل ثبت نام: برای ثبت نام در رویداد روی لینک درج شده در انتهای همین پست کلیک کنید.

اطلاعات تماس

برای اطلاعات بیشتر، با آقای نامن کاپور، دانشجوی کنفرانس – CSL با شماره تلفن همراه: +91 96108 54029 تماس بگیرید.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.


منبع: https://www.lawctopus.com/webinar-on-implementation-of-anto-doping-policy-in-india-by-upes/