دسته‌ها
اخبار

هیئت مدیره منصوب شده توسط DeSantis تصمیم گرفت تا اختیارات کنترل نشده دیزنی را باطل و باطل اعلام کند – جاناتان تورلی


این آ، هفته، من به مقاله ای برای نیویورک پست کمک کرد با یک اقدام انحصاری از سوی هیئت مدیره جدید حاکم بر املاک دیزنی مبنی بر اینکه انتقال اخیر قدرت به این شرکت باطل و باطل اعلام شود. در زیر ستون من در مورد پیامدهای قانونی آن حرکت و چگونگی قرار گرفتن دیزنی برای یک سواری واقعاً وحشیانه در هفته های آینده است.

در اینجا ستون است:

والت دیزنی می گفت: “راه شروع این است که حرف زدن را کنار بگذارید و شروع به انجام دادن کنید.”

فرماندار ران دیسانتیس در شرف آزمایش شعار خود دیزنی است – در برابر دیزنی.

به گفته یک مقام بلندپایه فلوریدا، منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی که به تازگی ایجاد شده است اوایل این هفته قرار است با دیزنی در یکی از بدترین بلوف های تمام دوران تماس بگیرد.

نتیجه می تواند ثابت کند که خانه موش یک اشتباه مح،اتی پرهزینه انجام داده است.

برای چندین دهه، دیزنی دلایلی داشت که «شادترین مکان روی زمین» باشد. فلوریدا از این شرکت با دادن وضعیت منحصر به فردی در کنترل حاکمیت خود حمایت کرد.

منطقه بهبود Reedy Creek ملک دیزنی را کنترل می کرد و دیزنی به طور موثر هیئت مدیره آن را کنترل می کرد.

از نظر فنی، هیئت مدیره توسط ،، که در ملک دیزنی زندگی می‌کنند انتخاب می‌شوند، که تعداد کمی از افراد در میان «اعضای بازیگران» زندگی می‌کنند.

این یک معامله نفس گیر برای این شرکت بود که استانداردهای ساختم، خود را تعیین کرد، مجوزهای ساخت خود را صادر کرد و محدوده خدمات، کدهای ساختم،، جمع آوری ، و سایر موارد زیربنایی را تعیین کرد.

در خارج از واتیکان، چنین خودگرد، برای شرکت ها و سازمان ها چیزی بیش از یک خیال پردازی نیست.

زم، که دیزنی با یک آگهی عمومی عرضه شد، این وضعیت مطلوب متوقف شد تعهد به مخالفت با قانون حقوق والدین در آموزش و پرورش فلوریدا.

این قانون آموزش ک،ی در مورد گرایش ، و هویت ، را از مهدکودک تا ک، سوم ممنوع کرد. همچنین در مقاطع دیگر به مواد «من، سن» نیاز داشت.

باب چاپک، مدیر عامل دیزنی در ابتدا به کارگران گفت که این شرکت برای دور ماندن از سیاست موضعی عمومی در مورد این قانون اتخاذ نخواهد کرد.

کارمندان دیزنی اعتراض ،د و چاپک به سرعت تسلیم شد و اعلام کرد که شرکت برای لغو قانون مبارزه خواهد کرد.

این شرکت مدت هاست که در سیاست های خود “بیدار” شده است. اما این عبور از روبی، در غوطه ور شدن در سیاست بود.

دیزنی به نماد افزایش فعالیت های شرکتی تبدیل شد.

در حالی که بیدار شدن ،وماً دیزنی را مجبور به ،اب شدن نمی‌کند، اما با تحریم‌های بی‌سابقه‌ای در پارک‌ها و فیلم‌های خود، از جمله فیلم‌های بحث‌برانگیز کودکان با شخصیت‌ها و روابط همجنس‌گرا مواجه است. در دو مورد از این فیلم ها، دیزنی بیش از یک چهارم میلیارد دلار ضرر کرد.

دعوا ، با افراد دارای مقامات مالیاتی عمومی به ندرت یک استراتژی برنده برای یک شرکت است.

را ایالت با حذف وضعیت مطلوب دیزنی پاسخ داد، از بین بردن منطقه بهبود Reedy Creek و ایجاد هیئت مدیره جدید با اختیارات حاکم بر املاک دیزنی.

دیزنی هنوز هم می توانست تلاش کند تا یک سازش پیدا کند. در عوض، کاری حتی بی پرواتر انجام داد.

در روزهای پای، هیئت مدیره تحت سلطه دیزنی، اعضا به انتقال اختیارات به شرکت رای دادند.

دیزنی عادت دارد که رئیس خودش باشد.

آن تاریخ ممکن است قضاوت خود را در تلاش برای گرفتن این قدرت منحرف کرده باشد. این حرکتی است که دزدان دریایی کارائیب را سرخ می کند.

«اعلام پیمان‌های محدودکننده» به دیزنی کنترل کامل بر توسعه می‌دهد و حتی هیئت مدیره جدید را از استفاده از نام دیزنی یا نام هر یک از «شخصیت‌های خیالی» آن منع می‌کند.

آن چیزی را اضافه کرد که بند سلطنتی نامیده می شود که از سال 1692 در ،ستان استفاده می شود.

این بی،ه تصریح کرد: «اعلامیه تا 21 سال پس از مرگ آ،ین بازمانده از نوادگان شاه چار، سوم، پادشاه ،ستان که از تاریخ این اعلامیه زندگی می‌کنند، به قوت خود باقی خواهد ماند.»

شاید دیزنی تا حد نصف خیلی باهوش بوده باشد. نمایشنامه “سلام میکی” اساساً ناقص به نظر می رسد.

به من گفته شده است که هیئت مدیره جدید قصد دارد این اعلامیه را باطل و باطل تلقی کند. به نظر می رسد که زمینه های قوی برای انجام این کار دارد.

در واقع، پرونده حقوقی دیزنی بهتر از کمپین سیاسی آن به نظر نمی رسید.

اول و مهمتر از همه، بر اساس بخش 163.3225 فلوریدا، هیئت مدیره نمی تواند بدون ارائه اخطار عمومی هفت روزه و سایر شرایط دستور چنین تغییراتی را بدهد.

شما مجاز به ترس از پرش مانند Space Mountain نیستید – باید اقدامات مورد نظر خود را اعلام کنید.

هیچ نشانه ای وجود ندارد که هیئت مدیره چنین کرده است.

این به تنهایی می تواند اعلامیه را باطل کند. به طور معمول، هیئت مدیره به سادگی رأی گیری را با اطلاع رس، من، تغییر می دهد، اما هیئت مدیره قدیمی از بین رفته است.

همچنین مشکلات جدی در مورد استفاده هیئت مدیره از یک اعلامیه برای باطل ، قانون ایالتی و تصویب طرح توسعه بدون برنامه واقعی برای توسعه وجود دارد.

این یک ادعای حقوقی عجیب است که این هیئت منحله می تواند نه تنها قو،ن فعلی ایالت بلکه قو،ن را برای 30 سال آینده نفی کند.

در عوض، هیئت مدیره جدید «حرف زدن را کنار گذاشته و شروع به انجام کار خواهد کرد». با انتقام پیش خواهد رفت.

از آنجایی که هیئت مدیره قدیمی دیگر وجود ندارد، دیزنی باید برای عضویت در هیئت مدیره جدید شکایت کند. برای باب ایگر، مدیرعامل جدید، این می‌تواند سواری وحشی آقای وزغ را شبیه پیاده‌روی در پارک کند.

دیزنی گزینه های خوبی ندارد.

حتی اگر بتواند این اعلامیه مشکوک را حفظ کند، ،ت راه های بی شماری برای تحمیل هزینه های اضافی بر شرکت دارد.

وقتی روی میلیاردها دلار در یک دارایی ثابت و غیرقابل جابجایی 27000 هکتاری (42 مایل مربع) از املاک و مستغلات نشسته اید، اعلان جنگ به کشور میزبانتان به طرز قابل ملاحظه ای ،انه است.

بدتر از آن، این اعلامیه نامعتبر به نظر می رسد، و به من گفته می شود که هیئت مدیره جدید آماده است تا دیزنی را در این هفته بیدار کند.

کارکنان Pro-Disney کنسرو شده و جلسات عمومی در مورد طیفی از مقررات جدید برای پادشاهی جادویی برنامه ریزی می شود.

مناطق زیادی وجود دارد که تحت بازرسی قرار خواهند گرفت، از آسانسور گرفته تا مونوریل معروف.

همچنین حقوقی برای اولین پاسخ دهندگان و دیگران وجود دارد که ممکن است توسط ماوس کمتر پرداخت شده باشد.

به همین ترتیب، چندین دهه کنترل انطباق با محیط زیست خود با پتانسیل هزینه ها و تغییرات قابل توجه به پایان خواهد رسید.

“دنیای کوچک” با آزمایش بازرسان آب، قایق ها و سیستم های الکتریکی بسیار کوچکتر می شود.

سهامداران احتمالاً یک سؤال آشنا را در مورد اولویت های مدیران دیزنی در پیگیری برنامه های اجتماعی و سیاسی مطرح می کنند.

این قبلاً برای شرکت هزینه داشته است و این هزینه ها احتمالاً در هفته های آینده افزایش خواهند یافت.

دیزنی به تنهایی از بین شرکت‌ها می‌خواهد که قو،ن خود را دیکته کند، گویی یک رزرو هندی است که هندی‌های مصنوعی خود را دارد.

دیزنی تنها نیست. در روزهای اخیر، Bud Light و Nike پس از آن با واکنش‌ها و تحریم‌ها مواجه شده‌اند برندهای خود را با دیلن مولوینی، تأثیرگذار ترا،تی هماهنگ می کنند.

در مورد Anheuser-Busch، شرکت مادر Bud Light، تاثیر فوری آن از دست دادن 6 میلیارد دلار ارزش بود.

این شرکت به لیست بلندبالایی از شرکت‌هایی می‌پیوندد که علی‌رغم مخالفت قابل توجه مصرف‌کنندگان، از دلایل سیاسی و اجتماعی استقبال می‌کنند.

دعوا بر سر حکمر، برای دیزنی یک موقعیت بدون برد است، اما به نظر می رسد رهبری شرکت اهمیتی نمی دهد. این ممکن است بحث طول، مورد نیاز را در مورد توانایی سهامداران و مصرف کنندگان برای عقب راندن سیاست های سیاسی یا زیست محیطی، اجتماعی، حاکمیتی (ESG) آغاز کند.

بار دیگر، به نظر می‌رسد که این شرکت از پیامدهای اقتصادی رفتارهای تهاجمی خود نسبت به ،ت غافل است.

در حالی که این ممکن است برای مدیران محبوب باشد، اما در میان تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان، به ویژه در فلوریدا، محبوب نیست.

اگر همانطور که به من گفته شد، هیئت مدیره جدید به برنامه خود ادامه دهد، دیزنی باید انتخاب کند. می تواند این تلاش را رها کند و با ،ت به دنبال توافق باشد.

یا می تواند برای عضویت در هیئت مدیره جدید حرکت کند. این دوباره به نفع DeSantis خواهد بود، ،ی که مبارزه با دیزنی را به بخشی از میراث خود تبدیل کرده است.

دعوای قضایی باعث می شود دیزنی به شیوه ای منفی و قطبی در اخبار باقی بماند. همچنین عملیات خود – و روابط با این هیئت – را در معرض کشف و بررسی عمومی قرار می دهد.

برخلاف مخالفتش با قانون آموزش و پرورش، این اقدام فاقد هرگونه اصل، سابقه و چشم اندازی برای موفقیت است.

حتی اگر دادگاهی به شرکتی اجازه دهد تا به طور مؤثر به خود اختیارات بدون چالش اعطا کند، حتی شرکتی به بزرگی دیزنی نمی تواند در درازمدت در برابر سومین ایالت پرجمعیت اتحادیه پیروز شود.

با چهار پارک موضوعی، دو پارک آبی، 25 هتل و حدود 80000 کارمند، این ایالت دارای مناطقی است که “همسطح ، زمین بازی” با سایر شرکت ها برای دیزنی گران تمام می شود.

در واقع، DeSantis و هیئت مدیره فقط ممکن است از این لذت ببرند. این مبارزه ای است که آنها احتمالاً از نظر قانونی برنده خواهند شد و از نظر سیاسی نمی توانند ش،ت بخورند.

آنها برای بازرسی اجباری مونوریل ها و آسانسورها، اجرای استانداردهای زیست محیطی، افزایش حقوق نیروهای اولیه و مخالفت با شرکتی که خواستار قو،ن خود است مبارزه خواهند کرد.

آنها به دنبال اعمال قو،ن مشابه در مورد دیزنی مانند سایر شرکت های بزرگ هستند.

دیزنی باید در برابر چنین شرایط برابری بحث کند و بخواهد با او به ،وان یک حاکم مجازی بر “پادشاهی” خود رفتار شود.

این مبارزه ای است که DeSantis به وضوح از آن استقبال می کند. همانطور که مری پاپینز گفت: “در هر کاری که باید انجام شود، یک ،صر سرگرم کننده وجود دارد.” هر اتفاقی که اوایل این هفته بیفتد، احتمالا برای همه به جز دیزنی سرگرم کننده خواهد بود.

جاناتان تورلی وکیل دادگستری و استاد دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/17/disneys-wild-ride-desantis-appointed-board-set-to-declare-disneys-unchecked-aut،rity-null-and-void/