دسته‌ها
اخبار

محکومیت سناتور رود آیلند به دلیل کلید زدن خودرو با برچسب ضد بایدن – جاناتان تورلی


سناتور ایالت رود آیلند پس از اینکه یک SUV را با بر،ب ضد بایدن کلید زد و سپس به پلیس دروغ گفت، به پرداخت غرامت محکوم شد. در حالی که این جمله نسبتاً استاندارد است، در این مورد خاص کمی به نظر می رسد. سناتور جاشوا می، به پلیس دروغ گفته است و دارای یک موقعیت اعتماد عمومی است. با توجه به نقش یک سیاستمدار پیشرو در ت،یب اموال با انگیزه سیاسی، پا،ازی این جنایت تاسف آور است.

همچنین به می، دستور داده شد که به بانک مواد غذایی محلی کمک مالی کند. دستور دادن به متهمان برای حمایت از موسسات خیریه غیرمرتبط، ،صر بحث برانگیز دیگری را اضافه می کند، اگرچه در حال حاضر نیز بسیار رایج است. قضات به طور معمول دستور پرداخت را نه به ،انه یا صندوق قرب،ان بلکه به موسسات خیریه به انتخاب دادگاه می دهند.

با این حال، این جمله کلی است که به رفتار می، نه تنها در طول حادثه بلکه پس از آن مربوط می شود.

پس از کلید زدن ماشین، پلیس متوجه می، شد و در خانه اش با او روبرو شد. او سپس یک سری اظهارات نادرست را بیان کرد. در حالی که او بعداً ابراز شرمساری کرد و پیشنهاد کرد که فقط در لحظه اقدام کند، مدتها پس از حادثه یک حساب حساب شده و دروغ ارائه کرد.

می،، 69 ساله، گفت بوستون گلوب، “در یک چشم به هم زدن، عدم کنترل خود را نشان دادم که بر شهرت من تأثیر گذاشته است.” اما بیشتر از یک پلک زدن بود. مدت‌ها پس از این حادثه، می، داست، ساخت که چگونه توسط صاحبان اسلحه به خاطر سیاست‌های ضد اسلحه‌اش تحت تعقیب قرار می‌گرفت و فکر می‌کرد که این یکی از تعقیب کنندگان او است.

او توضیح داد که ماشین را کلید زد “چون اساساً به من جرات می داد.”

قرب، نه می، را می شناخت و نه او را می شناخت. با این وجود، می، ادعا کرد که فکر می‌کند یک “مهره تفنگ” است که او را تعقیب می‌کند. او به افسران گفت که با مافوق خود، سرهنگ مایکل وینکوئیست، که از شکایات تعقیب و گریز او آگاه بود، صحبت کنند. ثابت شد که این نیز نادرست است.

با این وجود، دومینیک روگریو، رئیس سنا، یک مقام برتر است رود آیلند دموکرات، از می، دفاع کرد اخبار فا، و گفت این فقط یک لحظه ناگوار بود. او از پرداختن به چگونگی دروغ گفتن می، به افسران مدت ها پس از ت،یب اموال غافل شد.

می، به این دو اتهام اعتراض نکرد و به پرداخت 2850 دلار به ،وان غرامت به مالک خودرو و اهدای 250 دلار به بانک غذای جامعه رود آیلند محکوم شد. در صورتی که تا یک سال آینده جرم دیگری مرتکب نشود، پرونده از سابقه وی حذف می شود.

پس از فروپاشی گزارش نادرست می،، چیزی که امروز باقی مانده بود بسیار آشنا بود: احساس مجوز برای ت،یب اموال به ،وان یک اقدام خشم. می، از آنجایی که بر،ب ضد بایدن را تحریک‌کننده و ناراحت‌کننده می‌دانست، به دنبال مجازات آن بود. مرد به خاطر داشتن نظرات مخالف از نظر می،، داشتن یک بر،ب ضد بایدن او را «جرأت» کرد تا اقدامی انجام دهد. جواز عصر خشم است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/21/because-he-was-daring-me-r،de-island-senator-sentenced-for-keying-car-with-anti-biden-sticker/