دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 17 آوریل 2023 – چقدر جذاب


“نهایی در استثناگرایی ضد سقط جنین”: شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 22:18 توسط هوارد باشمن



«وکلای ضد سقط جنین این قانون زامبی را دوست دارند. قانون Comstock یک قانون معیوب قرن 19 است که آنها امیدوارند بتوانند سقط جنین را در سراسر کشور جرم انگاری کنند. شما می تو،د به ،مت جدید پاد،ت Slate “Amicus” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 22:15 توسط هوارد باشمن



“23. استعفای قاضی فورتاس: تنها استعفای رسوایی یک قاضی دیوان عالی در تاریخ دیوان، معیاری آشکار برای سنجش وقایع جاری است. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 22:12 توسط هوارد باشمن



جمهوریخواهان می گویند که به دموکرات ها برای جایگزینی فاینشتاین کمک نمی کنند. شومر می خواهد با دموکرات دیگری در کمیته کلیدی عوض شود. آیلینگ فاینشتاین، 89 ساله، نزدیک به دو ماه است که غایب بوده است. لورا لیتوان از بلومبرگ نیوز یک گزارش که شروع می شود، “جمهوری خواهان ارشد سنا گفتند که به جایگزینی سناتور غایب دایان فاینشتاین با یک دموکرات دیگر در کمیته قضایی رای نخواهند داد و این نشان دهنده ادامه توقف ا،ر نامزدهای قضایی جو بایدن است.”

نوشته شده در 22:09 توسط هوارد باشمن



«دموکرات‌های سنا در حال بررسی دعوت از کلارنس توماس به جلسه آتی اخلاق در دادگاه عالی. اگر از او خواسته شود که ظاهر شود، قاضی احتمالاً با سؤالاتی در مورد گزارش های مربوط به رابطه او با یک اهداکننده میلیاردر جمهوری خواه روبرو خواهد شد. کاترین تالی-مک مانوس و برگس اورت از پولیتیکو دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:02 توسط هوارد باشمن



“مورد FDA ممکن است نشان دهد که آیا قضات محافظه کار دیوان عالی بیش از هر چیز دشمن سقط جنین هستند یا خیر”: دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز این تحلیل خبری.

نوشته شده در 21:58 توسط هوارد باشمن



“قضات حوزه پنجم نکاتی را برای طرح دعوی در دادگاه خود ارائه می دهند”: لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:42 توسط هوارد باشمن



ترولینگ TROLP: دایان کمکر در «Dorf on Law» حضور داشته است یک پست که شروع می شود، «در 15 آوریل 2023، واشنگتن پست مقاله تکان دهنده ای را تحت ،وان «مقاله بحث برانگیز متیو کا،ماریک که به سنا فاش نکرد» منتشر کرد.

نوشته شده در 11:35 توسط هوارد باشمن



«کلارنس توماس برای اصلاح فرم‌های افشای مالی به منظور انعکاس فروش به مگادونور GOP»: آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 9:40 توسط هوارد باشمن



هارلن کرو: دوستی من با کلارنس توماس مشکلی ندارد. این میلیاردر در یک مصاحبه اختصاصی، رابطه خود با توماس، عشقش به تاریخ آمریکا و اینکه می‌خواهد از کانون توجه دور بماند را توضیح می‌دهد. شریل هال دارد این مقاله صفحه اول در نسخه امروز دا، صبح نیوز.

نوشته شده در ساعت 9:37 توسط هوارد باشمن



به لیست سفارشات امروز دسترسی پیدا کنید دیوان عالی آمریکا: در این لینک. دادگاه در یک پرونده جدید تجدید نظر را صادر کرد.

نوشته شده در ساعت 9:34 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/17/#202530