دسته‌ها
اخبار

شنبه، 8 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


دادگاه استیناف اسپلیت می‌گوید که ممنوعیت مراقبت از ترنس در تنسی می‌تواند در طول تجدیدنظر اعمال شود. قاضی جفری ساتون برای خود و قاضی آمل تاپار نوشت: «ممکن است اشتباه کنیم». آنها تنها قاضی هستند که حکم می‌کنند ممنوعیت‌های مراقبت ، برای افراد زیر سن قانونی احتمالاً مطابق قانون اساسی است. کریس گیدنر دارد این پست در سایت Substack “Law Dork” او.

نوشته شده در 4:23 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



رأی دموکرات‌های پیشرو به نامزد سرسخت لیبرال کلینتون. مسیر طوف، و ،وج سریع قاضی لی ساروکین از مدار سوم: اد ویلان دارد این پست در سایت Substack “Confirmation Tales” خود.

نوشته شده در 16:16 توسط هوارد باشمن



«ارتفاع دین از سوی دیوان عالی کشور»: استاد حقوق کیت شاو دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 12:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌ها، از شکایت‌های خود در مورد عدالت‌های حزبی از من دریغ کنید». ستون نویس هنری اولسن دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 12:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



هیئت ششم دایره ششم با سه قاضی به توقف اضطراری اعطا می‌کند تا درخواست تجدیدنظر در حکم اولیه دادگاه منطقه برای مسدود ، قانون تنسی که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی را از انجام جراحی‌های تأیید ،ت و تجویز هورمون‌ها یا مسدودکننده‌های بلوغ برای ،دسالان ترا،تی منع می‌کند: شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه ششم در این لینک.

نوشته شده در ساعت 8:25 توسط هوارد باشمن



بدهی های دانشجویی: چرا طرح پشتیبان بایدن ممکن است دوباره در دادگاه عالی با مشکل مواجه شود. جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 8:21 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/08/#207102