دسته‌ها
اخبار

جمعه، 24 فوریه 2023 – چقدر جذاب


“سهام SCOTUS با نبردهای نظارتی پرفروش”: پاملا کینگ گرین وایر دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:06 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



شرکت رند می‌گوید: «حکم دادگاه عالی حامی اسلحه می‌تواند به م،ای مرگ 150 نفر دیگر از سلاح گرم در سال باشد». در نسخه امروز واشنگتن تایمز، استفان دینان این را نوشته است یک مقاله صفحه اول که شروع می‌شود، «شرکت رند در حکم دادگاه عالی حقوق اسلحه در سال گذشته، تعداد تلفات را اعلام کرده است، و مح،ه می‌کند که قو،ن مجوز حمل مخفیانه‌تر منجر به حداقل 150 مرگ دیگر با سلاح گرم در سال می‌شود.»

نوشته شده در 5:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مرخصی قاضی دیوان عالی می تواند بر پرونده اصلی قانون محیط زیست تأثیر بگذارد”: شان فاین از The Toronto Globe and Mail دارد یک مقاله که شروع می‌شود، «راسل براون، قاضی دیوان عالی، مرخصی گرفته است که توسط دادگاه اعلام نشده بود، زیرا با در پیش گرفتن یک پرونده بزرگ فدرالیسم، صدای قوی برای حقوق استان‌ها را از دست داده است. دادگاه در ایمیلی به The Globe and Mail تایید کرد که این مرد 57 ساله در مرخصی است که از 1 فوریه آغاز شد. دادگاه تاکید کرد که این یک موضوع محرمانه است.

نوشته شده در 4:58 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



لایحه حقوق کانزاس با تعریف آن از «زن» خشمگین شد. هدف ،ت‌های محافظه‌کار شفاف‌سازی قو،ن برای مناطق تک‌،تی است: وا،ی ریچاردسون از واشنگتن تایمز یک مقاله که شروع می‌شود، «قانون‌گذاران در ایالت‌های قرمز امسال مصمم هستند کاری را انجام دهند که قاضی دیوان عالی کشور، کتانجی براون ،ون نتوانست: تعریفی از کلمه «زن» ارائه کند.»

نوشته شده در 1:41 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“نتایج در مسابقه دادگاه عالی ویسکانسین، چالش قانون سقط جنین به طور جدایی ناپذیری مرتبط است”: ال،اندر شور از مجله ایالتی ویسکانسین این گزارش.

نوشته شده در 1:26 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



محافظه کاران دیوان عالی همیشه قدرت شرکت را در اولویت قرار خواهند داد. پرونده های بخش 230 قضات را مجبور می کند که بین جنگ های فرهنگ راستگرا و حفظ سرمایه یکی را انتخاب کنند. این یک تماس نزدیک نیست”: جی ویلیس دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در 1:16 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/24/#199474