دسته‌ها
اخبار

تجربه کارآموزی در People’s Watch


نام دانشجو

ناشناس

نام و نش، سازمان

People’s Watch, 32, Besant Rd, China C،kikulam, Tamil Nadu 625002

مدت زمان کارآموزی

21 آوریل 2022 تا 20 مه 2022؛ 1 ماه

چطوری اپلای کردی؟

اشاره نشده.

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین تاثیر

من تجربه گرم و لذت بخشی را در دفتر اصلی سازمان در مادورای داشتم. هر ،ی که مشتاق است در مورد حقوق بشر به طور کلی بیاموزد، نباید فرصتی را که توسط این جواهر سازم، که توسط هانری تیفاگن رهبری می شود، از دست بدهد.

از همان روز اول حضور در سازمان تحت تأثیر طبیعت مهمان نواز کارکنان و مربیان قرار گرفتم. اخلاق کاری افراد اطراف شما را وادار می کند تا مرزهایی را که منجر به بهبود نحوه اجرای وظایف می شود، کنار بگذارید.

وظایف اصلی

من و همکارم اساساً در پروژه وضعیت آزادی اجتماعات مسالمت آمیز در هند مشارکت داشتیم. ما حوادث نقض تجمع مسالمت‌آمیز را در ایالت‌های کرالا، ماهاراشترا، تلانگانا، تامیل نادو و آندرا پرادش بین سال‌های 2017 تا 2022 در قالب مش، ارائه‌شده بر اساس نیاز محققین اصلی تجمیع کردیم.

در جلسات به روز رس، با محققین اصلی شرکت کرد و به آنها در ارائه اطلاعات دقیق در مورد روندها و ال،ایی که در حین ادغام و تجزیه و تحلیل داده ها با آنها برخورد کرد، کمک کرد. ما با تیم روی جمع‌آوری و بررسی داده‌ها کار کردیم و در عین حال آنها را در صفحه اصلی ادغام کردیم. من و همکارم سوگندنامه را در مورد مرگ در حبس آقای ویگنش رونویسی کردیم.

ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که هنری سر و تیمش را در یک کنفرانس مطبوعاتی که در چنای مربوط به مرگ زندان ویگنش برگزار شد (2022) همراهی کردیم.

محیط کار

آنها مطمئن خواهند شد که همه چیز برای شما فراهم شده است تا آزادانه و راحت کار کنید. تعداد کتاب‌هایی که با آنها احاطه شده‌اید، شما را مجبور می‌کند تا در اوقات فراغتتان کتاب‌های خوب را مطالعه کرده و بخو،د.

سینتیا تیفاگن، همسر هنری سر، به اندازه کافی مهربان بود تا داستان هایی در مورد تاریخچه سازمان و مبارزات آن با ما در میان بگذارد. ما دو مربی در پریا خانم و خانم رینی داشتیم که هیچ وقت در شنیدن و حل مشکلات ما در حین کار تردید نداشتند.

هیچ زمان ثابتی برای کار وجود ندارد شما باید حداقل تا ساعت 10 صبح به دفتر برسید. ساعاتی که قرار است کار کنید به وظیفه ای که قرار است به شما محول شود بستگی دارد.

چیزهای خوب

این سازمان در وب سایت خود حداقل مدت زمان کارآموزی را یک ماه اعلام کرده است. شما آنقدر تحت تاثیر طبیعت اطرافیان قرار خواهید گرفت که در بازگشت تردیدی نخواهید داشت.

چیزهای بد

هیچ چیز به ،وان.

اسکان و حمل و نقل به دفتر

هانری سر و تیمش آنقدر لطف داشتند که در طول دوره کارآموزی به ما اسکان و غذای رایگان ارائه ،د.

کمک هزینه

هیچ یک.

توجه: این تجربه کارآموزی ابتدا در 14 اکتبر 2022 منتشر شد. در 7 ژوئیه 2023 بازنشر شد.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. انجام چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-experience-peoples-watch/