دسته‌ها
اخبار

طومار ایالت کنت به دنبال مجازات دانش آموزان برای نقاشی “زن چیست؟” در راک گفتار آزاد – جاناتان تورلی


مانند بسیاری از مدارس، دانشگاه ایالتی کنت دارای سنگ آزادی بیان است که نمادی از حق بیان آزاد در آن موسسه است. با این حال، به نظر می رسد که برخی در مدرسه دیدگاه محدودی نسبت به آنچه که به م،ای آزادی بیان است، پس از نقاشی جمهوری خواهان کالج “زن چیست؟” دارند. روی ص،ه به نظر می رسد این سوال اشاره به مستندی از مفسر محافظه کار مت والش باشد. نقاشی ص،ه ای منجر به الف دادخواست اعلام کرد که “جمهوری خواهان کالج ایالتی کنت باید در قبال اقدامات خود پاسخگو باشند.”
مطابق با KentWired.com، مارینا دیفرانکو، یک کارشناس ارشد طراحی ارتباطات بصری، این را ایجاد کرد دادخواست و سایت اینترنتی و اصرار داشت که «مهم نیست جمهوری‌خواه، دموکرات، جوان پیر، دانشجو باشی – این نوع سخنر، نباید در هیچ کجا وجود داشته باشد.» این احساس توسط پروفسور لورن واچون، پروفسور مطالعات LGBTQ ایالت کنت، که این مستند را سخنان نفرت انگیز نامید. او پس از اعتراف آشکار مبنی بر اینکه آزادی بیان “بسیار مهم” است، افزود: “ما می د،م که هدف آن تضاد بود. من فکر می کنم باید عواقبی برای آن وجود داشته باشد. بحث آزادی بیان نیست.»

من درک می کنم که چگونه این مستند می تواند برای بسیاری، به ویژه دانشجویان ترنسجندر و اساتید، توهین آمیز باشد. با این حال، همه چیز درباره آزادی بیان است. ما نمی‌تو،م به سادگی به فیلم‌های مستند یا حمایت از «سخنان نفرت‌انگیز» بر،ب بزنیم زیرا مردم باورهای اصلی شما را رد می‌کنند.

واچون خود را “فعال و مربی دگرباش” توصیف می کند که در مورد “آموزش دگرباش” می نویسد. […] و جمع آوری تاریخ های شفاهی عجیب و غریب». این دیدگاه ارزشمندی برای این دانشگاه (و هر) دانشگاه است و من انتظار دارم که ا،ر اساتید و دانشجویان با مخالفت‌های اساسی او نسبت به این مستند موافق باشند. با این حال، این دانشجویان نیز بخشی از این تنوع عقاید هستند.

هر دانشگاهی باید تلاش کند تا محیطی را حفظ کند که استقبال و مدارا باشد. به همین دلیل است که این جنجال به م،ای واقعی کلمه کنت را بین یک سنگ و یک مکان سخت قرار می دهد. با این حال، به ،وان یک مدرسه ،تی، مشمول اصلاحیه اول است. حتی اگر تمایل به اقدامی علیه این دانشجویان و یا جلوگیری از پخش مستند داشته باشد، از این کار جلوگیری می شود.

این اولین جنجال ایجاد شده توسط “راک” نیست. سه سال پیش، کنت ایالت مواجه شد یک وضعیت مشابه بعد از اینکه شخصی روی ص،ه “زندگی سفیدها مهم است” را نقاشی کرد. رئیس دانشگاه این نقاشی را به ،وان بخشی از مشکل کلی نژادپرستی در جامعه ما محکوم کرد.

اعتراضات برنامه ریزی شده علیه فیلم و سنگ دقیقاً به همین دلیل است که همه اینها موضوع آزادی بیان است. پروفسور واچون و دیگران می توانند مخالفت خود را با همان قدرت بیان کنند. می توان امیدوار بود که فضایی برای بحث اساسی و مدنی در مورد مسائل اساسی وجود داشته باشد. با این حال، در مورد درخواست‌ها برای «پاسخ‌گو ،» این دانشجویان، دانشگاه باید به موضع خود مبنی بر حمایت از حقوق آزادی بیان هر دو طرف ادامه دهد.

جنبش ضد آزادی بیان یک ناقوس مرگ برای آموزش عالی ما است، به ویژه در دانشگاه های خصوصی، که به طور مستقیم تحت تأثیر حمایت های متمم اول نیستند. جنبش ضد آزادی بیان، دانشگاه‌های ،تی را آ،ین خط دفاعی برای ،، می‌سازد که برای حفظ تالارهای آزادی بیان تلاش می‌کنند.

در این طومار، سازمان‌دهندگان به طلسم دانشگاه «فلش طلایی» اشاره ،د و پرسیدند: «چگونه فلاش‌ها می‌توانند از فلاش‌ها پشتیب، کنند، وقتی دانشگاه اجازه سخنان مشوق نفرت را می‌دهد؟» پاسخ این است که وقتی دانشگاه از آزادی بیان حمایت می کند، از تمام «فلش ها» پشتیب، می کند. در غیر این صورت، آزادی بیان یک لحظه از بین خواهد رفت.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/20/between-a-rock-and-a-hard-place-kent-state-pe،ion-seeks-to-punish-students-for-painting-what-is-a-woman-on-free-s،ch-rock/