دسته‌ها
اخبار

تورلی در سمپوزیوم دانشکده حقوق دانشگاه مریلند در دادگاه عالی سخنرانی می کند – جاناتان تورلی


من خوشحالم که امروز صبح در دانشکده حقوق دانشگاه مریلند به ،وان بخشی از سخنر، صحبت کنم سمپوزیوم سالانه مرور قانون در مورد قانون اساسی. به اعتبار لاو ریویو، دانشجویان به دنبال گردآوری طیف وسیعی از دیدگاه ها در مورد تحول قانون اساسی در انتخاب متعادلی از دانشگاهیان بودند. ساعت 10:15 در دانشکده حقوق در پنل اول خواهم بود. این اولین پانل از سه پانل است و یک سخنر، کلیدی توسط قاضی محترم Greenaway دادگاه تجدید نظر ایالات متحده برای بخش سوم برگزار خواهد شد.

من مقاله ای در مورد تحول رویه قضایی دیوان عالی در مورد تعارض بین ورزش آزاد و ادعای آزادی بیان از یک سو و قو،ن بی طرف و “عموما قابل اجرا” مانند قو،ن ضد تبعیض ارائه خواهم کرد. مقاله ای که به ،وان مقاله مروری قانون منتشر خواهد شد با ،وان «شاهکار ناتمام: اجبار گفتار و فقه متحول بر گفتار دینی” این مقاله به بررسی خطوط مختلف موارد تحت بندهای دین و بند آزادی بیان در پرداختن به تعارضات با قانون تبعیض می پردازد. من مدتهاست که استدلال کرده ام که این درگیری ها باید به ،وان موارد آزادی بیان در نظر گرفته شود.

اکنون دیوان عالی می تواند در مسیری باشد که دقیقاً در این مورد انجام دهد 303 Creative LLC v. النیس نتیجه می‌تواند یک هم‌سویی مجدد فقهی را ثابت کند که این تضادها را تحت آزمون‌های آزادی بیان به جایی که تعلق دارند تغییر می‌دهد. این در اصل کاری را که در تصمیم قبلی در شاهکار کیک شاپ، آموزشی ویبولیتین علیه کمیسیون حقوق مدنی ک،ادو انجام نشده بود، به پایان می رساند.

در تصمیم خود در 303 خلاق، دادگاه استیناف بخش دهم ایالات متحده قانون ضد تبعیض ک،ادو (CADA) را تایید کرد که هنرمند لوری اسمیت باید علی رغم مخالفت های مذهبی خود با چنین اتحادیه هایی، وب سایت هایی برای ازدواج همجنس گرایان ایجاد کند. همچنین اعلام کرد که او ممکن است به دلیل ارسال نظرات مخالف خود در سایت خودش تحریم شود. این تنها آ،ین موردی است که به دیوان عالی ایالات متحده در مورد تضاد قو،ن ضد تبعیض و اصلاحیه اول ارائه شده است. با این حال، این تصمیم گیری جدید مهمی در مورد آزادی بیان دارد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/24/turley-to-speak-at-university-of-maryland-law-sc،ol-symposium-on-the-supreme-court/