دسته‌ها
اخبار

فراخوان مسابقه توسط میز VICE Life: ارسال ها باز است!


این مقاله در مورد فراخوان مسابقه توسط VICE Life Desk صحبت می کند. بهترین طرح های خود را ارسال کنید و با VICE منتشر شوید!

درباره VICE

معاون یک مجله کانادایی-آمریکایی است که بر سبک زندگی، هنر، فرهنگ و اخبار/سیاست تمرکز دارد. بنیانگذاران که در سال 1994 در مونترال به ،وان یک مجله پانک جایگزین تأسیس شد، بعداً شرکت رسانه جوانان Vice Media را راه اندازی ،د که شامل بخش هایی از جمله مجله چاپی و همچنین وب سایت، واحد اخبار پخش، یک شرکت تولید فیلم، یک بر،ب ضبط و اثر انتشاراتی از فوریه 2015، سردبیر مجله الیس جونز است.

درباره میز VICE Life

میز VICE Life سلامت روحی و جسمی، سلامتی، رابطه ،، روابط، مواد مخدر، الکل و پول را پوشش می دهد. قطعات آنها هویت، انتخاب، ارتباط، پویایی قدرت و پیشرفت اجتماعی را تا سطح فردی بررسی می کند. آنها به طور انتقادی در مورد اینکه چگونه و چرا ما به روشی زندگی می کنیم سوال می کنند و فکر می کنند.

آنها تحقیقات علمی، رویدادهای جاری، گرایش‌ها و دیدگاه‌های فردی را در وبلاگ‌های کوتاه، رو،مه‌نگاری اول شخص، راهنماهای متمرکز بر خدمات، و قطعات گزارش شده اصلی، و همچنین مجموعه‌های امتیازی کلیدی را پوشش می‌دهند که به جریان‌های مخفی سلامت، کار، و روابط

میز VICE Life به دنبال چیست؟

  • آنها در درجه اول تمرکز دارند گزارش‌های اصلی میان‌قد (700 تا 2000 کلمه)، مقالات گزارش‌شده و ویژگی های روایی، و رو،مه نگاری خدماتی به این منظور به خوانندگان کمک می کند تا راه خود را از طریق نحوه زندگی امروز ما پیدا کنند – به طور خاص، راهنمایی متمرکز بر نحوه ارتباط ما با یکدیگر، جهان و خودمان.
  • آنها یک خوبی را دوست دارند توضیح دهنده (اگرچه آنها در حال حاضر بدن بسیار قوی از آنها دارند، بنابراین آنها از شما می خواهند که بررسی کنید آیا موضوع مورد علاقه شما قبلاً به طور کامل توسط VICE پوشش داده شده است).
  • آنها هم قبول می کنند وبلاگ های سریع و ویژگی های طول، تر.
  • آن‌ها از داستان‌ها و رو،مه‌نگاری مبتنی بر تجربیات و بینش شخصی استقبال می‌کنند (البته در مورد مقاله‌ای که کاملاً بر این ،اصر تمرکز دارد، نویسنده را ترغیب می‌کنند تا به دقت در نظر بگیرید که چه چیزی این داستان را منحصر به فرد می کند، چرا آنها فرد من،ی برای گفتن آن در این زمان خاص هستند، و چرا باید در VICE گفته شود.).
  • لازم نیست همه داستان‌ها با رویدادهای جاری مرتبط شوند، اگرچه یک ،صر به موقع می‌تواند به تمایز یک زمین کمک کند.

چه موضوعاتی را پوشش می دهند؟

میز زندگی VICE به بررسی سلامت ذهنی و جسمی، هویت، رفاه، ،ت و تمایلات ،، ،ت، نژاد، طبقه، کار، پول، نابرابری، تحصیلات، روابط از هر جهت، دوستی، عشق، قرار ملاقات، مواد مخدر، الکل، هوشیاری، آداب معاشرت، مهم،، اجتماع سازی، خانواده، مشارکت مدنی، و واقعیت های زیسته مسائل اجتماعی-سیاسی (مخصوصاً زم، که توسط افرادی که مستقیماً بر آنها تأثیر می گذارند تجربه می شوند).

در زیر مناطقی وجود دارد که می‌خواهند طرح‌های خود را در آن‌ها ارسال کنید:

  • رو،مه نگاری خدماتی
  • گزارش ها
  • انشا و تفسیر

علاوه بر داستان‌های یک‌باره، آن‌ها مجموعه‌های سرمقاله‌ای را منتشر می‌کنند که مترجمان آزاد می‌توانند در آن شرکت کنند:

  • بهترین که تا به حال داشته اید: توصیه هایی در مورد نکات ظریف داشتن رابطه ، عالی. این سری از بخش‌های خدمات جنبه‌های عملی اتصال را پوشش می‌دهد، و راهنمایی‌هایی به سبک «چگونه» به خوانندگان ارائه می‌دهد که محاوره‌ای، فراگیر، از نظر پزشکی دقیق و نیروبخش است.
  • ما اینطوری انجام میدیم: سریالی درباره ،ت و انگ. این مجموعه مصاحبه با افرادی صحبت می‌کند که تجربه‌های ، آنها اغلب به دلیل تجسم، تنوع عصبی یا سایر شرایطی که نحوه درک تمایلات ، آنها در فرهنگ گسترده‌تر را نشان می‌دهد، کمتر مورد بحث قرار می‌گیرد.
  • چگونه داغ باشیم: این مجموعه ای از قو،ن نیست – یک حالت ذهنی است. این مجموعه خدمات سبک و آزاد بر روی راهبردهای بی‌شماری تمرکز دارد که برای احساس تنهایی کمتر، مجهزتر، و از نظر ذهن و بدن روبه‌روتر (هر چه بدن و ذهن خواننده باشد) وجود دارد.

آنها به دنبال چه چیزی نیستند؟

  • به ،وان مثال، نظرات ناآگاهانه و/یا خودسرانه را که ریشه در هیچ نوع گزارش یا تحقیقی ندارند، می گیرد.
  • هر چیزی که قابل بررسی نیست.
  • نوشته‌هایی که تجزیه و تحلیل افزودنی یا ادغام هیچ نوع ارائه نمی‌دهند.
  • به طور کلی هر یک از موارد زیر را انجام می دهد: کاهش وزن، شرمساری ش،ه، یا آزار و اذیت خیاب،.
  • شبه علم یا بیشتر علم پاپ، مگر در قالب نقد (که دوست دارند).
  • داستان‌هایی مبتنی بر مطالعات قدیمی، آزمایش‌شده توسط حیوانات یا مطالعات نازک بدون زمینه یا تأیید بیشتر.
  • تاریخ های شفاهی
  • مصاحبه با “متخصصان” که توسط تبلیغاتگران آنها ایجاد شده است.
  • هر چیزی که از TERF ها پشتیب، می کند یا به آنها اعتبار می دهد.
  • داستان هایی درباره یک جامعه یا هویت خاص که توسط شخصی خارج از آن جامعه یا هویت نوشته شده است.
  • گزارش‌های Trend که هیچ نوع تفسیر فرهنگی روشن‌فکرانه و مبتنی بر تحقیق را در بر نمی‌گیرد، یا به لفاظی‌های مبهم «مردم می‌گویند» وابسته است تا از موضع‌گیری اجتناب شود.
  • داستان‌هایی که زوایای خود را روی محصولات یا شیوه‌های فرهنگی «مشکل‌آمیز» بدون افزودن زمینه یا تحلیل م،ادار می‌پردازند.
  • رویکردهای ناآگاهانه پزشکی به رابطه ، (یا هر حوزه موضوعی دیگری که مربوط به جسم، است).

چگونه به Pitch؟

پست الکترونیک سبک زندگی[dot]زمین ها[at]معاون[dot]com و لطفاً “PITCH:” را در موضوع ایمیل خود و به دنبال آن یک ،وان پیشنهادی وارد کنید. برای اینکه ایده خود را بهترین شانس برای در نظر گرفتن داشته باشید، مطمئن شوید که طرح شما شامل موارد زیر است:

  • حسی از منابعی که با آنها صحبت می کنید.
  • چه طولی از قطعه را تصور می کنید.
  • تاریخی که می‌تو،د پیش‌نویس را تا آن زمان تحویل دهید.
  • در صورت وجود، آنها باید از چه زم، میخ ها آگاه باشند تا مطمئن شوند که داستان در زمان بهینه منتشر می شود.
  • پیوندهایی به قطعات مرتبط قبلا منتشر شده.

با توجه به حجم طرح هایی که دریافت می کنند، ممکن است نتوانند به هر ایمیلی پاسخ دهند، اما اگر طرح شما به نظر می رسد من، بالقوه است، در عرض یک هفته (یا زودتر، به خصوص در مورد ارائه به موقع) با شما تماس خواهند گرفت. .

اینجا را کلیک کنید تا دستورالعمل های رسمی Call for Pitches توسط VICE Life Desk را بخو،د.

تصویر گرفته شده از اینجا.


منبع: https://writers.noticebard.com/literary-creative-writers/call-for-pitches-by-the-vice-life-desk/?utm_source=lawctopus&utm_medium=redirection#new_tab