دسته‌ها
اخبار

سیاست آمریکا به خشم تقویت شده تبدیل شده است – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در تپه در تنسی جنجال بر سر ا،اج دو قانونگذار تنسی است. اعضای لیبرال و صاحب نظران دو قانونگذار را که در حالی که جمهوری‌خواهان را «فاشیست» اعلام می‌کنند، روند رسیدگی‌ها را تعطیل می‌کنند، تسخیر کرده‌اند. این مناقشه کاملاً دوران خشم ما را که به طور فزاینده ای تقویت شده بود، به تصویر کشید.

در اینجا ستون است:

آلبر کامو، برنده جایزه ،ل، زم، گفت: «قیام مسلماً مجموع تجربیات بشری نیست، بلکه واقعیت تاریخی ماست.» این سخنان در این هفته زم، که مجلس نمایندگان تنسی دو عضو متهم به اخلال در روند قانونگذاری را ا،اج کرد به ذهن خطور کرد.شورش” یا “شورش

صحنه روی کف خانه تنسی کاملاً “عصر خشم” ما را به تصویر کشید. معترضان ساختمان کنگره را در اعتراض به عدم تصویب قانون کنترل اسلحه پر ،د. با این حال، آنها هم در ایالت و هم در قوه مقننه در اقلیت بودند. سه نماینده ایالتی دموکرات – جاستین جونز از نشویل، جاستین پیرسون از ممفیس و گلوریا جانسون از نا،ویل – تمایلی به تسلیم شدن به ا،ریت نداشتند. آنها با صدای ، نر و فریاد زدن بر سر همکاران خود، روند کار را مختل ،د.

این صحنه برای بسیاری از ما در دانشگاه آشناست، جایی که رویدادها مرتباً توسط ،، که دیگران را فریاد می زنند لغو می شوند. این سه عضو در حالی که همکارانشان به توقف روند قانونگذاری اعتراض داشتند، فریاد زدند «نه اقدام، نه صلح» و «قدرت برای مردم». این سه نفر که دلسرد نشدند، اجازه ندادند که “،ب و کار طبق معمول” ادامه یابد.

هیچ چیز مانند ، نر بحث مشورتی نمی گوید. به نظر می رسد که سیاست آمریکا به موضوعی ساده تبدیل شده است.

بسیاری از جناح چپ، این سه نفر را به دلیل اختلال در مجلس قانونگذاری، مورد انتقاد قرار دادند. پرزیدنت بایدن تحریم “اعتراض مسالمت آمیز” آنها را “تکان دهنده، غیر دموکراتیک و بی سابقه” محکوم کرد.

انتقاد اندکی از اعضا به دلیل ممانعت از کار قانونگذاری یا امتناع از پذیرش روند دموکراتیک که خواسته های کنترل اسلحه آنها را رد می کرد وجود داشت.

امروزه، برای بسیاری، جایی برای تفاوت های ظریف وجود ندارد. در عوض، آنها در جه، زندگی می کنند که فقط توسط “فاشیست ها” و “شورش ها” اشغال شده است.

من مدت‌هاست که از رسانه‌ها انتقاد می‌کنم که شورش 6 ژانویه 2021 در کاپیتول هیل را به‌رغم انتقادم از سخنر، ترامپ در آن روز و شورشی که روند قانون اساسی ما را هتک حرمت کرد، “شورش” اعلام ،د. بسیاری از مردم موافق هستند. علیرغم تلاش‌های کمیته 15 دی مجلس و رسانه‌ها که این اغت، را قیام می‌خوانند، برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 76 درصد از دید عموم به ،وان اعتراضی که بیش از حد پیش رفت. به همین ترتیب، یک مطالعه هاروارد نشان داد که تعداد بیشتری از شهروندان 6 ژانویه را ناشی از وفاداری به ترامپ می‌دانستند تا تمایل به شورش ملی.

عموم مردم این تفاوت ها را می بینند. بسیاری از ما از پیگرد قانونی اغت،گران حمایت می کنیم، در حالی که می د،م که ا،ر معترضان آن روز در هیچ گونه نقض قانون شرکت ن،د. به همین ترتیب، بیشتر شهروندان می‌توانند اعضا را به دلیل تهمت زدن به یک بحث قانون‌گذاری در حالی که درخواست ا،اج آنها را رد می‌کنند، محکوم کنند.

کاری که این اعضای مجلس تنسی انجام دادند اشتباه بود – اما این شورشی نبود. بر خلاف توبیخ یا تحریم های دیگر، شایسته ا،اج نبود.

با این حال، اکنون هر بحث و جدلی دوباره بسته بندی شده است تا نکات بحث را تقویت کند، حتی زم، که نمی توانند در برابر گذراترین بررسی ها مقاومت کنند.

اصرار نماینده جانسون را در نظر بگیرید که به ،وان تنها عضو سفیدپوست از این سه نفر، به دلیل نژادپرستی از ا،اج در امان ماند. که نادیده گرفته شد تمایزات مطرح شده توسط جانسون و حامیانش در طول این مناظره که بر خلاف جونز و پیرسون، او از بول هورن استفاده نکرد. وکیل او همچنین تاکید کرد که او خود را از معترضان جدا کرده است. تمایزات جانسون باعث شد یکی از اعضا ا،اج را ش،ت دهد، اما جانسون در آن زمان اعلام کرد نتیجه شواهدی از تبعیض ، و نژادپرستی بود: «بسیار واضح است که من یک زن سفیدپوست 60 ساله هستم و آنها دو مرد جوان سیاه پوست هستند. با من به‌،وان یک زن صحبت می‌،د، مرد برایم توهین می‌،د.»

رسانه ها نیز در این جنجال کاملاً اسیر شدند. به ،وان مثال، تمایز قائل شدن بین سارا سیدنر گزارشگر CNN و معترضان دشوار بود. سیدنر، جرمی فیسون، رئیس حزب جمهوری خواه را تصحیح کرد (آر-کازبی) در حالی که سعی می کرد توضیح دهد که چرا اعضا به دلیل “آشفتن” جمعیت ا،اج شدند. سیدنر اصرار داشت که جمعیت قبلاً به دلیل عدم محافظت از آنها در برابر اسلحه “آشوب” شده بودند. او سپس توضیح داد که مردم “بسیار ناراحت هستند که قانونگذار شما در تلاش برای رسیدگی به موضوع ایمن نگه داشتن کودکان نیست.”

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کارن کامپر (دی-ممفیس) این اعتراض را به ،وان “مشکل خوب” ستود، که اشاره ای به سخنان مرحوم است. اصل راهنمای جان لوئیس، نماینده ایالات متحده در مورد نافرم، مدنی

این اکنون “واقعیت تاریخی” ماست. لیبرال‌ها و رسانه‌ها که مدت‌ها به دلیل کم‌اهمیت جلوه دادن خشونت از سوی چپ مورد انتقاد قرار می‌گرفتند، اکنون اختلال در روند قانون‌گذاری را به‌،وان «مشکل خوب» منطقی می‌دانند، زیرا دلیل آن درست تلقی می‌شود. محافظه‌کاران به همان اندازه سریع اعتراضات چپ‌گرایان را «شورش» یا مخالفان خود (به قول دونالد ترامپ) «دشمنان ،ت» اعلام می‌کنند.

تنها چند روز قبل از دعوای مجلس تنسی، رویارویی در خارج از صحن مجلس نمایندگان ایالات متحده در واشنگتن رخ داد که کاملاً این واقعیت سیاسی جدید را به تصویر کشید.

هرزه. جمال بومن (DN.Y.) در نوار ویدئویی نشان داده شد که در مورد کنترل اسلحه در ساختمان کنگره فریاد می زند، در حالی که همکارانش پس از رای گیری از زمین خارج شدند. اعضای مختلف دموکرات، از جمله شلاق ا،ریت سابق مجلس نمایندگان دیوارهای هویر (D-Md.)، سعی کرد بومن را آرام کند. با این حال، زم، که Rep. توماس ماسی (R-Ky.) از بومن خواست که فریاد زدن را متوقف کند، بومن پاسخ داد:قبل از اینکه حرفم را قطع کنی داشتم جیغ می زدم” – که می تواند به ،وان سنگ نوشته برای عصر ما پایین بیاید.

جاناتان تورلی، استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن است. او را در توییتر دنبال کنید @JonathanTurley.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/10/i-was-screaming-before-you-interrupted-me-american-politics-has-become-amplified-rage/