دسته‌ها
اخبار

مدار فدرال: عملکرد نرم افزار برابر با ساختار است


توسط دنیس کراچ

KEYnetik, Inc. v. Samsung Electronics Co. (فدرال رزرو Cir. 2023)

این نظر کوتاه غیرمسابقه که توسط رئیس قاضی مور نوشته شده است، یک یافته آشکار بودن PTAB IPR را تأیید می کند. پرونده یک جمله کلیدی دارد:

به طور معمول، هنگامی که عملکردی که باید توسط نرم افزار انجام شود شناسایی شد، نوشتن کد برای دستیابی به آن عملکرد در حیطه مهارت هنر است.

عملیات لغزش این بی،ه به خوبی با اصول طراحی مدرنیستی مطابقت دارد که به درستی توسط معمار لوئیس سالیوان بیان شده است: “فرم همیشه از عملکرد پیروی می کند.”

رقیب حق ثبت اختراع گواهی کارشناسی ارائه کرده بود که اصلاحات نرم افزاری مورد نیاز برای تبدیل هنر قبلی به اختراع ادعا شده “سرراست” و “ساده” خواهد بود. این اظهارات با تجزیه و تحلیل خاصی که نشان می دهد دقیقاً چگونه تغییرات انجام می شود، پشتیب، نمی شد. با این حال، مرکز فدرال به این نتیجه رسید که این نتایج کلی همراه با اخطار قضایی ضمنی از بالا برای حمایت از یافته واقعی PTAB که PHOSITA «انتظار معقولی موفقیت» در ایجاد تحول خواهد داشت، کافی است.

بازگشت به بی،ه عملکرد-برابر-ساختار از بالا: دادگاه نتیجه واقعی خود را به جز استناد به تصمیم خود در سال 1997 توضیح نمی دهد یا به طور خاص توجیه نمی کند. شرکت فونار v ژنرال الکتریک شرکت شرکت., 107 F.3d 1543, 1549 (Fed. Cir. 1997). شرکت فونار. به بدیهی بودن سر و کار نداشت، بلکه در عوض یک درخواست تجدیدنظر در مورد موضوع افشای بهترین حالت طبق بخش 112 بود. دارنده اختراع عملکردهای نرم افزار را در افشای خود ارائه کرده بود اما خود کد رایانه را ارائه نکرده بود. در دادگاه تجدید نظر، مدار فدرال دریافت که افشای عملکرد برای ارضای بهترین حالت کافی است:

به ،وان یک قاعده کلی، در جایی که نرم افزار بخشی از بهترین حالت انجام یک اختراع را تشکیل می دهد، شرح بهترین حالت با افشای عملکردهای نرم افزار برآورده می شود. این به این دلیل است که معمولاً نوشتن کد برای چنین نرم‌افزاری در حیطه مهارت هنر است و پس از افشای عملکردهای آن نیازی به آزمایش‌های غیرمجاز ندارد. به خوبی ثابت شده است که تا زم، که آن حالت توضیح داده شده است، نیازی نیست آنچه در حیطه مهارت این هنر است برای برآورده ، بهترین حالت مورد نیاز افشا شود. بیان عملکردهای بهترین نرم افزار حالت، آن تست توصیف را برآورده می کند. ما قبلاً چنین برگزار کرده ایم و امروز نیز برگزار می کنیم.

شناسه. مدار فدرال ت، نکرد تا از طریق رویه قضایی بخش 112 (f) خود کار کند، زیرا مکرراً اعلام کرده است که افشای عملکرد برای برآورده ، ا،امات “ساختار” آن ماده کافی نیست.


منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/02/software-function-structure.html