دسته‌ها
اخبار

طراحی، ساخت و هوشمند سازی اتاق فرار کوشش کار نوین | allescape

طراحی، ساخت و هوشمند سازی اتاق فرار کوشش کار نوین | allescape

همگی میدونیم که همیشه بلندترین صداها بهترین ایده ها رو اسکیپ روم کرج ندارن. توی بازی اتاق فرار مهم نیست که چه کسی بلندترین صدا رو داره، بلکه مهم اینه چه کسی حرف درست رو میزنه! معماهای بازی طوری طراحی میشن که همیشه کسایی که ایده های عالی دارن، به بهترین وجه میتونن اون ها رو حل کنن و این به اعضای گروه کمک می کنه تا به دنبال بهترین راهکار برای حل معماها و خروج از اتاق ها باشن. خب همان طور که می‌دانید، عدد سیزده در بسیاری از فرهنگ‌ها عددی نحس است. به همین خاطر این اسم را برای اتاق فرار انتخاب کرده‌اند.

  • اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است.
  • در هر صورت برای تیم سازی در اتاق فرار حتما سعی کنید از افراد مجرب نیز در تیم خود استفاده کنید.
  • اما ما پیشنهاد می کنیم در کنار تیم دوستان خود، از یک یا دو نفر از افرادی که تجربه بیشتری در انجام این بازی دارند استفاده کنید.
  • فقط در نظر داشته باشید که اگر دچار بیماری آسم و تنگی نفس یا هرگونه مشکل تنفسی هستید، حتماً این موضوع را به مدیریت اطلاع دهید.
  • همچنین به زودی تفریحات جدید و سرگرمی های خاص نیز به قسمت بازی های آماده سایت اضافه خواهد شد.

با توجه به سناریوهای اتاق فرار مختلف است که به زودی معرفی می گردد. بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. همینطور که میدونید اتاق فرار یه بازی تیمیه و دقیقا به همین دلیل باید باهم حرف بزنید، هم فکری کنید و هرچیزی که پیدا می کنید و میخونید رو با صدای بلند به هم اطلاع بدید. دقت داشته باشید که نفرات ثبت شده در رزرو خیلی مهم است و اگر با تعداد نفرات متغایر با رزرو شما به بازی تشریف ببرید مجموعه بابت متغایر بودن نفرات از شما غرامت دریافت میکند. اتاق فرار آرماگدون از جمله خاص‌ترین اتاق‌های فرار تهران به حساب می‌آید.

مهارت های مورد نیاز اسکیپ روم را در نظر داشته باشید

اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد. خیر، متاسفانه داخل مجموعه جایی برای انتظار کشیدن همراه یا بچه ها یا حیوانات خانگی وجود ندارد. اگر واقعا راه‌حل دیگه‌‍ای ندارید، از قبل به صورت تلفنی به ما اطلاع بدید تا بتونیم هماهنگی های لازم رو انجام بدیم.

اسکیپ روم سرگرم کننده است!

همچنین میتوانید با استفاده از پکیج های شخصی سازی شده پرداخت و تکمیل ایده های خود را به تیم بازیسازی تایم‌فور‌فان بسپارید. برنامه کاری ما برای برگزاری یک رویداد تیم سازی با توجه به ساعت رزرو اتاق شما مناسب نیست. ممکنه یه سری از کارمندان شرکت شما، عاشق پازل و معما باشن. در مقابل، افرادی هم باشن که اصلا علاقه‌ای به این نوع بازی‌ها ندارن. از اون‌جا که نگرش شما به این بازی، یک “رویداد کاری” هست، گروه دوم توی رودربایستی قرار می‌گیرن.

این افراد نه تنها روحیه ی خود، بلکه روحیه ی هم تیمی های شان را نیز خراب می کنند. برای موفقیت در اتاق فرار لازم است که از اشتباه در انتخاب هم تیمی های تان دوری کنید. اگر قصد انجام بازی اسکیپ روم را دارید، باید تکلیف را با خودتان مشخص کنید. یعنی هدف تمام اعضا به شکل محکم و صریح، موفقیت در بازی باشد. یکی از اصول تشکیل تیم حرفه ای برای اسکیپ روم، هدفمند بودن تمامی اعضا می باشد. در پایان نیزمی‌توانید تصمیمات بهتری برای پروژه‌های آینده یا تغییر جایگاه اعضای تیم بگیرید و به رشد همهٔ افراد گروه و سازمان کمک کنید.