دسته‌ها
اخبار

مسابقه بحث سیاست توسط Sathyabama [March 4]


موسسه علم و فناوری Sathyabama چنای در تاریخ 4 مارس 2023 یک مسابقه بحث سیاستی را سازماندهی خواهد کرد.

nlدرباره ساتیاباما

Sathyabama یک موسسه معتبر است که بیش از سه دهه موفق در زمینه های مهندسی، علم و فناوری است. این برنامه‌های دانشگاهی چند رشته‌ای را در زمینه‌های مختلف مهندسی، علم، فناوری، حقوق، علوم دندان‌پزشکی، داروسازی، پرستاری، مدیریت، هنر و علوم و علوم بهداشتی وابسته ارائه می‌کند.

درباره بحث سیاست

مناظره سیاستی شکل تحقیق فشرده بحث است. بحث سیاست بستری است که در آن مناظره‌کنندگان در مورد سیاست‌های مورد بحث طول، بحث می‌کنند و مزایا و معایب چنین سیاست‌هایی را بیان می‌کنند و با ایده‌های مشابه مق، می‌کنند. این یک پلت فرم عالی برای دانش آموزان دبیرست، و کالج است.

برخلاف شکل معمول مناظره لینکلن داگ،، مناظره دو در دو است. هر تیم شامل دو عضو است و با یکدیگر رقابت می کنند که جنبه مثبت یا منفی را نشان می دهد. با وجود طرف هایی که آنها نمایندگی می کنند، هر تیم فرصتی برای ارائه یک استدلال سازنده، بررسی متقابل و رد خواهد داشت.

طرف مثبت با طرحی برای حمایت از موضوع می آید در حالی که طرف منفی با این طرح مخالفت می کند و بقیه رویداد به این موضوع می پردازد که آیا این طرح باید اجرا شود یا خیر.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

یک قاضی یا هیئت داوران بر اساس استدلال های ارائه شده برنده را تعیین می کند.

بحث سیاستگذاری یک فعالیت بسیار پژوهشی است. برخلاف نوشته‌های سنتی که نویسنده ممکن است به طور خلاصه شواهد را نقل‌قول کند یا حتی نقل قول کند، Policy Debate بر استفاده از کارت‌ها یا تکه‌هایی از شواهدی که مستقیماً پیش‌گفتار از منبع نقل شده است، متکی است.

جزئیات رویداد

  • ثبت نام هزینه ای ندارد.
  • آ،ین مهلت ثبت نام: 25 فوریه 2023
  • تاریخ برگزاری: 4 مارس 2023
  • ،یب تیم: 2 نفر در هر تیم

اطلاعات تماس

  • هماهنگ کننده دانشکده باشگاه مناظره: دکتر تی امبیکا، استادیار: 97869 63697 +91
  • هماهنگ کننده دانشجو: CGEeshwaa: 50954 63835 +91

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.


منبع: https://www.lawctopus.com/policy-debate-compe،ion-by-sathyabama/