دسته‌ها
اخبار

راه‌های شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ایران سفیران ایرانیان موسسه حقوقی بین المللی-وکیل پرتاک

انگیزه‌های افسانه برای قتل از نظر دادگاه کافی نبود و به قصاص محکوم شد. این پرونده در مقطعی که تمام شده به نظر می‌رسید، با حکم رییس وقت آیت الله شاهرودی متوقف و بررسی مجدد روی آن صورت گرفت. نقطه نظر‌ها و برخی نقد‌های او در مواقعی حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد.

  • نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه.
  • جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید.
  • قراردادهای وکالت، نوعی عقد امانی فیمابین وکلا و موکلین استعلاوه بر آن، وکیل اداری صرفاً قادر است به اداره‌های مختلف مراجعه کند و پیگیر امور شخصی و قانونی موکلان خود باشد.
  • چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید.
  • این مؤسسه حقوقی با گردآوری زبده‌ترین و برترین وکلای ایران توانسته است یک سر و گردن از سایر مجموعه‌های حقوقی بالاتر و بهتر عمل کند.

لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. وکلای دادنیک به جای خانم و آقا ثبت دادخواست طلاق توافقی را انجام داده و در جلسات دادگاه حضور پیدا می‌کنند. وکلای تیم دادنیک پرونده حقوقی شما را بدون حضورتان در ایران و به صورت صفر تا صد انجام می‌دهند. اصولاً دادن وعده های دروغین به مشتری و دادن امید به آنها غیر منطقی فراتر از اخلاق حرفه ای است. تعهد وكیل تعهدی به نتیجه نیست و تعهد وی تعهدی از طریق آن است ، بنابراین لازم است وكیل نیز مانند جراح ، قبل از هر مسئله ای كه ممكن است در طول محاكمه به وجود آید ، به مشتری اطلاع دهد تا مشتری بدنبال آن باشد. بنابراین یکی از ویژگیهای یک وکیل خوب اطلاع رسانی به موکل در مورد حقایق پرونده و رسیدگی است.

وکیل رفع ممنوع الخروجی ( + نحوه تنظیم شکایت از ممنوعیت خروج)

هنگامی که اوراق حقوقی توسط وکیل در ایران به نحو احسن تنظیم می شوند و لوایح قضایی و اصل طرح دعوا نیز ایین دادرسی کشور انجام می شوند، متقابلا پیگیری و دفاع در جلسه رسیدگی نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت . همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد. دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد . یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد.

جناب آقای جلیل مالکی

از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود. ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید.

انواع وکیل از نظر مراجع پیگیری و درجه اعتبار و صلاحیت

یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل ایران و یا هر وکیلی، مراجعه به فرم حضوری به دفتر نمایندگی وی وجود دارد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود. هر زمینه از دعاوی حقوقی نظیر وکیل طلاق، وکیل خانواده، وکیل مهریه، وکیل بانکی، وکیل ملکی، وکیل کیفری و…. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند. همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد.