دسته‌ها
اخبار

فعال ترنس به سادگی در جلسه هیئت مدیره سانفرانسیسکو به مایک فریاد می زند – جاناتان تورلی


من اخیراً ستونی نوشتم که چگونه «سیاست آمریکا به موضوعی ساده تبدیل شده است». این هفته، لیا مک‌گیور به وضوح این نکته را در هیئت مشاوران سانفرانسیسکو بیان کرد انتخاب ساده فریاد زدن به ،وان اظهارات او در مورد یک مورد اخیر. هیئت مدیره هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد، اما مک گیور خواهان آن لحظه دل،اش بود. هیچ چیز به اندازه یک جلسه فریاد اولیه در یک جلسه عمومی هیئت مدیره، سن خشم را بیان نمی کند.

هیئت مدیره یکی از لیبرال ترین هیئت ها در کشور است و در حال حاضر در حال کار بر روی یک پیشنهاد غرامت عظیم برای پرداخت تا سقف 5 میلیون دلار به ،نان سیاه پوست برای نژادپرستی گذشته (کالیفرنیا یک ایالت آزاد بود).

اما مک‌گیور با توهین‌های فراوان به هیئت مدیره به‌،وان ارتجاعی و هوس‌باز شروع می‌کند:

“من زندگی می کنم در [District 6]. من از افراد زیادی در این هیئت متنفرم… به دلایلی که منجر به مرگ بانکو براون شد. بنابراین، اغلب چیزی را آماده می کنم – شاید کمی تاریخی باشد، حتی ممکن است کمی شاعرانه باشد، هر چه باشد. تعداد زیادی از افراد نمایشی در این هیئت وجود دارند که یک چیز می گویند و از سیاه پوستان، بی خانمان ها، ترنس ها حمایت می کنند و بلافاصله به صورت شما خنجر می زنند – نژادپرست، ترنس هراس، ضد بی خانمان بودن.

بنابراین من امروز هیچ کلمه ای آماده نیستم. فقط میخوام درد ما رو حس کنی نمی‌دانم در این مرحله، بر اساس انتخاب‌های خط‌مشی‌تان، می‌تو،د یا نه، اما باید وانمود کنم که نوعی همدلی برای شما باقی مانده است. بنابراین، من دقیقه بعدی را صرف فریاد زدن خواهم کرد، زیرا این همان چیزی است که در اینجا می گذرد.”

او سپس فریاد طول، و خون‌ریزی کرد و افزود: «این همان چیزی است که نسل‌کشی ترنس در این کشور، در این شهر، مرا به آن سوق داده است».

نه، این همان چیزی است که دوران خشم همه ما را به آن سوق داده است. تمام این جلسه فریاد به خاطر دادستان منطقه سانفرانسیسکو بود بروک جنکینز اعلام کرد که دفتر او مایکل ارل وین آنتونی، نگهبان امنیتی والگرینز را که مسئول تیراندازی بانکو براون، عضو سیاه‌پوست جامعه ترا،تی است، تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد داد. جنکینز اعلام کرد که “شواهد به وضوح نشان می دهد که مظنون معتقد بود در خطر مرگ قرار دارد و برای دفاع از خود اقدام کرده است.”

سیاست ما اکنون به یک جلسه فریاد جمعی با محتوای صفر فراتر از خشم خالص و بدون تقلب کاهش یافته است.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، این روند قبلاً توسط Rep گرفته شده بود. جمال بومن (DN.Y.) که در نوار ویدئویی نشان داده می شود که در مورد کنترل اسلحه در ساختمان کنگره فریاد می زند در حالی که همکارانش پس از رای گیری از زمین خارج می شوند. وقتی نماینده توماس ماسی (R-Ky.) از بومن خواست که فریاد زدن را متوقف کند، بومن پاسخ داد:قبل از اینکه حرفم را قطع کنی داشتم جیغ می زدم” – که می تواند به ،وان سنگ نوشته برای عصر ما پایین بیاید.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/06/i-dont-have-any-words-today-trans-activist-screams-into-mike-as-san-franci،ard-meeting/