دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 10 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«حکم قرص سقط جنین ممکن است در دادگاه عالی با مخالفت روبرو شود. محققان حقوقی پیش از پذیرش تصمیم یک قاضی تگزاس گفتند، حتی قضات مخالف سقط جنین و ،ت اداری ممکن است دو بار فکر کنند. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این تحلیل خبری.

نوشته شده در 20:57 توسط هوارد باشمن



“قانون و پرونده قرص سقط جنین: منتقدان حکم قاضی Kacsmaryk مسائل حقوقی مورد بحث در پرونده mifepristone را با هم اشتباه می گیرند.” این سرمقاله در نسخه روز سه شنبه وال استریت ژورنال منتشر خواهد شد.

نوشته شده در ساعت 20:55 توسط هوارد باشمن



«در دانشکده حقوق استنفورد، رئیس برای سخنر، آزاد موضع می گیرد. آیا کار خواهد کرد؟ پس از اعتراض دانشجویان، جنی اس. مارتینز یادداشت بسیار تحسین شده ای در دفاع از آزادی آکادمیک نوشت. اما این اعتراض نشان می‌دهد که حفاظت از آزادی بیان چقدر می‌تواند پیچیده باشد.» ویمال پاتل داشت این مقاله صفحه اول در نسخه دیروز نیویورک تایمز

نوشته شده در ساعت 20:26 توسط هوارد باشمن



«جنبش حقوقی محافظه کار اساساً یک باشگاه اجتماعی نخبگان است. چرا آ،ین افشاگری های کلارنس توماس تکان دهنده و در عین حال غافلگیرکننده هستند؟ مت فورد دارد این انشا آنلاین در New Republic.

همچنین مایکل توماسکی به صورت آنلاین در آنجا مقاله ای با ،وان “دموکرات ها باید شهرت کلارنس توماس را از بین ببرند. آنها هرگز با موفقیت او را استیضاح نخواهند کرد. اما پس چی؟ از او استعاره ای برای هر کار موذیانه ای که راست افراطی با این کشور انجام داده است بسازید

نوشته شده در ساعت 20:02 توسط هوارد باشمن



«آیووا پرداخت قرص‌های صبح‌بعدی و سقط جنین قرب،ان تجاوز را متوقف می‌کند»: ویلیام موریس و مایکلا رام از The Des Moines Register دارد این گزارش.

نوشته شده در 19:54 توسط هوارد باشمن



«چرا قضات محافظه‌کار به ارائه‌کنندگان سقط جنین «سقط‌طلب» می‌گویند. تاریخچه مختصری از توهین مورد علاقه جنبش ضدانتخاب: لیزا نیدهام دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 7:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“حرکات غیرمعمول، یک شروع آهسته، و آنچه باید از باقیمانده مدت انتظار داشته باشیم”: آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 15:09 توسط هوارد باشمن



هوچول یک نامزد جدید را برای تبدیل شدن به قاضی عالی نیویورک معرفی کرد. انتخاب فرماندار کتی هوچول از روآن دی. ویلسون، که قبلاً در بالاترین دادگاه، دادگاه استیناف خدمت می کند، ممکن است دموکرات های متمایل به چپ را که انتخاب قبلی او را رد ،د، آرام کند. لوئیس فر-سادورنی از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 15:07 توسط هوارد باشمن



“و، دادگستری از حکم قرص سقط جنین تگزاس درخواست تجدید نظر می کند”: پری استین، آن ای. ماریمو و کارولین کیچنر از واشنگتن پست این گزارش.

به روز رس،: می‌تو،د به درخواست اضطراری ،ت فدرال برای درخواست تجدیدنظر در انتظار توقف، که امروز در سایت ثبت شده است، دسترسی پیدا کنید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم، از طريق این لینک. و تقاضای اقامت مداخله گر تجدیدنظرخواه می تواند باشد در اینجا قابل دسترسی است.

نوشته شده در 2:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“Mifepristone، Mega Yachts و Maskgate”: شما می تو،د به ،مت جدید امروز پاد،ت “تدقیق دقیق” دسترسی داشته باشید از طریق این لینک.

نوشته شده در 1:57 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«رهبران شرکت های دارویی حکم بی اعتباری تاییدیه FDA از قرص سقط جنین را محکوم می کنند. بیش از 250 مدیر اجرایی گفتند که این تصمیم هم سوابق علمی و هم قانونی را نادیده می گیرد و در صورت پابرجا ماندن، برای صنایع داروسازی و بیوتکنولوژی ابهام ایجاد می کند. کریستینا جوت از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

در تفسیر آنلاین نیویورک تایمز، جاشوا ام. شرفشتاین مقاله ای مهمان با ،وان «من در FDA کار می کردم. تصمیم قرص سقط جنین خطرناک است

و همچنین به صورت آنلاین در نیویورک تایمز، استاد حقوق، کیت شاو، مقاله حدسی با ،وان “حکم قرص سقط جنین قانون بدی است و ،ت بایدن باید با آن مبارزه کند

نوشته شده در 1:54 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“خواندن های شکنجه شده قاضی کاچماریک”: مایکل سی دورف دارد این پست در وبلاگ خود، “Dorf on Law.”

نوشته شده در ساعت 12:30 توسط هوارد باشمن



«اعلامیه قضایی (04.08.23): Flying Justice T،mas; یکی از شرکای Biglaw م،ع ترامپ شد، یک عرشه سرسره پل هستینگز در فضای مجازی منتشر شد، و دیگر اخبار حقوقی از آن هفته. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در ساعت 12:28 توسط هوارد باشمن



“22. آشفتگی Mifepristone: در Dobbs، دادگاه ادعا کرد که دسترسی سقط جنین را به ایالت ها باز می گرداند. پس از احکام دوئل مایفپریستون در روز جمعه، قضات ممکن است مجبور شوند تا اوایل این هفته این وعده را دوباره بررسی کنند. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 12:22 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«Mifepristone و حاکمیت قانون، بخش دوم: تصمیم دادگاه منطقه اشتباه است. باید مع، شود.» آدام یونیکوفسکی دارد این پست در سایت Substack خود، “خبرنامه حقوقی آدام”.

نوشته شده در ساعت 12:20 توسط هوارد باشمن



“قضات دیوان عالی مجاز به داشتن دوستان هستند”: استاد حقوق اسکات داگ، گربر دارد این انشا آنلاین در The Hill.

نوشته شده در ساعت 12:18 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/10/#201978