دسته‌ها
اخبار

فروشگاه اینترنتی نید صنعت خرید لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی | takdoo-تکدو

فروشگاه اینترنتی نید صنعت خرید لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی | takdoo-تکدو

موارد زیادی مشاهده شده که مشتری تجهیزات بی کیفیت را از مجموعه های بازرگانی خریداری کرده که پس از مدتی به علت خرابی و نبودن قطعات در بازار مجبور به کنار گذاشتن آن و خربد وسیله ای دیگر شده اند. تمامی محصولات مکث دارای 12 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش می باشند. یکی از ویژگی های مهم هر شرکتی خدمات پس از فروش آن مجموعه می باشد. همانطور که خودتان می دانید 1 روز از کارافتادن هر دستگاهی ممکن است خسارت زیادی به بار آورد. تیم متخصص و فنی مکث سیلور با آمادگی کامل در صورت احتیاج به خدمات به محل شما اعزام شده و در کوتاهترین زمان ممکن مشکل را برطرف می نماید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات مکث سیلور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسب آن به دلیل حذف واسطه و فروش مستقیم شما از تولیدکننده می باشد.

  • چرخه تبدیل در گازها تا زمانی ادامه پیدا می کند، که گاز مبرد تمام یا فاسد شود.
  • از سری مشکلاتی که این ایده را برای دیجی صنعت خلق کرد میتوان به نبود مراکز فروش فعال ، عدم قیمت گذاری مناسب ، عدم کیفیت مطلوب برای مشتریان و مشکلات ارسال محصولات اشاره کرد .
  • پس از تایید اطلاعات ثبت نامتان، یک تیک آبی دریافت نموده و پس از آن می توانید به عنوان کاربر عادی در سامانه صبا فعالیت نمایید.
  • شما میتوانید با مراجعه به مقاله رستوران تاریخچه و بازار کار آن را مطالعه کنید .
  • استفاده از مطالب فروشگاه تجهیزات صنعتی پارسه فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

قطعات و لوازم یدکی خودرو، مصنوعات چوبی لوازم خانگی مواد غذایی و نوشیدنی پوشاک تجهیزات و لوازم اداری چرم و منسوجات، فلزات و آهن آلات صنایع شیمیایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی کشاورزی و باغبانی چاپ و بسته بندی و…فعالیت دارد. در سایت کالا صنعتی انواع کالای صنعتی اعم از الکتروموتور ، گیربکس صنعتی ، پمپ، ویبراتور، اینورتر ، برق صنعتی ، بلبرینگ ، ابزار دقیق و دیگر لوازم صنعتی مرتبطبه فروش می رسد. در این وبسایت انواع کالای صنعتی را میتوانید بررسی نموده و مشاوره مناسب برای انتخاب بهترین کالای صنعتی داشته باشید. خریداران می توانند در بازار اینترنتی ویترین نت با ثبت درخواست خرید و یا تماس مستقیم با تعداد زیادی از تامین کنندگان تجهیزات و ماشین آلات صنعتی ارتباط برقرار کنند. گروه مکث سیلور بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران، در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را تحت عنوان کارگاه صنعتی مهران گاز آغاز نمود و سرانجام در سال ۱۳۸۹ با سرمایه گذاری کلان و تاسیس کارخانه مکث کسب و کار خود را گسترش بخشید.

رده:تجهیزات صنعتی

معمولاً از تجهیزات راه اندازی رستورانها انتظار می رود تا غذاهایی به سبک خانگی برای مشتریان تهیه کنند . پس از تایید اطلاعات ثبت نامتان، یک تیک آبی دریافت نموده و پس از آن می توانید به عنوان کاربر عادی در سامانه صبا فعالیت نمایید. محصولات برودی، گازی و الکتریکی از ایمنی کامل جهت جلوگیری ازخطراتی مانند برق گرفتگی، انفجار و… برخوردار می باشند. برخلاف بسیاری از رقبا، مجموعه مکث سیلور به این نکته نیز توجه زیادی داشته تا تجهیزاتی تولید کند که از سیستم ایمنی لازم بر خوردار باشد.

آب میوه گیری صنعتی

سایت شیپور بستری را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و سرعت به انواع آگهی‌های خرید و فروش ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ابزار و یراق آلات و لوازم اداری دسترسی پیدا کنند و بهترین خرید را داشته باشند. تفاوتی ندارد که به دنبال قیمت فرغون دست دوم هستید یا بالابر ساختمانی دست دوم، در شیپور می‌توانید بدون واسطه آگهی‌ها را بررسی و مقایسه کنید. سایت شیپور تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا دسته‌بندی کامل و جامعی در زمینه‌های لوازم و تجهیزات صنعتی، اداری و تجاری داشته باشد و نیاز کاربران را برطرف نماید. هم‌چنین انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، لوازم کافه و رستوران، تجاری و فروشگاه، تجهیزات عمرانی و ساختمانی، کشاورزی و دامداری و اجاره تجهیزات صنعتی را می‌توانید در شیپور پیدا کنید.

شما از طریق این پلتفرم آنلاین می توانید قیمت تجهیزات صنعتی و قیمت ماشین آلات صنعتی را به راحتی از تامین کنندگان استعلام بگیرید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در انتخاب و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی نهایت دقت را داشته باشید. لوازمی خریداری کنید که اولا مناسب فضا و کسب و کارتان باشد، ثانیا از بهترین و مرغوب ترین متریال ها و مواد اولیه ساخته شده باشد. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد. اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تامین کننده تجهیزات ایمنی و ابزار های صنعتی ، تجهیزات و لوازم تهویه ،سرمایشی و گرمایشی ، برق و اتوماسیون، نور و روشنایی ، الکترو پمپ و الکتروموتور ، دکوراسیون ، حمام و آشپزخانه ، باغبانی و فضای سبز و…..