دسته‌ها
اخبار

مشاوره مالیات شرکت ها مشاوره تلفنی مالیات شرکت ها | تکس مپ

مشاوره مالیات شرکت ها مشاوره تلفنی مالیات شرکت ها | تکس مپ

طبق تبصره ماده 101 قانون مالیات مستقیم، در مشارکت­های مدنی اعم از اختیاری و قهری شرکا حداکثر از دو معافیت استفاده خواهند کرد و مبلغ معافیت به ­طور مساوی بین آنان تقسیم و ‌باقی­مانده سهم هر شریک جداگانه مشمول مالیات خواهد بود. لازم است میزان حقوق واقعی شما در لیست بیمه و مالیات حقوق اعمال شده و مبلغ مالیات حقوق توسط شرکت از حقوق شما کسر شود. بررسی پرونده و اوراق مالیاتی از طریق مشاوره آنلاین امکان‌ پذیر نمی‌باشد. علاوه بر این نظارت و بررسی اسناد و صورتهای مالی،برای استاندارد سازی آنها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ریسک ها و ابهامات آن،از جمله اقدامات شرکتهایخدمات مالیاتیمی باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات مالیاتی به طور معمول برای انجام دادن کار و خدمت قرارداد رسمی منعقد می کنند که متاقضیان می توانند هزینه آن را در صورت های مالی خود به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی نشان دهند. حال باتوجه به این موضوع شرکت طرف مقابل مبلغ ارزش افزوده رو به ما پرداخت نکرده است.

  • یکی از نکات قابل توجه در مشاوره مالیاتی این است که قوانین مالیاتی به قدری زیاد و پیچیده است که هر فردی نمی‌تواند به صورت جداگانه آن‌ها را فرا گیرد و امور مالیاتی خود را انجام دهد.
  • وکیل مالیاتی یا مشاوره مالیاتی وکالتی پرونده مالیاتی شخص حقیقی یا حقوقی را در هیات های مالیاتی دنبال می کند سعی در رفع مشکلات مالی سازمان دارد.
  • همچنین مشاوران مالیاتی از آخرین الزامات مالیاتی و تغییرات قانون چه در سطح سازمانی و چه در سطح کشوری مطلع هستند.
  • قوانین مالیاتی بعضاً پیچیدگی‌هایی دارد که برای رسیدن به درک درستی از آن‌ها باید سواد حقوقی و تخصصی بالایی در این زمینه داشته باشیم.
  • شما تمام رویدادها را در دفاتر دقیق وارد کنید که در زمان بررسی دفاتر مشکلی پیش نیاید.

چرا که با وجود تورم در کشورمان، چنانچه منابع مالی خود را در مسیر درست مدیریت نکنید، به مرور زمان از ارزش آن ها کاسته خواهد شد. سلام دوست بزرگوار ، عنوان شغلی یکسان باشد بلامانع است ، چون یک موضوع با دو فرایند دارید ولی دو موضوع با دو فرآیند نیاز به دو پرونده مالیاتی مجزا دارد مثلا هم فروش ورق و هم فروش مصالح ساختمانی ، ولی فروش و برش آهن مانعی ندارد . باید توجه کنید که حوزه مالیاتی تبدیل رهنی به اجاره را بر اساس نرخ بانکی انجام نمی دهد و فقط مبلغ اجاره مشمول مالیات است. طبق اطلاعیه سازمان مالیاتی، برای پرونده‌های مشارکت مدنی با توجه به نصاب تبصره ماده 100 برای هریک از شرکا به‌طور جداگانه نصاب مذکور در فعالیت شغلی منظور گردد. البته طبق اطلاعیه سازمان مالیاتی، برای پرونده‌های مشارکت مدنی با توجه به نصاب تبصره ماده 100 برای هریک از شرکا به‌طور جداگانه نصاب مذکور در فعالیت شغلی منظور میگردد.

مشاور مالیاتی

شرکت رایان محاسبان در رابطه با مشاوره مالیاتی یک رهبر بالاقوه است و قبل از پرداختن به خدمات امور مالیاتی شرکت‌ها، به آن‌ها مشاوره مالیاتی می‌دهد. از جمله وظایفی که یک مشاور مالیاتی دارد نظارت بر صورت‌های مالی کسب و کارهاست که اغلب نادیده گرفته می‌شود. مشاوران مالیاتی با بررسی وضعیت مالی شرکت، پیشنهاداتی را در راستای افزایش سوددهی و جلوگیری از زیان در کسب و کار بیش تر ارائه می‌دهند.

دیدگاه دربارهٔ «مشاوره مالیاتی»

فعالان اقتصادی و واحد های تجاری به دو گروه تقسیم می شوند که همان اشخاص حقیقی یا اشخاص حقوقی هستند. اشخاص حقوقی به عبارتی همان شرکت ها، موسسات و سازمانها هستند و اشخاص حقیقی هم همان صاحبان مشاغل، مغازه ها و بقیه موارد هستند. به نظر شما بین این دو گروه کدام یک بیشتر به سمت دریافت مشاوره مالیاتی می رود؟ بله اشخاص حقوقی به نسبت بیشتر در پی مشاور مالیاتی شرکت ها هستند. البته در طی سال های اخیر و نه چندان دور اشخاص حقیقی هم به سمت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی روی آورده اند.

یک شرکت در طول فعالیت خود با مجموعه‌ای از مسائل و پرونده‌های مالی و مالیاتی مواجه می‌شود. سازمان امور مالیاتی به‌عنوان یکی از دستگاه‌هایی است که بنگاه‌های اقتصادی همواره با آن‌ها سروکار دارند. بسیاری از مواقع پس از تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی، شرکت‌ها با مالیاتی مواجه می‌شوند که نسبت به آن اعتراض دارند. شما می توانید جهت داشتن یک مشاور مالیاتی تلفنی برای کسب و کارتان و دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی با کارشناس و مشاور مالیاتی این مجموعه تماس بگیرید و مشاوره مالیاتی تلفنی مد نظر خود را دریافت کنید. شما می توانید برای داشتن یک مشاور مالیاتی آنلاین در کنار خود و دریافت مشاوره مالیاتی آنلاین با کارشناسان مالیاتی و مشاوران مالیاتی ما تماس بگیرید.