دسته‌ها
اخبار

هیئت دانشجویی شمال غربی بودجه را برای جمهوریخواهان کالج به دلیل پوسترهای سخنران محافظه کار مسدود کرد – جاناتان تورلی


دانشگاه نورث وسترن مدت‌هاست که مدرسه‌ای مخالف آزادی بیان بوده است. دانشگاه من در یک نظرسنجی بزرگ توسط FIRE رتبه 197 را از بین 203 دانشگاه برای آزادی بیان ،ب کرد. (خوشبختانه، دانشگاه شیکاگو، دانشگاه شیکاگو، رتبه اول آزادی بیان را ،ب کرد). این ماه نشان داد که چرا نورث وسترن به عدم تحمل گفتار و عدم تنوع ایدئولوژیک شهرت پیدا کرد. ،ت دانشجویی وابسته دانشگاه نورث وسترن بودجه جمهوری خواهان کالج را به دلیل مخالفت با پوسترهای رویدادی با حضور نویسنده و منتقد نظریه نژاد منتقد، جیمز لیندسی، به حالت تعلیق درآورد. توجیه، پوستری بود که جمجمه و استخوان های متقاطع را نشان می داد، اعتراضی که به نظر بیشتر یک تظاهر بود تا یک اصل. گفته می شود این اقدام پس از آن صورت گرفت که سخنر، لیندسی موضوع اعتراض در محوطه دانشگاه بود.با توجه به روزانه نورث وسترن، یکی از پوسترها یک جمجمه و استخوان های متقاطع را نشان می داد که بر روی پرچم LGBT Pride نصب شده بود. مولی ولین، رئیس ASG، به نظر ناامید شده بود که این گروه قدرت ممنوعیت لیندزی را نداشت، اما از این واقعیت که آنها می‌توانستند جمهوری‌خواهان را از هرگونه کمک مالی محروم کنند، آرام گرفت:

ما نمی تو،م از آمدن یک سخنران به ،وان ،ت دانشجویی به دانشگاه جلوگیری کنیم. که توسط مدیریت انجام می شود. ما روی بخشی که می‌تو،م کنترل کنیم، ی،ی رفتار گروه‌های دانشجویی و امور مالی گروه دانشجویی تمرکز کردیم.»

تردید وجود دارد که گروه‌های دیگر از دموکرات‌های کالج گرفته تا زندگی سیاه‌پوستان مهم است و گروه‌های طرفدار انتخاب به دلیل استفاده از نماد مش، برای ابراز مخالفت خود با جنبش MAGA یا نژادپرستی یا مواضع طرفدار زندگی تحریم شوند.

من تصاویر را دوست ندارم و انتظار دارم که با برخی از نظرات لیندزی موافق نباشم. با این حال، اقدام هیئت مدیره به طور قانونی توسط نویسنده به ،وان حمله به آزادی بیان او خوانده شد.

در بی،ه ای قبل از این رویداد، سخنگوی دانشگاه نورث وسترن، جان یاتس گفت که اگرچه “دیدگاه های گوینده با تعهد نورث وسترن به تنوع و شمول همسو نیست، اما با آزادی بیان و بیان آزاد محافظت می شود.” با این حال، مدرسه باید کارهای بیشتری انجام دهد. گروه های دانشجویی نباید بتوانند در سانسور محتوا یا تحریم علیه این گروه ها شرکت کنند. هر دانشگاهی باید قو،ن ناموفقی داشته باشد که امکان اقدامات اصلاحی را برای جلوگیری از چنین انکار اصول آزادی بیان فراهم کند.

نورث وسترن سابقه اعلام حمایت از آزادی آکادمیک و آزادی بیان را دارد و در عین حال از اقدام برای حفاظت از آنها امتناع می ورزد.

دانشجویان قبلاً موفق شده بودند سخنر، جف سشنز، دادستان کل سابق ایالات متحده را لغو کنند. دانشجوی Zachery Novicoff تجسم افزایش عدم تحمل نسبت به آزادی بیان در محوطه دانشگاه بود. از او نقل شده است که گفت: «آزادی بیان محدودیتی دارد. این به پیرمردهای سفیدپوست آشکارا نژادپرست ختم می شود.”

من قبلاً مورتون شاپیرو، رئیس سابق دانشگاه نورث وسترن را به دلیل عدم حمایتش از آزادی بیان در محوطه دانشگاه مورد انتقاد قرار دادم. شاپیرو مواضع آزادی بیان «مطلق» را محکوم کرد و تحریم‌های سخنر، را تأیید کرد، از جمله تلقی ، سخنر، به ،وان نوعی حمله.

در دوران تصدی او، دانشگاه اغلب به نظر می‌رسید که یک عابر پیاده صرف اقدامی علیه صداهای مخالف انجام شود. به ،وان مثال، ما قبلاً در مورد یک ک، جامعه شناسی 201 توسط پروفسور بت ردبرد بحث کردیم که “نابرابری در جامعه آمریکا را با تاکید بر نژاد، طبقه و ،ت” بررسی می کرد. برای این منظور، Redbird هم از یک فرد غیرقانونی و هم یک سخنگوی اداره مهاجرت و گمرک دعوت کرد. این نوعی تعادل است که در حال حاضر در دانشگاه ها به طور کامل در نظر گرفته می شود.

اعضای MEChA de Northwestern، Black Lives Matter NU، پروژه عدالت مهاجر، ائتلاف آمریکایی آسیایی اقیانوس آرام، NU Queer Tran، Inter، People of Color و Rainbow Alliance سازماندهی شدند تا دیگر دانش آموزان را از شنیدن نماینده ICE جلوگیری کنند. با این حال، آنها بدون کمک مدیران شمال غربی (از جمله رئیس دانشجویان تاد آدامز) نمی توانستند موفق شوند. معترضان بیرون از سالن فریاد می زدند “F**k ICE”. آدامز و سایر مدیران سپس گفتند که معترض، که فریادهای ناسزا می گویند، اگر قول بدهند ک، را مختل نکنند، اجازه ورود به ک، را خواهند داشت. واقعا؟ آنها ناسزا می گفتند و می خواستند ک، را متوقف کنند، اما آیا وقتی سخنران به سؤالات پاسخ می داد، خوب می نشستند؟

البته این اتفاق نیفتاد. به محض اینکه به معترضان اجازه ورود به ک، داده شد، از سخنر، نماینده ICE جلوگیری ،د. مسئول ICE در نهایت آنجا را ، کرد و Redbird ک، را لغو کرد تا در مورد این موضوع با معترضان صحبت کند که فقط مانع از شنیدن دیدگاه مخالف دانش آموزان شد.

نظرات دانشجویان شمال غربی پس از اینکه افرادی مانند شاپیرو به آنها گفتند که برخی از سخنان توهین آمیز باید به ،وان نوعی حمله تلقی شود قابل پیش بینی بود. آوریل ناوارو، دانشجوی سال دوم SESP، این موضوع را رد کرد که اساتید باید اجازه داشته باشند که چنین سخنران، را به ک، های درس خود دعوت کنند تا “گفتگوی خوب و خوبی با ICE” داشته باشند. او اصرار داشت که این سخنرانان باید ،ت شوند، زیرا آنها “جوامع را وحشت زده می کنند” و از کار زند،ان سود می برند. در اینجا چهره نسل جدیدی از سانسورچیان است که توسط دانشگاهیان ناسازگار گفتار مانند شاپیرو شکل گرفته است:

ما علاقه ای به داشتن آن نوع مکالمات نداریم که اینگونه باشد، “اوه، بیایید به طرف آن ها گوش کنیم” زیرا این باعث می شود که آنها به جای طرفداران فعال خشونت، پیرو قو،ن منفعل باشند. ما درگیر چنین چیزهایی نیستیم. این خشونت ICE را مشروعیت می بخشد و نورث وسترن را در این امر شریک می کند. وقتی شما با دستگاه های ،تی سروکار دارید، یک موازنه قدرت نابرابر وجود دارد.»

سال گذشته، سازمان مطالعات شمال غربی، مطبوعات را از جلسات برای محافظت از دانش آموزان در برابر آسیب پوشش رسانه ای منع کرد.

دانشکده رو،مه نگاری شمال غربی کمی بهتر است. استیون تراشرد،ل اچ. رنبرگ، رئیس عدالت اجتماعی در گزارشگری در نورث وسترن، که خبرنگاری را که قبل از گزارش در مورد تیراندازی پلیس منتظر حقایق بود، ضایع کرد.

البته این فقط سخنرانان محافظه کار نیستند که دانشجویان می خواهند ممنوع کنند. آنها در سال 2021 خواستار برکناری رئیس هیئت امنا شدند. جی. لندیس مارتین علیرغم اینکه یکی از اهداکنندگان و حامیان اصلی مدرسه بود، به ،وان یک جمهوری خواه که به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کمک مالی کرده بود، محکوم شد.

من امیدوار بودم که ،وج شاپیرو تعهدی دوباره به آزادی بیان در نورث وسترن به همراه داشته باشد. من هنوز امیدوار هستم که ما شاهد پایبندی بیشتر به اصول آزادی بیان باشیم رئیس جمهور مایکل شیل نسبت به سلف خود دوستان به من گفته اند که شیل چنین تعهد شخصی به آزادی بیان دارد. با این حال، دانشگاه باید در صورت مواجهه با چنین حملاتی به آزادی بیان، کاری بیش از یک عابر پیاده مروارید چنگ انجام دهد.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/09/northwestern-study-،y-freezes-funds-for-college-republicans-due-to-posters-for-conservative-speaker/