دسته‌ها
اخبار

شناگر سابق رایلی گینز در طول یک رویداد در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو مورد حمله قرار گرفت – جاناتان تورلی


شناگر سابق NCAA رایلی گینز گزارش شده است که هنگام تلاش برای سخنر، در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو مورد حمله قرار گرفت. این حمله به دنبال تلاش موفقیت آمیز دیگری برای فریاد زدن یک سخنران با نظرات مخالف در محوطه دانشگاه انجام شد. طبق حساب کاربری او در توییتر، گینز با عجله از این رویداد خارج شد و نزدیک به سه ساعت در یک اتاق امن نگهداری شد.

شناگر سابق دانشگاه کنتاکی (و تمام آمریکایی) در دانشگاه بود تا درباره نظرات خود درباره اینکه چرا ورزش ،ن باید به ،، که از نظر بیولوژیکی زن هستند، صحبت کند. او بر این باور است که تلاش برای اجازه دادن به ورزشکاران ترا،تی برای رقابت، پیشرفت های انجام شده در ورزش ،ن از زمان شروع ،وان IX را از بین می برد. مانند نویسنده جی کی رولینگ، گینز خود را در معرض تهدید دائمی قرار داده و به ،وان یک فمینیست رادیکال ترنس انحصاری (TERF) مورد حمله قرار گرفته است.

در توییتر، گینز اعتراض کرد که[t]زند،ان پناهگاه SFSU را اداره می کنند… مردی در کمین قرار گرفتم و دو بار ضربه فیزیکی به من زد. این دلیلی بر این است که ،ن به فضاهای محافظت شده ، نیاز دارند. هنوز فقط بیشتر به من اطمینان می دهد که دارم کاری را درست انجام می دهم. وقتی می‌خواهند سکوت کنی، بلندتر صحبت کن.»

او فیلمبرداری کرده بود که توسط ماموران پلیس به مکان امنی منتقل می شود. به نقل از همسر او، لوئیس بارکر، نقل شده است:

او به من گفت که توسط مردی که لباسی پوشیده بود چندین بار کتک خورد. داشتم می ،زیدم. آنقدر دیوانه ام کرد من را بیمار می کند که در مورد آن احساس درماندگی کنم. او تحت حفاظت پلیس بود و هنوز توسط مردی که لباس پوشیده بود مورد ضرب و شتم قرار می گرفت.

این حادثه امروز بسیار آشناست. این فعالان حق اعتراض دارند. اینها مسائلی است که به هویت اصلی افراد در هر دو طرف می رود. با این حال، معترضان حق ندارند ک، یا سخنر، را مختل کنند.

آنچه در مورد این حادثه قابل توجه است این است که به نظر می رسد فریاد پایین بیرون از اتاق رخ داده است. این تاکتیک را قبلا دیده بودیم. در واقع، یک بار در جورج واشنگتن، با استاد حقوق، جان یو، که یکی از نویسندگان «یادداشت های شکنجه» بحث برانگیز در دوران ،ت بوش است، بحث کردم. ما اخلالگران مخالف یو در مناظره داشتیم که حذف شدند. با این حال، تعداد زیادی از معترضان داشتیم که از بیرون اتاق یو را فریاد زدند و شنیدن او را برای بسیاری دشوار ،د. به اعتبار خود، دانشکده حقوق به بیرون رفت و از معترضان خواست که از پنجره ها فاصله بگیرند و کمی از مراسم فاصله بگیرند. بدون حادثه انجام شد و این رویداد ادامه یافت.

واضح است که اینجا انجام نشده است. دانشگاه باید ایمنی سخنرانان و همچنین توانایی شنیدن آنها را تضمین کند. از دید من نباید به معترضان اجازه داده می شد که بلندگو را از راهرو بیرون اتاق فریاد بزنند.

را گلدن گیت Xpress، رو،مه دانش آموزی مدرسه، نوارهای ویدئویی را نشان داد که چگونه اعتراضات بزرگ شد و در نهایت آنقدر بزرگ شد که پلیس برای محافظت از او، گینز را حذف کرد. سخنران هرگز نباید در بحث در مورد مسائل معاصر در محوطه دانشگاه از امنیت جسم، خود بترسد.

هیچ نشانه ای مبنی بر دستگیری در این پرونده وجود ندارد که آن هم کنجکاو است. اگر گینز مورد اصابت قرار می گرفت، در حالی رخ می داد که او توسط افسران اسکورت می شد.

در مورد لغو موفقیت آمیز این رویداد، این سوال باقی می ماند که دانشگاه چگونه پاسخ خواهد داد و آیا گروه ها یا افرادی را مسئول ایجاد اختلال در این رویداد می داند یا خیر. به همان اندازه مهم است که دانشگاه قبل از لغو این رویداد به سؤالاتی درباره اقدامات خود پاسخ دهد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/07/former-،nes-allegedly-،aulted-during-event-at-san-francisco-state-university/