دسته‌ها
اخبار

مجموعه کتاب‌های کنکور هنر | ketabko

مجموعه کتاب‌های کنکور هنر | ketabko

سوالات درس درک عمومی ریاضی و فیزیک از کتاب های درسی، درس هندسه 1 و درس هندسه 2 رشته‌ ریاضی، درس فیزیک 1، درس فیزیک 2 و درس فیزیک 3 رشته ریاضی و درس ریاضی 1 و ریاضی 2 رشته ریاضی طرح خرید کتاب کمک درسی کنکور هنر می‌شود. دانش آموزان رشته ی هنر که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند با خیال راحت می توانند برای درس ریاضی و فیزیک از این کتاب استفاده کنند. چون سرفصل های کتاب کاملا منطبق با کتاب درسی هنر نوشته شده و بر اساس آخرین تغییرات کنکور سراسری تنظیم شده است. کتاب ( تاریخ هنر ایران و جهان کارنامه کتاب ) در دو بخش تاریخ هنر ایران و بخش دوم تاریخ هنر جهان تدوین شده و در چیدمان فصول مختلف، تقدم و تأخر تاریخی مباحث ملاک قرار گرفته است. در پایان نیز برای این‌که هنرجویان بتوانند به‌شکلی مناسب خود را محک بزنند 10 آزمون جامع طراحی شده است.

  • با سلام، طبق مصوبه جدید سازمان سنجش برای کنکور سراسری ۱۴۰۲، دروس عمومی کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تمامی رشته ها حذف شده و صرفا دروس اختصاصی مطرح هستند.
  • گروه آزمایشی هنر جزو گروه هایی است که داوطلبان تمامی گروه های آزمایشی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان) می توانند در آن شرکت کنند.
  • مهم‌ترین شرط برای قبولی در رشته‌های هنری و کسب رتبه‌ای درخشان در کنکور هنر، استفاده از کتاب کنکور و منابع اصولی این رشته است.
  • همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.
  • ما همواره می‌کوشیم، تمام توان و نیروی خود را برای رفع کمبود‌ها و بهبود خدمات به‌کار می‌گیریم.

یکی از این فاکتورها کتب کمک آموزشی می‌باشد که از کنکور سال 1400 به بعد طبق کتابهای نظام جدید تالیف می‌شوند. به همین منظور در ادامه این مطلب ضمن شرح اهمیت منابع در درس خواندن، به معرفی کتب کمک درسی کنکور هنر نیز می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید. با سلام، بله، دروس عمومی از کنکور سراسری کنکور ۱۴۰۲ حذف گردیده است و شما می بایست دروس درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی و فیزیک و خلاقیت تصویری و تجسمی را مطالعه نمایید. کنکور شناور هنر و زبان همچون گروه های آزمایشی اصلی (تجربی، ریاضی و انسانی) متقاضیان خود را دارند.

کتاب درسی کارگاه هنر 1

همراهان عزیز شما می توانید به عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر (کانال تلگرام و پیج اینستاگرام) درآمده و جدیدترین اخبار کنکور سراسری و رشته شناور هنر را دریافت کنید. همچنین انتشارات راه اندیشه داری کتاب های اختصاصی جامع کنکوری دیگری برای بسیاری از دروس رشته‌های هنر می‌باشد. یعنی بعضی از رشته های هنر علاوه بر آزمون تستی دارای آزمون عملی یا مصاحبه هم هستند.

خواص مواد کارنامه کتاب

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر شرکت درکنکور هنر، در کنکور رشته شناور زبان هم شرکت کردند، پیشنهاد می کنیممنابع کنکور زبان را مطالعه کنند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاوه بر کنکور هنر در کنکور تجربی نیز شرکت کردید، جهت اطلاع از منابع این آزمون مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. بعد از صحبت در رابطه با کتاب‌ های کنکور رشته هنر، بد نیست کمی نیر برای شما در رابطه با رشته‌ های کنکور هنر صحبت کنیم.

این مساله باعث می شود زمان کمتری را روی تست ها بگذارند و با تسلط کامل به سراغ تست ها بروند. سازمان سنجش آموزش کشور، تنها کتاب های درسی را به عنوانمنابع کنکور سراسریمنتشر کرده و تنها به بیان عناویندروس امتحانیوضرایبآن ها می پردازد. ما در این مقاله به بیان بهترینمنابع تستی و آموزشی دروس اختصاصی و عمومی کنکور هنرپرداخته ایم. در این مقاله به بهترین منابع کنکور سراسری هنر پرداخته شد و سعی نمودیم با بیانی واضح بهترین کتاب های کنکور هنر را برایتان معرفی نماییم. چنانچه همچنان سوالی ذهن شما را به خود درگیر کرده است می توانید رزرو مشاوره تلفنی انجام دهید ومشاوره تلفنی کنکور سراسری دریافت نمایید.