دسته‌ها
اخبار

تجربه کارآموزی در Qualegal، دهلی


نام دانشجو

بهاویا ورما

دانشکده و سال تحصیل

سال چهارم، دانشکده حقوق JEMTEC، نویدا بزرگ.

نام و نش، سازمان

Qualegal – وکلا و وکلا. 4A, Sagar Apartments, 6, Tilak Marg, Mahatma Jyoti Rao Phule Marg, دهلی نو, دهلی 110001.

مدت دوره کارآموزی

1 فوریه 2022 – 28 فوریه 2022.

چطوری اپلای کردی؟

من درخواست کارآموزی فرستادم به [email protected].

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین برداشت

چون روز اولم بود زود به دفتر رسیدم. کارمند دفتر مرا به اتاق کنفرانس راهنمایی کرد که منتظر آمدن دیگران بودم. من به همراه کارآموزم در اتاق کنفرانس نشستیم که منظره شگفت انگیزی داشت. پس از مدتی شیوام سر (شریک) از راه رسید و احوالپرسی کرد و برای ما یک پرونده مدنی تعیین کرد.

بعداً به ما میزهایی اختصاص دادند که در آن کار می کردیم و با کارآموزان دیگری آشنا شدیم. پس از معرفی یکدیگر متوجه شدیم که از همان دانشگاه هستیم که به ما کمک کرد تا بیشتر با هم ارتباط برقرار کنیم.

وظایف اصلی

همون روز اول یه پرونده از طرف شیوام سر به من اختصاص داده شد، روزانه با آپدیت بهش گزارش می دادم. ابتدا از من خواسته شد که یک دعوی را بخوانم و در مورد گزاره های پاسخ تحقیق کنم و پس از انجام کار رضایت بخش، به من گفتند که کار تهیه پیش نویس به من محول شود.

پس از 2-3 روز تحقیق و گزارش روزانه به آقا و دریافت بازخورد مثبت، از من خواسته شد که پیش نویس پاسخنامه و درخواست رد شکایت را ارائه کنم.

برای چند روز بعد، من روی پیش نویس پاسخ کار کردم که بعداً توسط آقا بررسی شد و در عین حال به من از اشتباهات و دامنه تغییراتم اطلاع داد. آقا پیش نویسی را که جلوی من بود می خواند و ویرایش می کرد که واقعاً به من کمک کرد تا پیش نویس را بهتر یاد بگیرم.

من همچنین روی یک پرونده طلاق متقابل کار کردم و به آقا در تهیه پیش نویس 1 کمک کردمخیابان دادخواست حرکت شروتی خانم (همکار) علاوه بر کار بر روی موارد مذکور، هر از گاهی برای ما گزاره های تحقیقی را محول می کرد.

محیط کار

محیط دفتر خیلی خنک بود، جایی که زیاد حرف می زدیم و کار می کردیم. کارآموزان به همراه شروتی خانم در زمینه های مختلف حقوقی بحث می ،د و خانم با تجربه خود ما را راهنمایی می ،د. همه در دفتر بسیار مودب و نرم بودند.

چیزهای خوب

  1. همه در هنگام توضیح دادن چیزها برای شما بسیار صبور هستند
  2. محیط کاری انعطاف پذیر
  3. کیفیت کار محول شده
  4. نمای اداری شگفت انگیز

چیزهای بد

هیچ چیز در مورد شرکت یا افراد بد نبود. تنها چیزی که وجود داشت این بود که هیچ فروشگاه غذاخوری در این نزدیکی وجود نداشت.

اسکان و حمل و نقل به دفتر

نزدیکترین ایستگاه مترو به دفتر دادگاه عالی (خط آبی) است. این دفتر تقریباً 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو فاصله دارد.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-experience-qualegal-delhi/