دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 2 مه 2023 – چقدر جذاب است


آنچه که دادگاه عالی در سایه انجام می دهد: دستورات بدون امضا و توضیح ناپذیر قو،ن آمریکا را تغییر داده است. سرور آدام دارد این مقاله آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



“قاضی آنا دی آلبا – نامزد دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم”: هاش وروگانتی دارد این پست در وبلاگ خود، “اتاق معاینه”.

نوشته شده در 20:57 توسط هوارد باشمن



“اسناد جدید نشان می دهد که چگونه ساندرا دی اوکانر به جورج دبلیو بوش کمک کرد تا در انتخابات سال 2000 پیروز شود”. جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:30 توسط هوارد باشمن



«دایره سوم با وجود مخالفت، مهلت تشکیل پرونده زودهنگام را تصویب کرد»: لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

«مخالفت» ذکر شده در تیتر به مخالفت هایی اشاره دارد که دادگاه از سوی پزشکان در طول دوره اطلاع رس، و اظهار نظر دریافت کرد. سفارش مدار سوم امروز اتخاذ تغییر قانون هیچ مخالفتی را نشان نمی دهد.

نوشته شده در ساعت 20:20 توسط هوارد باشمن



«شکاف عمیق در جلسه دادرسی اخلاقی دیوان عالی، علی‌رغم برخی درخواست‌های جمهوری‌خواهان برای اقدام. پرسش‌ها درباره افشاگری‌ها و درگیری‌های احتمالی، تأیید عمومی قضات را تضعیف کرده و بررسی‌های جدید را برانگیخته است. آن ای. ماریمو و رابرت بارنز از واشنگتن پست دارند این گزارش.

و جاش گرستاین و کاترین تالی-مک مانوس از پولیتیکو گزارش می دهند که “سناتورهای جمهوری خواه از دیوان عالی می خواهند که نظارت اخلاقی را «به روز کند». در حالی که جمهوری خواهان در جلسه استماع کمیته قضایی سنا بر روی اخلاقیات دادگاه عالی تمرکز داشتند، بیشتر آن را یک نمایش حزبی خواندند، برخی اذعان ،د که قضات باید اقدام کنند.

نوشته شده در ساعت 20:05 توسط هوارد باشمن



زمان آن فرا رسیده است که آمریکایی ها را با امکان تغییر قانون اساسی دوباره آشنا کنیم. اینجا از کجا باید شروع کرد.» اساتید حقوق کیت شاو و جولی سی سوک دارند این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

ارسال شده در ساعت 8:00 توسط هوارد باشمن



«اگر قاضی آلیتو شواهد کافی برای نام بردن از افشاکننده دابز نداشته باشد، شاید او نباید بگوید که می‌داند چه ،ی بوده است». مایکل سی دورف دارد این پست در وبلاگ خود، “Dorf on Law.”

نوشته شده در 5:36 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«این دانشکده‌های حقوق بیشترین دانش‌آموزان را به منشی‌های فدرال فرستادند»: کارن اسلون از رویترز دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«چرا هارلن کرو خانه مادری کلارنس توماس را ،ید؟ معامله از نظر اخلاقی انجام شد – اما حملات چپ به عدالت توماس هیچ ربطی به اخلاق ندارد. مارک پائولتا دارد این انشا آنلاین در National Review.

نوشته شده در ساعت 5:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“پرونده توقیف مالیاتی در میشیگان شکاف استیناف را در مورد موضوع طبقاتی عمیق تر می کند”: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در 5:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای بخش سوم “قو،ن اصلاح شده را تصویب می کند [that] یک مهلت یکنواخت ساعت 5:00 بعد از ظهر به وقت شرقی برای تشکیل پرونده (الکترونیکی و غیره) ایجاد کنید و از 1 ژوئیه 2023 لازم الاجرا خواهد شد. می تو،د به بی،ه مطبوعاتی و سفارش.

نوشته شده در 5:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«انتشار اسناد خصوصی استیونز، پنجره ای را به دادگاه عالی باز می کند. پرونده های دادگستری در مورد هزاران پرونده، از جمله تصمیمات مهم در مورد سقط جنین و انتخابات سال 2000، علنی شد. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 5:10 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



حکم دادگاه عالی ویسکانسین در مورد بیمارستان Aurora که از تجویز ایورمکتین برای COVID-19 خودداری کرد: مولی بک از میلواکی ژورنال سنتینل دارد این گزارش بر یک حکم که دادگاه عالی ویسکانسین امروز صادر شد.

نوشته شده در 5:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آیا محدودیت بدهی قانون اساسی است؟ دستیاران بایدن درباره آن بحث می کنند. در حالی که ،ت به سمت نکول احتمالی بدهی خود در ماه آینده پیش می رود، مقامات در حال ارائه یک نظریه حقوقی هستند که ،ت های قبلی آن را رد کرده بودند. جیم تانکرسلی از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 5:00 توسط هوارد باشمن



«قاضی محافظه‌کار پیشرو به دیوان عالی هشدار می‌دهد که باید «بالاترین استاندارد» قو،ن اخلاقی را اتخاذ کند». جیمی گ،، الیزابت استوارت و تیرنی اسنید از CNN این گزارش.

نوشته شده در ساعت 8:32 توسط هوارد باشمن



لئونارد لئو از تماس با انجمن فدرالیست برای دریافت کمک مالی 1.6 میلیارد دلاری استفاده کرد. روابط نزدیک جامعه با شبکه لئو سؤالاتی را در مورد وضعیت غیر حزبی و غیرسیاسی آن ایجاد می کند. هایدی پرزیبیلا از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 8:30 توسط هوارد باشمن



احکام هیئت منصفه مانند جایزه 183 میلیون دلاری علیه Penn Medicine می‌تواند سال‌ها در ارتباط باشد، اما معمولاً پابرجاست. ممکن است سال ها طول بکشد تا پرونده علیه بیمارستان دانشگاه پنسیلو،ا با حکم هیئت منصفه 183.7 میلیون دلاری به طور کامل حل شود. هارولد بروبیکر از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 8:26 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/02/#203631